پورتال همایش ها و سمینارهای دانشگاه اصفهان
  • صفحه اصلی
  • آرشیو همایش ها
  • آرشیو مقالات
  • سایت دانشگاه
Bootstrap Touch Slider
  1. :. صفحه اصلی
  2. آرشیو مقالات رویداد ها
  3. مجموعه مقالات بازي های رايانه اي،فرصت ها و چالش ها
  4. مقاله تاثیر قابلیتهای بازاریابی اینترنتی شرکتهای ایرانی بر رشد آنها در بازار بین المللی
عنوان رویداد : بازي های رايانه اي،فرصت ها و چالش ها
تاریخ برگزاری : 01 بهمن ماه 1399

تاثیر قابلیتهای بازاریابی اینترنتی شرکتهای ایرانی بر رشد آنها در بازار بین المللی

The Impact of Internet Marketing Capabilities of Iranian Companies on Their Growth in the International Market
نویسندگان :

میلاد حسین خانی ( گروه مدیریت بازرگانی ، واحد کرمانشاه ، دانشگاه آزاد اسلامی ، کرمانشاه ، ایران ) , سید رضا حسنی ( گروه مدیریت بازرگانی ، واحد کرمانشاه ، دانشگاه آزاد اسلامی ، کرمانشاه ، ایران )

دانلود فایل   

چکیده

امروزه اینترنت راهی برای بازاریابی و پیروزی بر رقبا در بازار بین المللی می یابد. لذا هدف از پژوهش حاضر شناسایی و سنجش رابطۀ قابلیت های بازاریابی اینترنتی شرکت های ایرانی و رشد آنها در بازار بین المللی می باشد. برای نیل به این هدف جهت بررسی این موضوع بر شرکت های موجود در کشور ایران تمرکز گردید. ابتدا با استفاده از فرمول کوکران از بین صد شرکت برتر ایران 80 شرکت با استفاده از نمونه گیری تصادفی ساده انتخاب شد. که از هر شرکت یک مدیر بازاریابی انتخاب گردید. روش جمع آوری اطلاعات در این تحقیق، پیمایشی مبتنی بر پرسشنامۀ استاندارد بوده است. در روش پیمایشی از تکنیک پرسشنامه استفاده شده است. و با نرم افزار spss به تحلیل و توصیف متغیرها و فرضیه های پژوهش پرداخته شد. نتایج حاصل از پژوهش بیانگر آن است که برای آزمون مدل به صورت تحلیل مسیر، اثرات مستقیم هر یک از متغیرهای «جهت گیری استراتژی بین المللی»، «دسترسی به اطلاعات»، «قابلیت های شبکه بین المللی» بر «رشد شرکت ها در بازار بین المللی» به ترتیب با بتای609 0، 199 0 و 168 0 بدست آمده است. ولی تأثیر متغیر قابلیت های بازاریابی اینترنتی به صورت غیر مستقیم بر رشد شرکت ها در بازار بین المللی به واسطۀ متغیرهای «جهت گیری استراتژی بین المللی»، «دسترسی به اطلاعات»، «قابلیت های شبکه بین المللی» دارای بتای 309 0 می باشد.

کليدواژه ها

قابلیت های بازاریابی اینترنتی، بازار بین المللی، جهت گیری استراتژی بین المللی، دسترسی به اطلاعات، قابلیت های شبکه بین المللی.

کد مقاله / لینک ثابت به این مقاله

برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است :

نحوه استناد به مقاله

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:
سید رضا حسنی , 1399 , تاثیر قابلیتهای بازاریابی اینترنتی شرکتهای ایرانی بر رشد آنها در بازار بین المللی , بازي های رايانه اي،فرصت ها و چالش ها

برگرفته از رویداد



بازي های رايانه اي،فرصت ها و چالش ها
تاریخ برگزاری : 01 بهمن ماه 1399


دیگر مقالات این رویداد

  • بررسی طراحی شخصیت بازی های آموزشی رایانه ای تولید ایران برای کودکان 4 تا 6 سال
  • بازیکنان سایبورگ رابطه انسان و فناوری در مواجهه با بازی‌های ویدئویی
  • بررسی اثربخشی بازی‌ها‌‌‌‌ی رایانه‌ای بر تفکر انتقادی‌‌‌‌‌دانش‌آموز‌‌‌‌ان پسر پایه ششم شهر کرج
  • بررسی ظرفیت های رنگ در نگارگری ایرانی برای ساخت بازی های رایانه ای
  • طراحی هنری سناریو و گرافیک بازی سارای با رویکرد هویت فرهنگی منطقه آذربایجان
  • طراحی بازی تعاملی رایانه ای برای ارتقای مهارت‌های اجتماعی- احساسی کودکان پیش‌دبستانی مبتلا به الکسی تایمی
  • استفاده از فناوری واقعیت افزوده برای بهبود یادگیری (فارسی نوشتاری و خوانداری اول ابتدایی)
  • تولید محتوای جدید بازی‌های رایانه‌ای با استفاده از برنامه‌سازی احتمالاتی
  • محلی‌سازی بازی‌های رایانه‌ای از منظر نظریۀ نظام‌ چندگانه و نظریۀ هدف‌مندی در مطالعات ترجمه
  • یادگیری واژگان زبان از طریق اپلیکشن تلفن همراه مطالعه موردی اپلیکیشن کوییزلت
  • تماس با ما


     اصفهان، میدان آزادی، دانشگاه اصفهان
    کدپستی: ۸۱۷۴۶۷۳۴۴۱
    E-mail: Info@ui.ac.ir
    تلفن: ۲۶۴۰-۰۳۱۳۷۹۳۲۱۲۸ تلفکس: ۰۳۱۳۶۶۸۷۳۹۶

     

    پیوندها


    • پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری 
    • استانداری اصفهان
    • پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری
    • سازمان سنجش کشور
    • شهرداری اصفهان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

    © کلیه حقوق متعلق به دانشگاه اصفهان می‌باشد.

    همایش نگار (نسخه 10.0.12)    [مدیریت سایت]