Does Edupreneurs Furnishe College Students with Copracticing of Reading Comprehension? Harnessing the Potential of PBL AR M-Games for ESAP Teaching and Learning
نویسندگان :
Saeed Khazaie ( University of Isfahan ) , Saeed Ketabi ( University of Isfahan )
کليدواژه ها
copracticing; edupreneurs; ESAP reading; PBL AR m-games; postsecondary educationکد مقاله / لینک ثابت به این مقاله
برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است :نحوه استناد به مقاله
در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:Saeed Khazaie , 1396 , Does Edupreneurs Furnishe College Students with Copracticing of Reading Comprehension? Harnessing the Potential of PBL AR M-Games for ESAP Teaching and Learning , سومين همايش ملي بازي هاي رايانه اي ،فرصت ها و چالش ها
برگرفته از رویداد
دیگر مقالات این رویداد
© کلیه حقوق متعلق به دانشگاه اصفهان میباشد.