پورتال همایش ها و سمینارهای دانشگاه اصفهان
  • صفحه اصلی
  • آرشیو همایش ها
  • آرشیو مقالات
  • سایت دانشگاه
Bootstrap Touch Slider
  1. :. صفحه اصلی
  2. آرشیو مقالات رویداد ها
  3. مجموعه مقالات پنجمين كنفرانس بين‌المللي بازي‌هاي رايانه‌اي،فرصت‌ها و چالش‌ها
  4. مقاله Postmodernism and New Weird in Remedy’s Control
عنوان رویداد : پنجمين كنفرانس بين‌المللي بازي‌هاي رايانه‌اي،فرصت‌ها و چالش‌ها
تاریخ برگزاری : 30 بهمن ماه 1398

Postmodernism and New Weird in Remedy’s Control

Postmodernism and New Weird in Remedy’s Control
نویسندگان :

سجاد زارعی ( دانشگاه اصفهان )

دانلود فایل   

چکیده

The critically acclaimed Remedy’s Control is the latest creation of Sam Lake, the mastermind behind some of the classics of videogames Max Payne and Alan Wake. In Control, Sam Lake was aiming to create a similar work to that of the 2000s postmodern sub-genre of New Weird. A movement of the second wave of postmodernism, the New Weird focuses on science-fictional and fantastical elements to deliver a complex narrative on the supernatural phenomena in the modern world. This paper will analyze this game as a work of fiction through the lens of VanderMeer’s definition of New Weird and Barry Lewis’ division of postmodern writers into two waves and will observe to what extent Control has followed these literary trends. Furthermore, it will denote that this work of fiction is enriched with more diverse postmodern features and by considering Henry Jenkins’ theory of Transmedia Storytelling, this videogame has moved beyond the borders of New Weird. Rather, by using techniques such as intertextuality, playfulness, stream of consciousness, and transmedia storytelling, the game has turned into what VanderMeer hopes for, the Next Weird, an innovative follow-up to New Weird.

کليدواژه ها

Game Studies; the New Weird; Postmodernism; Remedy’s Control;

کد مقاله / لینک ثابت به این مقاله

برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است :

نحوه استناد به مقاله

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:
, 1398 , Postmodernism and New Weird in Remedy’s Control , پنجمين كنفرانس بين‌المللي بازي‌هاي رايانه‌اي،فرصت‌ها و چالش‌ها

برگرفته از رویداد



پنجمين كنفرانس بين‌المللي بازي‌هاي رايانه‌اي،فرصت‌ها و چالش‌ها
تاریخ برگزاری : 30 بهمن ماه 1398


دیگر مقالات این رویداد

  • ساخت و اعتبارسنجی بسته نرم‌افزاری مبتنی بر ردیاب چشم جهت بهبود توجه در کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه- بیش‌فعالی
  • تاثیر بازی توانبخشی بر افزایش توجه مستمر
  • جایگاه بازی وار سازی در نرم افزار های آموزش زبان انگلیسی
  • شناسایی عنصر های تربیتی نسل تراز انقلاب از منویات امام خامنه ای با روش تحلیلی مضمونی در جهت تولید بازی های دیجیتال
  • ارائه یک رویکرد جدید جهت اولویت بندی موارد آزمون مبتنی بر الگوریتم جستجوی گرانشی در برنامه ها و بازی های رایانه ای
  • سارای : بازی رایانه ای با رویکرد آموزش سلفژ در موسیقی مبتنی بر دریافت و آنالیز صوت
  • بررسی تاثیر استراتژی بازی های رایانه ای آموزشی در مدیریت تفکر خلاق در کودکان با استفاده از راهبردهای تعاملی
  • مصورسازی هوشمند داده‌های بازی‌های موبایل اپ‌استور جهت فراهم‌سازی امکان تحلیل اطلاعات بازی‌ها
  • مزایای بازی جدی به سبک سکویی در آموزش کلمات انگلیسی برای کودکان
  • طراحی و اعتبارسنجی نرم افزار تکالیف دوگانه مبتنی بر سنسور کینکت در محیط واقعیت مجازی برای ارزیابی اختلالات شناختی در سالمندان
  • تماس با ما


     اصفهان، میدان آزادی، دانشگاه اصفهان
    کدپستی: ۸۱۷۴۶۷۳۴۴۱
    E-mail: Info@ui.ac.ir
    تلفن: ۲۶۴۰-۰۳۱۳۷۹۳۲۱۲۸ تلفکس: ۰۳۱۳۶۶۸۷۳۹۶

     

    پیوندها


    • پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری 
    • استانداری اصفهان
    • پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری
    • سازمان سنجش کشور
    • شهرداری اصفهان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

    © کلیه حقوق متعلق به دانشگاه اصفهان می‌باشد.

    همایش نگار (نسخه 10.0.12)    [مدیریت سایت]