پورتال همایش ها و سمینارهای دانشگاه اصفهان
  • صفحه اصلی
  • آرشیو همایش ها
  • آرشیو مقالات
  • سایت دانشگاه
Bootstrap Touch Slider
  1. :. صفحه اصلی
  2. آرشیو مقالات رویداد ها
  3. مجموعه مقالات بازي های رايانه اي،فرصت ها و چالش ها
  4. مقاله بردیباز
عنوان رویداد : بازي های رايانه اي،فرصت ها و چالش ها
تاریخ برگزاری : 01 بهمن ماه 1399

بردیباز

boordibaz
نویسندگان :

علی ولاشجردی فراهانی ( دانشگاه هنر اسلامی تبریز ) , محمد مجتبی حجابی تارقلی ( دانشگاه هنر اسلامی تبریز ) , مجید سعیدپور ( دانشگاه هنر اسلامی تبریز ) , مرتضی خاکشور ( دانشگاه هنر اسلامی تبریز ) , یونس سخاوت ( دانشگاه هنر اسلامی تبریز )

دانلود فایل   

چکیده

چکیده توسعه دهندگان صنعت بازی های رایانه ای همواره به دنبال افزایش کیفیت محصولات ، افزایش تعداد کاربران ، کشف و شناسایی ویژگی های جامعه هدف و پیش بینی شرایط اینده هستند تا بتوانند در صنعتی که با رشد روز افزون خود توجه سرمایه گزاران زیادی را به خود جلب کرده همواره ایفای نقش کنند. اطلاعات بدست امده از حوزه بازی های رایانه ای و بازار گسترده این صنعت شامل حجم عظیمی از داده ها است که درک آن ها اسان به نظر نمیرسد. پس با انجام پژوهشی بران شدیم تا بشیوه ای خلاقانه همانطور که تورنت خلاقیت را نوعی مساله گشایی و تفکر خلاق را فرایند درک کاستی ها، فرضیه سازی ،باز ازمایی این فرضیه ها و در نهایت انتقال این نتایج به سایرین ] [،میداند راه حلی بیابیم که اطلاعات بدست امده از حوزه بازی های رایانه ای را به نمایش دراوریم . با استفاده از تکنیک های مصور سازی میتوان حجم انبوهی از اطلاعات را دریافت نمود وبا به کارگیری ابزارهای دیداری شرایطی را بوجود اورد که داده ها در مدت زمان اندک درک گردند.این سیستم که با ابزار مایا برای انیمیت وبرنامه نویسی بلوپرینت در آنریل انجین برای مدل سازی گراف ها طراحی گردیده، قادر است با دریافت داده های مربوط به بازی های رایانه ای که شامل میانگین سنی بازیکنان ،تعداد و جنسیت بازیکنان ،بازی های محبوب و ژانرهای مورد علاقه همچنین نفوذ پلتفرمها در بین بازیکنان ایرانی است ،انهارا انالیز کرده و در غالب عناصر گرافیکی ساده و قابل درک برای کاربران نمایش دهد.این سیستم بر اساس اصل اشنایدر طراحی گردیده بدین صورت که در ابتدا یک دید کلی به کاربر ارایه میدهد و با داشتن قابلیت فیلتر کردن به کاربران اجازه مقایسه و مشاهده جزییات بیشتر را میدهد،علاوه بر این از انجا که این سیستم قابلیت سازگاری و انالیز هر تعداد دیتا را داراست کمک موثری به توسعه دهندگان و تولید کنندگان بازی های رایانه ای مینماید.

کليدواژه ها

بازیهای رایانه ای ، ایران ، مصورسازی ، پلت فرم

کد مقاله / لینک ثابت به این مقاله

برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است :

نحوه استناد به مقاله

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:
علی ولاشجردی فراهانی , 1399 , بردیباز , بازي های رايانه اي،فرصت ها و چالش ها

برگرفته از رویداد



بازي های رايانه اي،فرصت ها و چالش ها
تاریخ برگزاری : 01 بهمن ماه 1399


دیگر مقالات این رویداد

  • طبقه‌بندی مفاهیم برنامه‌سازی آموزش داده شده توسط بازی‌های جدی
  • تحلیل زیبایی شناسانه بازی نورهود
  • معرفی بازاریابی اینترنتی و مدل های آن و مقایسه با بازاریابی سنتی در عصر حاضر
  • آموزش برنامه نویسی به کودکان از طریق بازی جدی مبتنی بر وب
  • ارائه یک روش ایجاد توازن در حلقه اقتصادی بازی های رایانه ای موبایلی به منظور افزایش درآمدزایی
  • یار گیر مصورسازی هوشمند داده های بازی فیفا 21 جهت مقایسه و انتخاب بازیکن در پست های مختلف
  • تأثیر بازی رایانه ای آموزش درس ریاضی بر خودـ‏راهبری و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایه پنجم شهر بیرجند
  • CALN چارچوب نظری علوم استفاده‌شده در تولید رویه‌ای محتوا
  • به‌سوی شخصی‌سازی تبلیغات در بازی‌های ویدئویی
  • Designing an earthquake preparedness training curriculum by playing in a virtual reality environment
  • تماس با ما


     اصفهان، میدان آزادی، دانشگاه اصفهان
    کدپستی: ۸۱۷۴۶۷۳۴۴۱
    E-mail: Info@ui.ac.ir
    تلفن: ۲۶۴۰-۰۳۱۳۷۹۳۲۱۲۸ تلفکس: ۰۳۱۳۶۶۸۷۳۹۶

     

    پیوندها


    • پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری 
    • استانداری اصفهان
    • پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری
    • سازمان سنجش کشور
    • شهرداری اصفهان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

    © کلیه حقوق متعلق به دانشگاه اصفهان می‌باشد.

    همایش نگار (نسخه 10.0.12)    [مدیریت سایت]