طراحی بستهی آموزشی مبتنی بر واقعیت مجازی بر اساس روش چند حسی فرنالد برای درمان نارساخوانی
Design and Implementation of Virtual Reality Software Package based on multi-sensory method and Study its Effectiveness on Performance of the Students with Dyslexia
نویسندگان :
نسیبه صرامی ( دانشگاه )
کليدواژه ها
واقعیت مجازی، اختلالات یادگیری، نارساخوانی، روش چندحسی فرنالدکد مقاله / لینک ثابت به این مقاله
برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است :نحوه استناد به مقاله
در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:, 1396 , طراحی بستهی آموزشی مبتنی بر واقعیت مجازی بر اساس روش چند حسی فرنالد برای درمان نارساخوانی , سومين همايش ملي بازي هاي رايانه اي ،فرصت ها و چالش ها
برگرفته از رویداد
دیگر مقالات این رویداد
© کلیه حقوق متعلق به دانشگاه اصفهان میباشد.