بررسی عوامل مؤثر بر نگرشهای افراد درباره تبلیغات دربازیهای دیجیتال
Investigating Factors Affecting People"s Attitudes toward Advertising in Digital Games
نویسندگان :
مهدی بشیرپور ( دانشگاه علامه طباطبائی )
کليدواژه ها
نگرشها نسبت به تبلیغات دربازیهای دیجیتال، تبلیغات درون بازیهای دیجیتال، تبلیغات تعاملی دربازیهای دیجیتالکد مقاله / لینک ثابت به این مقاله
برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است :نحوه استناد به مقاله
در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:مهدی بشیرپور , 1396 , بررسی عوامل مؤثر بر نگرشهای افراد درباره تبلیغات دربازیهای دیجیتال , سومين همايش ملي بازي هاي رايانه اي ،فرصت ها و چالش ها
برگرفته از رویداد
دیگر مقالات این رویداد
© کلیه حقوق متعلق به دانشگاه اصفهان میباشد.