پورتال همایش ها و سمینارهای دانشگاه اصفهان
  • صفحه اصلی
  • آرشیو همایش ها
  • آرشیو مقالات
  • سایت دانشگاه
Bootstrap Touch Slider
  1. :. صفحه اصلی
  2. آرشیو مقالات رویداد ها
  3. مجموعه مقالات بازي های رايانه اي،فرصت ها و چالش ها
  4. مقاله مروری بر روش های پردازش تصویر با تاکید بر شبکه های مولد رقابتی و کاربرد کارتونی سازی در فضای بازی های رایانه ای
عنوان رویداد : بازي های رايانه اي،فرصت ها و چالش ها
تاریخ برگزاری : 01 بهمن ماه 1399

مروری بر روش های پردازش تصویر با تاکید بر شبکه های مولد رقابتی و کاربرد کارتونی سازی در فضای بازی های رایانه ای

A review on image processing methods based on Generative Adverserial Networks and their applications in computer games
نویسندگان :

راحله حیاتی ( دانشگاه هنر اسلامی تبریز- دانشکده چندرسانه ای ) , بهنام علیزاده اشرفی ( دانشگاه هنر اسلامی تبریز- دانشکده چندرسانه ای ) , حمیده حرمتی ( دانشگاه هنر اسلامی تبریز- دانشکده چندرسانه ای ) , باقر بهرام شتربان ( دانشگاه هنر اسلامی تبریز- دانشکده چندرسانه ای ) , محمد ببردل بناب ( دانشگاه هنر اسلامی تبریز- دانشکده چندرسانه ای )

دانلود فایل   

چکیده

این مقاله با هدف انتشار نتایج کارتونی سازی به فضای بازی ارائه شده است و براساس مطالب بخش پیشینه پژوهش پایان نامه کارشناسی ارشد با عنوان «تبدیل کاراکتر ‌ویدیو به کاراکترمجازی‌متحرک در زمان‌واقعی با استفاده از پردازش‌تصویر»، ارائه شده است. در واقع، این مقاله در مورد انتشار یکی از کاربردهای نتایج کارتونی سازی ارائه شده است. منظور از کارتونی سازی،‌ تبدیل تصاویر واقعی به تصاویر کارتونی از طریق کامپیوتر است. به همین منظور،‌ به مرور در مورد انیمیشن سازی و الگوریتم های پردازش تصویر بدون استفاده از شبکه عصبی و با استفاده از شبکه عصبی(بهینه سازی تصویر،‌Feed-Forward، GAN) پرداخته است. در این مقاله با استفاده از نتایج آموزش شبکه عصبی عمیق‌ تحت عنوان Neural Style Transfer، یک پروتوتایپ برای بررسی کارتونی سازی فضای بازی ارائه شده است و در بخش نتیجه گیری، تاثیر کارتونی سازی بازی برای جذابیت بازی، ‌ تجربه ی جدید حس حضور در فضای کارتونی، حس خیال و انتزاع مطرح شده است.

کليدواژه ها

شبکه عصبی عمیق، انتقال سبک عصبی، GAN & Feed-Forward،‌ کارتونی سازی،‌بازی های رایانه ای

کد مقاله / لینک ثابت به این مقاله

برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است :

نحوه استناد به مقاله

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:
راحله حیاتی , 1399 , مروری بر روش های پردازش تصویر با تاکید بر شبکه های مولد رقابتی و کاربرد کارتونی سازی در فضای بازی های رایانه ای , بازي های رايانه اي،فرصت ها و چالش ها

برگرفته از رویداد



بازي های رايانه اي،فرصت ها و چالش ها
تاریخ برگزاری : 01 بهمن ماه 1399


دیگر مقالات این رویداد

  • ارائه یک روش ایجاد توازن در حلقه اقتصادی بازی های رایانه ای موبایلی به منظور افزایش درآمدزایی
  • پیش بینی اهمال کاری تحصیلی و مسئولیت پذیری دانش آموزان بر اساس میزان استفاده از بازی های رایانه ای
  • Immersion and Interactivity in FMVs Where Movies and Videogames Become One
  • تحلیل المان های بازی وارسازی بر اساس تجربه کاربری در نرم افزارهای آموزش زبان برای کودکان 8 تا 10 سال
  • فرآسا بازی جدی بیوفیدبک مبتنی بر اصول درمانی شناختی-رفتاری با هدف کاهش استرس و اضطراب
  • بازی «زبان من» طراحی یک بازی رایانه ای به منظور بررسی تاثیر بازی‌های رایانه‌ای بر آموزش کتاب فارسی پایه پنجم ابتدایی
  • بررسی ظرفیت های رنگ در نگارگری ایرانی برای ساخت بازی های رایانه ای
  • چگونگی واكسيناسيون افراد در بازی جدی با مدل‌سازي مبتني بر گراف
  • تحلیل اطلاعات فروش بازی‌های اپ استور با استفاده از مصورسازی هوشمند داده‌ها به‌منظور تولید بازی‌های جدید
  • نقد و تحلیل فرهنگی بازی های رایانه ای (مطالعه موردی بازی زولا)
  • تماس با ما


     اصفهان، میدان آزادی، دانشگاه اصفهان
    کدپستی: ۸۱۷۴۶۷۳۴۴۱
    E-mail: Info@ui.ac.ir
    تلفن: ۲۶۴۰-۰۳۱۳۷۹۳۲۱۲۸ تلفکس: ۰۳۱۳۶۶۸۷۳۹۶

     

    پیوندها


    • پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری 
    • استانداری اصفهان
    • پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری
    • سازمان سنجش کشور
    • شهرداری اصفهان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

    © کلیه حقوق متعلق به دانشگاه اصفهان می‌باشد.

    همایش نگار (نسخه 10.0.12)    [مدیریت سایت]