پورتال همایش ها و سمینارهای دانشگاه اصفهان
  • صفحه اصلی
  • آرشیو همایش ها
  • آرشیو مقالات
  • سایت دانشگاه
Bootstrap Touch Slider
  1. :. صفحه اصلی
  2. آرشیو مقالات رویداد ها
  3. مجموعه مقالات بازي های رايانه اي،فرصت ها و چالش ها
  4. مقاله بررسی تأثیرات واقعیت مجازی بر کاربر بازیهای رایانهای ورزشی و توانبخشی
عنوان رویداد : بازي های رايانه اي،فرصت ها و چالش ها
تاریخ برگزاری : 01 بهمن ماه 1399

بررسی تأثیرات واقعیت مجازی بر کاربر بازیهای رایانهای ورزشی و توانبخشی

Investigation of the effects of virtual reality on the users of exercise and rehabilitative computer games
نویسندگان :

سید علی فارغ ( دانشکده طراحی دانشگاه هنر اسلامی تبریز ) , ریحانه حسین زاده ( دانشگاه هنر اسلامی تبریز ) , سپیده لطفی ( دانشگاه هنر اسلامی تبریز )

دانلود فایل   

چکیده

عدم تحرک بدنی یکی از علل اصلللی باری هی خطرنیک د سللطج انیش اللهیخده اللد اسلل و زش میتواند وضللتا سلمم ا بنوود بشدلد بی این حیل، گرایش به و زش بان بز گسلینش و اوانیش بسلای یییان اس این د حیساس ه ا ر آشهی برا یر ردش اوقیت فراغ خود بادلدر گرایش به بیز هی ایینها دا ند از این و، ایخها از بیز هی ایینها بی عهواش بیز هی و زالی به مهوو ا تای سلطج سلمم مشینویش نراحی اد و حدی د گسدر د میش هو مو د اسدهید قرا گرف این وزهی بی اسلدهید از واقتا مایز ه فهیو نسلودی ادید اسل و افراد ا قید میسلیزد تی خودایش ا د یک دنای مایز غونهو سیزند، اسدهید از بیز هی و زای برا مشینویش اذابدر اد اس د این تحااق به مرو انمعیت 41 مایسه متدور د بیز زمینی سللیلهی 0242 اسی 0202 بی لریت لاد بیز هی و زاللی و توانوشدللی و واقتا مایز یرداخده الد موضلوا اصلی مو د بر سی د این تحااق بر سی تیرارات واقتا مایز د بیز هی و زای و توانوشدی بر مشینب بود ندااه حیصلل از این بر سلی اسلدهید از واقتا مایز ا د ندااه بنرگار از بیز هی و زای و توانوشدی مورر ییف

کليدواژه ها

واقعیت مجازی، بازیهای ورزشی، بازیهای توانبخشی

کد مقاله / لینک ثابت به این مقاله

برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است :

نحوه استناد به مقاله

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:
سید علی فارغ , 1399 , بررسی تأثیرات واقعیت مجازی بر کاربر بازیهای رایانهای ورزشی و توانبخشی , بازي های رايانه اي،فرصت ها و چالش ها

برگرفته از رویداد



بازي های رايانه اي،فرصت ها و چالش ها
تاریخ برگزاری : 01 بهمن ماه 1399


دیگر مقالات این رویداد

  • تأثیر بازی رایانه ای آموزش درس ریاضی بر خودـ‏راهبری و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایه پنجم شهر بیرجند
  • الگوی ارتقای سلامت سالمندان مبتنی بر روش‌های بازی‌سازی
  • تحلیل المان های بازی وارسازی بر اساس تجربه کاربری در نرم افزارهای آموزش زبان برای کودکان 8 تا 10 سال
  • مؤلفه‌های طراحی بازی رایانه‌ای به‌منظور اثرگذاری بر هویت بازیکن نوجوان
  • نقش ویژگی های بازی دیجیتالی و جنسیت در پیش بینی استعداد STEM دانش آموزان 12-10ساله شهر اصفهان
  • مروری بر روش های پردازش تصویر با تاکید بر شبکه های مولد رقابتی و کاربرد کارتونی سازی در فضای بازی های رایانه ای
  • توسعه کارآفرینی در بازیهای رایانه ای از طریق داده کاوی در نیازسنجی بازار هدف
  • نقد و تحلیل فرهنگی بازی های رایانه ای (مطالعه موردی بازی زولا)
  • بررسی امکان تولید خلاقانه ی موسیقی متن بازی های رایانه ای با استفاده از هوش مصنوعی مبتنی بر مدل مخلوط گاوسی
  • یادگیری واژگان زبان از طریق اپلیکشن تلفن همراه مطالعه موردی اپلیکیشن کوییزلت
  • تماس با ما


     اصفهان، میدان آزادی، دانشگاه اصفهان
    کدپستی: ۸۱۷۴۶۷۳۴۴۱
    E-mail: Info@ui.ac.ir
    تلفن: ۲۶۴۰-۰۳۱۳۷۹۳۲۱۲۸ تلفکس: ۰۳۱۳۶۶۸۷۳۹۶

     

    پیوندها


    • پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری 
    • استانداری اصفهان
    • پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری
    • سازمان سنجش کشور
    • شهرداری اصفهان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

    © کلیه حقوق متعلق به دانشگاه اصفهان می‌باشد.

    همایش نگار (نسخه 10.0.12)    [مدیریت سایت]