پورتال همایش ها و سمینارهای دانشگاه اصفهان
  • صفحه اصلی
  • آرشیو همایش ها
  • آرشیو مقالات
  • سایت دانشگاه
Bootstrap Touch Slider
  1. :. صفحه اصلی
  2. آرشیو مقالات رویداد ها
  3. مجموعه مقالات سومين همايش ملي بازي هاي رايانه اي ،فرصت ها و چالش ها
  4. مقاله Does Edupreneurs Furnishe College Students with Copracticing of Reading Comprehension? Harnessing the Potential of PBL AR M-Games for ESAP Teaching and Learning
عنوان رویداد : سومين همايش ملي بازي هاي رايانه اي ،فرصت ها و چالش ها
تاریخ برگزاری : 12 تير ماه 1396

Does Edupreneurs Furnishe College Students with Copracticing of Reading Comprehension? Harnessing the Potential of PBL AR M-Games for ESAP Teaching and Learning

نویسندگان :

Saeed Khazaie ( University of Isfahan ) , Saeed Ketabi ( University of Isfahan )

دانلود فایل   

کليدواژه ها

copracticing; edupreneurs; ESAP reading; PBL AR m-games; postsecondary education

کد مقاله / لینک ثابت به این مقاله

برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است :

نحوه استناد به مقاله

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:
Saeed Khazaie , 1396 , Does Edupreneurs Furnishe College Students with Copracticing of Reading Comprehension? Harnessing the Potential of PBL AR M-Games for ESAP Teaching and Learning , سومين همايش ملي بازي هاي رايانه اي ،فرصت ها و چالش ها

برگرفته از رویداد



سومين همايش ملي بازي هاي رايانه اي ،فرصت ها و چالش ها
تاریخ برگزاری : 12 تير ماه 1396


دیگر مقالات این رویداد

  • بررسی میزان اثر عناصر پرکاربرد در ساخت بازی‌های دانستی تصویری با استفاده از تحلیل اطلاعات رفتاری کاربران
  • تاثیر بازی چندرسانه ای برنادرست نویسی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری
  • تکنولوژی ها و امکانات دسترسی سریع و ساده به ساخت کارکتر و بازی سازی-مطالعه موردی کمپانی میکسامو
  • A video game for improving self-efficacy and changing life-style of obese child
  • طراحی نرم‌افزار آموزش خواندن کاربردیِ خانواده محور و ارزیابی اثربخشی آن بر مهارت‌های زبان و گفتار دانش‌آموزان با نشانگان داون
  • بٌدو بیو: بازی وارسازی حرکات ورزشی دو در جهت افزایش تحرک
  • پردازش سيگنال چشم به منظور طراحي بازي جدي
  • کاربرد روش آگاهی واج‌شناختی در تهیه بسته‌ی نرم‌افزاری مبتنی بر واقعیت افزوده برای درمان دانش‌آموزان مبتلا به نارساخوانی
  • طراحی بسته‌ی آموزشی مبتنی بر واقعیت مجازی بر اساس روش چند حسی فرنالد برای درمان نارساخوانی
  • شناسایی و بکارگیری احساس بازیکن در کنترل جریان بازی و افزایش سطح حس غوطه وری
  • تماس با ما


     اصفهان، میدان آزادی، دانشگاه اصفهان
    کدپستی: ۸۱۷۴۶۷۳۴۴۱
    E-mail: Info@ui.ac.ir
    تلفن: ۲۶۴۰-۰۳۱۳۷۹۳۲۱۲۸ تلفکس: ۰۳۱۳۶۶۸۷۳۹۶

     

    پیوندها


    • پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری 
    • استانداری اصفهان
    • پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری
    • سازمان سنجش کشور
    • شهرداری اصفهان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

    © کلیه حقوق متعلق به دانشگاه اصفهان می‌باشد.

    همایش نگار (نسخه 10.0.12)    [مدیریت سایت]