پورتال همایش ها و سمینارهای دانشگاه اصفهان
  • صفحه اصلی
  • آرشیو همایش ها
  • آرشیو مقالات
  • سایت دانشگاه
Bootstrap Touch Slider
  1. :. صفحه اصلی
  2. آرشیو مقالات رویداد ها
  3. مجموعه مقالات بازي های رايانه اي،فرصت ها و چالش ها
  4. مقاله یار گیر مصورسازی هوشمند داده های بازی فیفا 21 جهت مقایسه و انتخاب بازیکن در پست های مختلف
عنوان رویداد : بازي های رايانه اي،فرصت ها و چالش ها
تاریخ برگزاری : 01 بهمن ماه 1399

یار گیر مصورسازی هوشمند داده های بازی فیفا 21 جهت مقایسه و انتخاب بازیکن در پست های مختلف

YARGIR Intelligent visualization of FIFA 21 game data to compare and select players in different positions
نویسندگان :

محمد هادی ایران زاد ( دانشگاه هنر اسلامی تبریز ) , نیلوفر فراقی ( دانشگاه هنر اسلامی تبریز ) , یونس سخاوت ( دانشگاه هنر اسلامی تبریز )

دانلود فایل   

چکیده

در طی سالیان اخیر بازی فیفا موردتوجه بسیاری از دوستداران فوتبال است. در این مقاله بر اساس بررسی 33 بازیکن برتر واقع در 11 پست بازی فوتبال اطلاعات به‌دست‌آمده از هر فرد تحلیل‌شده و بر اساس این تحلیل‌ها داده‌های مربوط به این بازیکن‌ها به‌صورت مصورسازی شده با الگوی شخصی به شکل قابل تعامل با کاربر به نمایش درآمده است؛ تا اطلاعات با کمترین هزینه و بالاترین سرعت به کاربر بازی فوتبال منتقل شود. بدون شک این مفاهیم می‌تواند کاربر را در انتخاب بهترین بازیکن و نحوه قرارگیری آن‌ها در هر پست برای داشتن بهترین تیم یاری کند، این مقاله بسیار کاربردی به روش کمی و کیفی صورت گرفته و به‌واسطه مصورسازی جزئی‌ترین اطلاعات بازیکنان را به شکل گرافیکی و تصویری در اختیار کاربران می‌گذارد.

کليدواژه ها

مصورسازی اطلاعات، فوتبال، بازی فیفا 21، بهترین بازیکن هر پست

کد مقاله / لینک ثابت به این مقاله

برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است :

نحوه استناد به مقاله

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:
محمد هادی ایران زاد , 1399 , یار گیر مصورسازی هوشمند داده های بازی فیفا 21 جهت مقایسه و انتخاب بازیکن در پست های مختلف , بازي های رايانه اي،فرصت ها و چالش ها

برگرفته از رویداد



بازي های رايانه اي،فرصت ها و چالش ها
تاریخ برگزاری : 01 بهمن ماه 1399


دیگر مقالات این رویداد

  • بررسی امکان تولید خلاقانه ی موسیقی متن بازی های رایانه ای با استفاده از هوش مصنوعی مبتنی بر مدل مخلوط گاوسی
  • هنردرمانی مجازی و بهبود کودکان بیش فعال
  • ارائه یک روش ایجاد توازن در حلقه اقتصادی بازی های رایانه ای موبایلی به منظور افزایش درآمدزایی
  • به‌سوی شخصی‌سازی تبلیغات در بازی‌های ویدئویی
  • DeepSkill یک چارچوب جهت رتبه‌بندی مهارت تیم‌ها در بازی‌های برخط چندنفره انبوه
  • مدل‌سازی تاثیر ارزش ذینفعان بر نظام نوآوری فراملی یا بخشی‏‫ در صنعت بازیهای رایانه ای (بارویکرد PLS، در مرتبه دوم و کلی سازه ها)
  • رسمدا ایجاد جلوه های بصری با دنبال کردن صدا در محیط سه بعدی مجازی
  • تحلیل مدیریت پروژه‌های بازی‌سازی با استفاده از روش SWOT با رویکرد بهینه‌سازی (نمونه موردی بازی Assassin s Creed Odyssey)
  • تأثیر وابستگی به بازی های رایانه ای بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان
  • مؤلفه‌های طراحی بازی رایانه‌ای به‌منظور اثرگذاری بر هویت بازیکن نوجوان
  • تماس با ما


     اصفهان، میدان آزادی، دانشگاه اصفهان
    کدپستی: ۸۱۷۴۶۷۳۴۴۱
    E-mail: Info@ui.ac.ir
    تلفن: ۲۶۴۰-۰۳۱۳۷۹۳۲۱۲۸ تلفکس: ۰۳۱۳۶۶۸۷۳۹۶

     

    پیوندها


    • پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری 
    • استانداری اصفهان
    • پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری
    • سازمان سنجش کشور
    • شهرداری اصفهان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

    © کلیه حقوق متعلق به دانشگاه اصفهان می‌باشد.

    همایش نگار (نسخه 10.0.12)    [مدیریت سایت]