معرفی بازاریابی اینترنتی و مدل های آن و مقایسه با بازاریابی سنتی در عصر حاضر
Introducing Internet marketing and its models and comparing it with traditional marketing in the present era
نویسندگان :
میلاد حسین خانی ( گروه مدیریت بازرگانی ، واحد کرمانشاه ، دانشگاه آزاد اسلامی ، کرمانشاه ، ایران ) , سید رضا حسنی ( گروه مدیریت بازرگانی ، واحد کرمانشاه ، دانشگاه آزاد اسلامی ، کرمانشاه ، ایران )
چکیده
بازاریابی اینترنتی مرزهای ملی و محلی را می شکند و باعث رشد شرکت ها در بازار جهانی و بین المللی می گردد. حضور اینترنت عامل تغییر در الگو و چگونگی مصرف و در نهایت سبب ارائه نظم جدید اجتماعی است. بازاريابي رابطه مند زماني مفيد است كه مديريت تعاملات، روابط و شبكه ها به يك موضوع بنيادين تبديل مي شود. اما این شیوه از بازاریابی در صورتی کامیاب و موفق خواهد شد که دارای اینترنت دارای ظرفیت و قابلیت گسترده در سطح بین الملل داشته باشد. کاربران اینترنتی به واسطه محرکهاي اطلاعاتی و ارتباطاتی برانگیخته میشوند. اینترنت باید جنبه سرگرم کننده و تعاملی بیشتري به خود بگیرد تا بتواند استفاده کنندگان بیشتري را به خود جذب کند. بازاريابي رابطه مند قصد دارد تا با مشتريان هدف رابطه ايجاد نموده واين رابطه را حفظ و تقويت كند تا از اين طريق اهداف طرفين برآورده شود. لذا هدف از پژوهش حاضر شناسایی و معرفی بازاریابی اینترنتی، اشکال و تحدید، و تعریف بازاریابی و معرفی انواع مدلهای بازاریابی اینترنتی، روشهای بهره مندی از آن می باشد. در این مقاله ضمن بررسی روند استفاده از بازاریابی اینترنتی در طول زمان و بررسی مزیت و محدودیت های آن به مقایسه ی بازاریابی سنتی و اینترنتی پرداخته شده است.کليدواژه ها
قابلیت های بازاریابی اینترنتی، بازاریابی سنتی، بازاریابی مبتنی بر بازی، پست الکترونیک، بازاریابی ناخواسته، بازاریابی اسپانسری، محتوای تبلیغ و.....کد مقاله / لینک ثابت به این مقاله
برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است :نحوه استناد به مقاله
در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:سید رضا حسنی , 1399 , معرفی بازاریابی اینترنتی و مدل های آن و مقایسه با بازاریابی سنتی در عصر حاضر , بازي های رايانه اي،فرصت ها و چالش ها
دیگر مقالات این رویداد
© کلیه حقوق متعلق به دانشگاه اصفهان میباشد.