سواد بازیهای الکترونیکی و نقش کتابخانهها در ارتقاء آن
Electronic game litracy and the role of libraries in developed it
نویسندگان :
مهری شهبازی ( دانشگاه پیام نور )
کليدواژه ها
سواد بازی، الکترونیکی، رایانهای، ویدئویی، کتابخانهکد مقاله / لینک ثابت به این مقاله
برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است :نحوه استناد به مقاله
در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:مهری شهبازی , 1396 , سواد بازیهای الکترونیکی و نقش کتابخانهها در ارتقاء آن , سومين همايش ملي بازي هاي رايانه اي ،فرصت ها و چالش ها
برگرفته از رویداد
دیگر مقالات این رویداد
© کلیه حقوق متعلق به دانشگاه اصفهان میباشد.