گیمیفیکیشن و نقش آن در مدیریت تجربه کاربر بازیهای رایانه ای (مشتری بازار بازیهای رایانه ای)
Gamification and its role in video games user (the gaming market costumer) experience management
نویسندگان :
جواد تلگردی لوشاب ( دانشگاه اصفهان ) , آذرنوش انصاری طادی ( دانشگاه اصفهان ) , سید فتح اله امیری عقدایی ( دانشگاه اصفهان ) , عماد پناه بخدا ( دانشگاه اصفهان )
کليدواژه ها
تجربه مشتری، مدیریت تجربه مشتری، گیمیفیکیشنکد مقاله / لینک ثابت به این مقاله
برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است :نحوه استناد به مقاله
در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:جواد تلگردی لوشاب , 1396 , گیمیفیکیشن و نقش آن در مدیریت تجربه کاربر بازیهای رایانه ای (مشتری بازار بازیهای رایانه ای) , سومين همايش ملي بازي هاي رايانه اي ،فرصت ها و چالش ها
برگرفته از رویداد
دیگر مقالات این رویداد
© کلیه حقوق متعلق به دانشگاه اصفهان میباشد.