پورتال همایش ها و سمینارهای دانشگاه اصفهان
  • صفحه اصلی
  • آرشیو همایش ها
  • آرشیو مقالات
  • سایت دانشگاه
Bootstrap Touch Slider
  1. :. صفحه اصلی
  2. آرشیو مقالات رویداد ها
  3. مجموعه مقالات سومين همايش ملي بازي هاي رايانه اي ،فرصت ها و چالش ها
  4. مقاله Does Edupreneurs Furnish Collegiate Students with Copracticing of Reading Comprehension? Harnessing the Potential of PBL AR M-Games for ESAP Teaching and Learning
عنوان رویداد : سومين همايش ملي بازي هاي رايانه اي ،فرصت ها و چالش ها
تاریخ برگزاری : 12 تير ماه 1396

Does Edupreneurs Furnish Collegiate Students with Copracticing of Reading Comprehension? Harnessing the Potential of PBL AR M-Games for ESAP Teaching and Learning

Does Edupreneurs Furnish Collegiate Students with Copracticing of Reading Comprehension? Harnessing the Potential of PBL AR M-Games for ESAP Teaching and Learning
نویسندگان :

سعید خزایی ( دانشگاه اصفهان )

دانلود فایل   

کليدواژه ها

Does Edupreneurs Furnish Collegiate Students with Copracticing of Reading Comprehension? Harnessing the Potential of PBL AR M-Games for ESAP Teaching and Learning

کد مقاله / لینک ثابت به این مقاله

برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است :

نحوه استناد به مقاله

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:
سعید خزایی , 1396 , Does Edupreneurs Furnish Collegiate Students with Copracticing of Reading Comprehension? Harnessing the Potential of PBL AR M-Games for ESAP Teaching and Learning , سومين همايش ملي بازي هاي رايانه اي ،فرصت ها و چالش ها

برگرفته از رویداد



سومين همايش ملي بازي هاي رايانه اي ،فرصت ها و چالش ها
تاریخ برگزاری : 12 تير ماه 1396


دیگر مقالات این رویداد

  • fبررسی تاثیر فن آوری اینتراکتیو در اجرای بازی های رایانه ای بر بهبود نقص توجه و حافظه کودکان ADHD
  • داستان تعاملی در بازی‌های رایانه‌ای بر اساس راویگر چندگانه
  • طراحی ابراز ارزیابی و سنجش اختلال کم‏توجهی/بیش‏فعالی در قالب گیمیفیکیشن
  • طراحی و پیاده‌سازی شبیه ساز زندگی اجتماعی مبتنی بر مؤلفه‌های هوش اجتماعی با استفاده از روند توسعه چابک
  • تکنولوژی ها و امکانات دسترسی سریع و ساده به ساخت کارکتر و بازی سازی-مطالعه موردی کمپانی میکسامو
  • رابطه بین بازی های رایانه ای با مهارت حل مساله در بین دانشجویان
  • مقایسه خشونت، انزوا و سرمایه اجتماعی کاربران بازیهای رایانه ای
  • ایجاد تعادل پویا بین مهارت های بازیکن و چالش های بازی های رایانه ای با استفاده از الگوریتم ژنتیک
  • بررسی حس حضور در بازی موبایلی پو
  • کاربرد واقعیت افزوده در آموزش ویژه
  • تماس با ما


     اصفهان، میدان آزادی، دانشگاه اصفهان
    کدپستی: ۸۱۷۴۶۷۳۴۴۱
    E-mail: Info@ui.ac.ir
    تلفن: ۲۶۴۰-۰۳۱۳۷۹۳۲۱۲۸ تلفکس: ۰۳۱۳۶۶۸۷۳۹۶

     

    پیوندها


    • پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری 
    • استانداری اصفهان
    • پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری
    • سازمان سنجش کشور
    • شهرداری اصفهان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

    © کلیه حقوق متعلق به دانشگاه اصفهان می‌باشد.

    همایش نگار (نسخه 10.0.12)    [مدیریت سایت]