یادگیری پدیده های جوّی از طریق نرم افزار واقعیت افزوده "AR-Blue Sky" با تاکید بر افزایش تعامل
AR-BlueSky as an Augmented Reality Application to Science Concepts Learning with an Emphasize on Interaction
نویسندگان :
پرستو علیخانی ( دانشگاه شهید بهشتی تهران ) , مرتضی رضایی زاده ( دانشگاه شهید بهشتی تهران ) , مجتبی وحیدی اصل ( دانشگاه شهید بهشتی تهران ) , نازنین کریمی مقدم ( دانشگاه شهید بهشتی تهران )
کليدواژه ها
واقعیت افزوده، تعامل، رویکرد پداگوژیک محور، یادگیری همیارانهکد مقاله / لینک ثابت به این مقاله
برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است :نحوه استناد به مقاله
در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:پرستو علیخانی , 1396 , یادگیری پدیده های جوّی از طریق نرم افزار واقعیت افزوده "AR-Blue Sky" با تاکید بر افزایش تعامل , سومين همايش ملي بازي هاي رايانه اي ،فرصت ها و چالش ها
برگرفته از رویداد
دیگر مقالات این رویداد
© کلیه حقوق متعلق به دانشگاه اصفهان میباشد.