پورتال همایش ها و سمینارهای دانشگاه اصفهان
  • صفحه اصلی
  • آرشیو همایش ها
  • آرشیو مقالات
  • سایت دانشگاه
Bootstrap Touch Slider
  1. :. صفحه اصلی
  2. آرشیو مقالات رویداد ها
  3. مجموعه مقالات اولين کنفرانس بين المللي مطالعات زبان انگليسي
  4. مقاله Challenges facing English language teachers in teaching English in schools
عنوان رویداد : اولين کنفرانس بين المللي مطالعات زبان انگليسي
تاریخ برگزاری : 20 آذر ماه 1398

Challenges facing English language teachers in teaching English in schools

نویسندگان :

mehrdad boroon ( Comprehensive Ahwaz Piping )

دانلود فایل   

چکیده

One of the most important languages ​​in the world is English, which has been the focus of international attention for many years. We Iranians, too, who have rich Iranian-Islamic civilization and culture, should be able to use English more than ever before as a global tool to express our views internationally. Add to our experiences and knowledge by taking advantage of English written language resources such as books, encyclopedias, articles, newspapers, magazines as well as speech resources such as radio and television networks, movies, tapes and audio and video CDs. Now the important question is what is the main and right way to achieve this goal? How to study English properly and maximize productivity and avoid wasting time and energy? This article examines the challenges facing English language teachers in teaching English in schools.

کليدواژه ها

English, Teacher, Challenges, Teaching, Solutions,

کد مقاله / لینک ثابت به این مقاله

برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است :

نحوه استناد به مقاله

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:
, 1398 , Challenges facing English language teachers in teaching English in schools , اولين کنفرانس بين المللي مطالعات زبان انگليسي

برگرفته از رویداد



اولين کنفرانس بين المللي مطالعات زبان انگليسي
تاریخ برگزاری : 20 آذر ماه 1398


دیگر مقالات این رویداد

  • A Longitudinal Investigation into the Development of Language Complexity through Repeating Dialogic Narrative Task
  • A postcolonial Assessment: Arrival of Colonial Regime, Imperial Tools and the construction of Otherness and Inferiority Complex within the Subject Identities in Chinua Achebe"s African Trilogy
  • The Effect of Direct Focused Written Corrective Feedback on the Correct Usage of Phrasal Verbs
  • A Study of Discourse and Power in Margaret Atwood’s The Testaments: A Foucauldian Reading
  • Metadiscourse Use in Dentistry Research Articles Written by Non-native English Speakers: Dos Editing make a Chang?
  • A Critical Discourse Analysis of the Anti-Iranian images shown in Hollywood movies:A case study of 300 and Alexander
  • Analysis of Hedges in English Movies: Gender Differences in Focus
  • Recurrent Formulas across Different Rhetorical Sections of the scientific Research Articles
  • Enhancing Grammar Performance of Iranian EFL Learners through a Course Management System (CMS)-Supported Instruction
  • Promoting FFL Students Conceptual Development (Awareness, Volition, and Systematicity) through Dynamic Assessment of Phrasal Verbs
  • تماس با ما


     اصفهان، میدان آزادی، دانشگاه اصفهان
    کدپستی: ۸۱۷۴۶۷۳۴۴۱
    E-mail: Info@ui.ac.ir
    تلفن: ۲۶۴۰-۰۳۱۳۷۹۳۲۱۲۸ تلفکس: ۰۳۱۳۶۶۸۷۳۹۶

     

    پیوندها


    • پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری 
    • استانداری اصفهان
    • پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری
    • سازمان سنجش کشور
    • شهرداری اصفهان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

    © کلیه حقوق متعلق به دانشگاه اصفهان می‌باشد.

    همایش نگار (نسخه 10.0.12)    [مدیریت سایت]