پورتال همایش ها و سمینارهای دانشگاه اصفهان
  • صفحه اصلی
  • آرشیو همایش ها
  • آرشیو مقالات
  • سایت دانشگاه
Bootstrap Touch Slider
  1. :. صفحه اصلی
  2. آرشیو مقالات رویداد ها
  3. مجموعه مقالات سومين همايش ملي بازي هاي رايانه اي ،فرصت ها و چالش ها
  4. مقاله کاربرد روش آگاهی واج‌شناختی در تهیه بسته‌ی نرم‌افزاری مبتنی بر واقعیت افزوده برای درمان دانش‌آموزان مبتلا به نارساخوانی
عنوان رویداد : سومين همايش ملي بازي هاي رايانه اي ،فرصت ها و چالش ها
تاریخ برگزاری : 12 تير ماه 1396

کاربرد روش آگاهی واج‌شناختی در تهیه بسته‌ی نرم‌افزاری مبتنی بر واقعیت افزوده برای درمان دانش‌آموزان مبتلا به نارساخوانی

The application Of Phonological Awareness in Designing and Implementation of a Software Package based on Augmented Reality for Students with Dyslexia
نویسندگان :

نسیبه صرامی ( دانشگاه )

دانلود فایل   

کليدواژه ها

واقعیت افزوده، نارساخوانی، آگاهی واج‌شناختی، اختلال یادگیری.

کد مقاله / لینک ثابت به این مقاله

برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است :

نحوه استناد به مقاله

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:
نسیبه صرامی , 1396 , کاربرد روش آگاهی واج‌شناختی در تهیه بسته‌ی نرم‌افزاری مبتنی بر واقعیت افزوده برای درمان دانش‌آموزان مبتلا به نارساخوانی , سومين همايش ملي بازي هاي رايانه اي ،فرصت ها و چالش ها

برگرفته از رویداد



سومين همايش ملي بازي هاي رايانه اي ،فرصت ها و چالش ها
تاریخ برگزاری : 12 تير ماه 1396


دیگر مقالات این رویداد

  • بررسی تأثیر جلوه‌های صوتی و موسیقی متن بر غوطه‌وری بازیکن دربازی‌های اکشن
  • آسیب شناسی بازی های رایانه ای با رویکرد جامعه شناختی و روان شناختی (در پرتو مفهوم و مولفه های «حق بر بازی مطلوب»)
  • سواد بازی‏های الکترونیکی و نقش کتابخانه‏ها در ارتقاء آن
  • مقایسه خشونت، انزوا و سرمایه اجتماعی کاربران بازیهای رایانه ای
  • ارایه متدی تعاملی جهت افزایش مشارکت بلادرنگ محیط واقعیت افزوده در روش فریز برای دستگاه های دستی
  • کاربرد رویکرد مبتنی بر شواهد در پژوهش بازی های آموزشی
  • تاثیر بازی های رایانه ای آموزشی برارتقاء پیشرفت تحصیلی دانش آموزان ،ازدیدگاه دبیران متوسطه دوره اول شهرستان قرچک درسال تحصیلی96-1395
  • بررسی رابطه بازي های رایانه اي با توانايي هاي شناختی
  • کاربرد عناصر بصری و نمادین در بازی کاربرد عناصر بصری و نمادین در بازی های رایانه ای ازمنظر زیبایی شناختی های رایانه ازمنظر زیبایی شناختی
  • بررسی ظرفیت‎های ادبیات حماسی کلاسیک فارسی برای ساخت بازی‏ های رایانه ‏ای
  • تماس با ما


     اصفهان، میدان آزادی، دانشگاه اصفهان
    کدپستی: ۸۱۷۴۶۷۳۴۴۱
    E-mail: Info@ui.ac.ir
    تلفن: ۲۶۴۰-۰۳۱۳۷۹۳۲۱۲۸ تلفکس: ۰۳۱۳۶۶۸۷۳۹۶

     

    پیوندها


    • پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری 
    • استانداری اصفهان
    • پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری
    • سازمان سنجش کشور
    • شهرداری اصفهان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

    © کلیه حقوق متعلق به دانشگاه اصفهان می‌باشد.

    همایش نگار (نسخه 10.0.12)    [مدیریت سایت]