پورتال همایش ها و سمینارهای دانشگاه اصفهان
  • صفحه اصلی
  • آرشیو همایش ها
  • آرشیو مقالات
  • سایت دانشگاه
Bootstrap Touch Slider
  1. :. صفحه اصلی
  2. آرشیو مقالات رویداد ها
  3. مجموعه مقالات بازي های رايانه اي،فرصت ها و چالش ها
  4. مقاله توسعه کارآفرینی در بازیهای رایانه ای از طریق داده کاوی در نیازسنجی بازار هدف
عنوان رویداد : بازي های رايانه اي،فرصت ها و چالش ها
تاریخ برگزاری : 01 بهمن ماه 1399

توسعه کارآفرینی در بازیهای رایانه ای از طریق داده کاوی در نیازسنجی بازار هدف

Entrepreneurship development in computer games through data mining in target market needs assessment
نویسندگان :

دنیا عین علی ورنوس فادرانی ( دنیای کسب و کار موفق ) , ابراهیم پاینده نجف آبادی ( دنیای کسب و کار موفق )

دانلود فایل   

چکیده

فنآوری‌های روز دنیا بستر مناسبی برای کارآفرینی در حوزه‌های نوین و رشد استعدادها فراهم کرده است. طراحی و ساخت بازی‌های رایانه‌ای، نمونه‌ای از کارآفرینی به سبک جدید است که امروزه به صنعتی نوین تبدیل شده است. طبیعی است هر کسب و کار و فرآیند جدیدی در آغاز راه با چالش‌های جدید روبه‌رو شود و نیاز به بررسی و آنالیز جدی و تدوین یکسری فعالیتها و قوانین جدید در این زمینه باشد. صنعت بازیهای رایانه ای در دنیا، چهارمین مبادله پرسود به حساب می آید که اگر ایران بتواند تنها 1% از این سود را به خود اختصاص دهد، رقمی میلیارد دلاری نصیب کشور عزیزمان خواهد شد. در این بین نیاز است که برای این مهم، با داده کاوی در تمام جنبه های اقتصادی،اجتماعی،فرهنگی مخاطبین به نیازسنجی اصولی و جامع پرداخته شود تا بدین وسیله کارآفرینان در این عرصه بتوانند بر اساس نیازسنجی حاصله، محصولاتی مطابق با خواسته ها و انتظارات مخاطبین(مشتریان) تولید و عرضه کنند و لذا این مقاله به بررسی برای توسعه کارآفرینی در بازیهای رایانه ای از طریق داده کاوی در نیازسنجی بازار هدف، پرداخته است.

کليدواژه ها

کارآفرینی بازیهای رایانه ای، داده کاوی بازار هدف، توسعه کارآفرینی.

کد مقاله / لینک ثابت به این مقاله

برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است :

نحوه استناد به مقاله

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:
دنیا عین علی ورنوس فادرانی , 1399 , توسعه کارآفرینی در بازیهای رایانه ای از طریق داده کاوی در نیازسنجی بازار هدف , بازي های رايانه اي،فرصت ها و چالش ها

برگرفته از رویداد



بازي های رايانه اي،فرصت ها و چالش ها
تاریخ برگزاری : 01 بهمن ماه 1399


دیگر مقالات این رویداد

  • مطالعه مسکات روزانه و تاثیر آن در تبلیغات و شبکه های اجتماعی
  • بررسی امکان تولید خلاقانه ی موسیقی متن بازی های رایانه ای با استفاده از هوش مصنوعی مبتنی بر مدل مخلوط گاوسی
  • بررسی اثربخشی بازی‌ها‌‌‌‌ی رایانه‌ای بر تفکر انتقادی‌‌‌‌‌دانش‌آموز‌‌‌‌ان پسر پایه ششم شهر کرج
  • نقد و تحلیل فرهنگی بازی های رایانه ای (مطالعه موردی بازی زولا)
  • بررسی تأثیر وجود روایت دربازی‌های کژوال بر میزان لذت و غوطه-وری بازیکنان
  • معرفی بازاریابی اینترنتی و مدل های آن و مقایسه با بازاریابی سنتی در عصر حاضر
  • Evaluate the effectiveness of the software a mobile application Kalcal on the learning for students with dyscalculia
  • کاربرد آزمون تشخیص شخصیت ریزوهادسون در پیشنهاد نوع بازی افزار و ژانر بازی به کاربران با استفاده از تحلیل همبستگی پیرسون
  • یبزسظ
  • تأثیر بازی رایانه ای آموزش درس ریاضی بر خودـ‏راهبری و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایه پنجم شهر بیرجند
  • تماس با ما


     اصفهان، میدان آزادی، دانشگاه اصفهان
    کدپستی: ۸۱۷۴۶۷۳۴۴۱
    E-mail: Info@ui.ac.ir
    تلفن: ۲۶۴۰-۰۳۱۳۷۹۳۲۱۲۸ تلفکس: ۰۳۱۳۶۶۸۷۳۹۶

     

    پیوندها


    • پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری 
    • استانداری اصفهان
    • پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری
    • سازمان سنجش کشور
    • شهرداری اصفهان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

    © کلیه حقوق متعلق به دانشگاه اصفهان می‌باشد.

    همایش نگار (نسخه 10.0.12)    [مدیریت سایت]