پورتال همایش ها و سمینارهای دانشگاه اصفهان
  • صفحه اصلی
  • آرشیو همایش ها
  • آرشیو مقالات
  • سایت دانشگاه
Bootstrap Touch Slider
  1. :. صفحه اصلی
  2. آرشیو مقالات رویداد ها
  3. مجموعه مقالات سومين همايش ملي بازي هاي رايانه اي ،فرصت ها و چالش ها
  4. مقاله طراحی ابراز ارزیابی و سنجش اختلال کم‏توجهی/بیش‏فعالی در قالب گیمیفیکیشن
عنوان رویداد : سومين همايش ملي بازي هاي رايانه اي ،فرصت ها و چالش ها
تاریخ برگزاری : 12 تير ماه 1396

طراحی ابراز ارزیابی و سنجش اختلال کم‏توجهی/بیش‏فعالی در قالب گیمیفیکیشن

Using gamification to desing an evaluation tool for attention-deficit hyperactivity disorder assessment
نویسندگان :

علی خالقی ( دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) ) , فاطمه حیدری ( دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) ) , مائده تخت توانی ( دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) ) , علیرضا سلطانی نژاد ( دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) ) , هادی حیدر ( دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) )

دانلود فایل   

کليدواژه ها

گیمیفیکیشن،اختلال کم‏توجهی/بیش‏فعالی،بازی‏های رایانه‏ای،پرسشنامه DSM-IV

کد مقاله / لینک ثابت به این مقاله

برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است :

نحوه استناد به مقاله

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:
هادی حیدر , 1396 , طراحی ابراز ارزیابی و سنجش اختلال کم‏توجهی/بیش‏فعالی در قالب گیمیفیکیشن , سومين همايش ملي بازي هاي رايانه اي ،فرصت ها و چالش ها

برگرفته از رویداد



سومين همايش ملي بازي هاي رايانه اي ،فرصت ها و چالش ها
تاریخ برگزاری : 12 تير ماه 1396


دیگر مقالات این رویداد

  • تحلیل نقش بازی های رایانه ای خشن بر پرخاشگری دانش آموزان پسر
  • بررسی حس حضور در بازی موبایلی پو
  • طراحی بسته‌ی آموزشی مبتنی بر واقعیت مجازی بر اساس روش چند حسی فرنالد برای درمان نارساخوانی
  • یررسی ساختار روایی بازی‌نامه گرشاسپ: سرآغاز حماسه
  • کاربرد عناصر بصری و نمادین در بازی کاربرد عناصر بصری و نمادین در بازی های رایانه ای ازمنظر زیبایی شناختی های رایانه ازمنظر زیبایی شناختی
  • Does Edupreneurs Furnish Collegiate Students with Copracticing of Reading Comprehension? Harnessing the Potential of PBL AR M-Games for ESAP Teaching and Learning
  • بررسی پیامدهای نامطلوب تبلت بر مهارت های حرکتی ،اجتماعی و تحصیلی کودکان
  • سواد اخلاقی بستری جهت کنترل هوش هیجانی در محیط بازی‌های رایانه‌ای
  • ارایه متدی تعاملی جهت افزایش مشارکت بلادرنگ محیط واقعیت افزوده در روش فریز برای دستگاه های دستی
  • A video game for improving self-efficacy and changing life-style of obese child
  • تماس با ما


     اصفهان، میدان آزادی، دانشگاه اصفهان
    کدپستی: ۸۱۷۴۶۷۳۴۴۱
    E-mail: Info@ui.ac.ir
    تلفن: ۲۶۴۰-۰۳۱۳۷۹۳۲۱۲۸ تلفکس: ۰۳۱۳۶۶۸۷۳۹۶

     

    پیوندها


    • پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری 
    • استانداری اصفهان
    • پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری
    • سازمان سنجش کشور
    • شهرداری اصفهان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

    © کلیه حقوق متعلق به دانشگاه اصفهان می‌باشد.

    همایش نگار (نسخه 10.0.12)    [مدیریت سایت]