بررسی ظرفیتهای ادبیات حماسی کلاسیک فارسی برای ساخت بازی های رایانه ای
Study of the Capabilities of Persian Classical Epic Literature to make Computer Games
نویسندگان :
علیرضا پورشبانان ( دانشگاه هنر تهران ) , امیرحسین پورشبانان ( دانشگاه آزاد نجف آباد ) , زهرا فنایی ( دانشگاه آزاد نجف آباد )
کليدواژه ها
بازیهای رایانهای،ادبیات کلاسیک،حماسه،اقتباسکد مقاله / لینک ثابت به این مقاله
برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است :نحوه استناد به مقاله
در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:علیرضا پورشبانان , 1396 , بررسی ظرفیتهای ادبیات حماسی کلاسیک فارسی برای ساخت بازی های رایانه ای , سومين همايش ملي بازي هاي رايانه اي ،فرصت ها و چالش ها
برگرفته از رویداد
دیگر مقالات این رویداد
© کلیه حقوق متعلق به دانشگاه اصفهان میباشد.