کاربرد روش آگاهی واجشناختی در تهیه بستهی نرمافزاری مبتنی بر واقعیت افزوده برای درمان دانشآموزان مبتلا به نارساخوانی
The application Of Phonological Awareness in Designing and Implementation of a Software Package based on Augmented Reality for Students with Dyslexia
نویسندگان :
نسیبه صرامی ( دانشگاه )
کليدواژه ها
واقعیت افزوده، نارساخوانی، آگاهی واجشناختی، اختلال یادگیری.کد مقاله / لینک ثابت به این مقاله
برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است :نحوه استناد به مقاله
در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:نسیبه صرامی , 1396 , کاربرد روش آگاهی واجشناختی در تهیه بستهی نرمافزاری مبتنی بر واقعیت افزوده برای درمان دانشآموزان مبتلا به نارساخوانی , سومين همايش ملي بازي هاي رايانه اي ،فرصت ها و چالش ها
برگرفته از رویداد
دیگر مقالات این رویداد
© کلیه حقوق متعلق به دانشگاه اصفهان میباشد.