پورتال همایش ها و سمینارهای دانشگاه اصفهان
  • صفحه اصلی
  • آرشیو همایش ها
  • آرشیو مقالات
  • سایت دانشگاه
Bootstrap Touch Slider
  1. :. صفحه اصلی
  2. آرشیو مقالات رویداد ها
  3. مجموعه مقالات بازي های رايانه اي،فرصت ها و چالش ها
  4. مقاله تأثیر ابعاد استراتژیک تجربه کاربر در بازی‌های آنلاین بر بازاریابی شفاهی الکترونیکی
عنوان رویداد : بازي های رايانه اي،فرصت ها و چالش ها
تاریخ برگزاری : 01 بهمن ماه 1399

تأثیر ابعاد استراتژیک تجربه کاربر در بازی‌های آنلاین بر بازاریابی شفاهی الکترونیکی

The Impact of Strategic Dimensions of User Experience in Online Games on Electronic world of mouth
نویسندگان :

قاسم اسلامی ( دانشگاه فردوسی مشهد ) , فرشاد قادری ( دانشگاه گیلان ) , مرضیه ادیب زاده ( دانشگاه فردوسی مشهد )

دانلود فایل   

چکیده

امروزه روند رو به رشد تقاضای بازی‌های رایانه‌ای و به‌ویژه موبایلی، توسعه‌دهنده‌های بسیاری را به تولید و عرضة انواع مختلفی از این بازی‌ها وا‌داشته است. توسعه‌دهنده‌های بازی، ایده‌های جذاب و مناسبی برای تولید بازی‌های موبایل دارند اغلب توان طراحی این بازی‌ها را دارند، اما مشکل اصلی، عرضة محصول و بازاریابی است که در این زمینه بازاریابی شفاهی الکترونیک می‌تواند بسیار کارگشا باشد. زیرا این بازی‌ها در بستر اینترنت هستند و در دسترس‌ترین ابزار برای بازاریابی بازی‌ها این محصولات استفاده از بستر اینترنت است. هدف از پژوهش حاضر بررسی تأثیر ابعاد تجربه کاربر در بازی‌های آنلاین بر بازاریابی شفاهی الکترونیک است. جامعه آماری پژوهش را کاربرانی که تجربه بازی‌های موبایلی را دارند تشکیل می‌دهند. نتایج چنین حاصل می‌کند که ابعاد سه‌گانه تجربه کاربر بر مشارکت آن‌ها در بازاریابی الکترونیکی بازی‌های رایانه‌های تأثیر مثبت و معنی دارد. با توجه به این موضوع که تجربه لذت بیشترین تأثیر و بعدازآن به ترتیب تجربه عملکردی و تجربه اجتماعی تأثیرگذاری بیشتری داشته‌اند

کليدواژه ها

بازاریابی شفاهی بازی‌های آنلاین، تجربه کاربر بازی‌های آنلاین، تجربه عملکردی، تجربه لذت، تجربه اجتماعی

کد مقاله / لینک ثابت به این مقاله

برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است :

نحوه استناد به مقاله

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:
قاسم اسلامی , 1399 , تأثیر ابعاد استراتژیک تجربه کاربر در بازی‌های آنلاین بر بازاریابی شفاهی الکترونیکی , بازي های رايانه اي،فرصت ها و چالش ها

برگرفته از رویداد



بازي های رايانه اي،فرصت ها و چالش ها
تاریخ برگزاری : 01 بهمن ماه 1399


دیگر مقالات این رویداد

  • یادگیری واژگان زبان از طریق اپلیکشن تلفن همراه مطالعه موردی اپلیکیشن کوییزلت
  • نقش ویژگی های بازی دیجیتالی و جنسیت در پیش بینی استعداد STEM دانش آموزان 12-10ساله شهر اصفهان
  • Evaluate the effectiveness of the software a mobile application Kalcal on the learning for students with dyscalculia
  • تاثیر قابلیتهای بازاریابی اینترنتی شرکتهای ایرانی بر رشد آنها در بازار بین المللی
  • بررسی تأثیرات واقعیت مجازی بر کاربر بازیهای رایانهای ورزشی و توانبخشی
  • بررسی اثربخشی بازی‌ها‌‌‌‌ی رایانه‌ای بر تفکر انتقادی‌‌‌‌‌دانش‌آموز‌‌‌‌ان پسر پایه ششم شهر کرج
  • هنردرمانی مجازی و بهبود کودکان بیش فعال
  • چگونگی واكسيناسيون افراد در بازی جدی با مدل‌سازي مبتني بر گراف
  • رابطه میزان استفاده از بازی های رایانه ای با بهزیستی تحصیلی و خودنظم جویی شناختی هیجان در نوجوانان
  • تماس با ما


     اصفهان، میدان آزادی، دانشگاه اصفهان
    کدپستی: ۸۱۷۴۶۷۳۴۴۱
    E-mail: Info@ui.ac.ir
    تلفن: ۲۶۴۰-۰۳۱۳۷۹۳۲۱۲۸ تلفکس: ۰۳۱۳۶۶۸۷۳۹۶

     

    پیوندها


    • پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری 
    • استانداری اصفهان
    • پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری
    • سازمان سنجش کشور
    • شهرداری اصفهان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

    © کلیه حقوق متعلق به دانشگاه اصفهان می‌باشد.

    همایش نگار (نسخه 10.0.12)    [مدیریت سایت]