پورتال همایش ها و سمینارهای دانشگاه اصفهان
  • صفحه اصلی
  • آرشیو همایش ها
  • آرشیو مقالات
  • سایت دانشگاه
Bootstrap Touch Slider
  1. :. صفحه اصلی
  2. آرشیو مقالات رویداد ها
  3. مجموعه مقالات بازي های رايانه اي،فرصت ها و چالش ها
  4. مقاله Effects of digital games on critical thinking Empirical Evidence-Based Study
عنوان رویداد : بازي های رايانه اي،فرصت ها و چالش ها
تاریخ برگزاری : 01 بهمن ماه 1399

Effects of digital games on critical thinking Empirical Evidence-Based Study

Effects of digital games on critical thinking Empirical Evidence-Based Study
نویسندگان :

حسین دهقانزاده ( Tabriz University )

دانلود فایل   

چکیده

The rapidly growing phenomenon of video games have raised concerns about the negative impact such games are reputed to have on youth. On the other hand recently interest in digital games indicated that it would be useful to update. Present systematic literature review of empirical evidence about the negative and positive impacts and outcomes of games. Since a large number of papers was identified in the period from 2005 to 2020 the current review focused on 90 papers that provided higher quality evidence about the outcomes of games. multidimensional analysis of games and their outcomes provided a useful framework for organizing the varied research in this area. Results indicate there are relationship Between video game genre and content player time spent and personality with negative or positive prosocial outcomes also results show relationship Between video game genre and content quality of game design mechanic or principles with children and adolescent critical thinking. Future research on digital games would benefit from a present empirical evidence based of experimental work examining in detail which game features are most effective in enhancing children and adolescent critical thinking.

کليدواژه ها

digital games Computer games serious games learning Empirical Evidence-Based critical thinking

کد مقاله / لینک ثابت به این مقاله

برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است :

نحوه استناد به مقاله

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:
حسین دهقانزاده , 1399 , Effects of digital games on critical thinking Empirical Evidence-Based Study , بازي های رايانه اي،فرصت ها و چالش ها

برگرفته از رویداد



بازي های رايانه اي،فرصت ها و چالش ها
تاریخ برگزاری : 01 بهمن ماه 1399


دیگر مقالات این رویداد

  • جلوه های تاثیر بازی های رایانه ای بر پیشگیری از بزهکاری اطفال ونوجوانان
  • بازی سازی ابری بر مبنای تکنولوژی بیت تورنت
  • بررسی آموزش مفاهیم زبان تصویر مبتنی بر بازی های رایانه ای برای کودکان اوتیسم نمونه موردی، دایره رنگ
  • یار گیر مصورسازی هوشمند داده های بازی فیفا 21 جهت مقایسه و انتخاب بازیکن در پست های مختلف
  • بازی های رایانه ای و کاربردهای آن در آموزش و یادگیری
  • نقد و تحلیل فرهنگی بازی های رایانه ای (مطالعه موردی بازی زولا)
  • بررسی نقش واسط فرهنگ در رابطه بین بازاریابی بازی‌های رایانه‌ای و قصد خرید نسخه‌های جدید بازی
  • کاربرد آزمون تشخیص شخصیت ریزوهادسون در پیشنهاد نوع بازی افزار و ژانر بازی به کاربران با استفاده از تحلیل همبستگی پیرسون
  • تأثیر ابعاد استراتژیک تجربه کاربر در بازی‌های آنلاین بر بازاریابی شفاهی الکترونیکی
  • ضررورت احترام به حقوق کودک در بازی های رایانه ای با بررسی قوانین و اسناد داخلی و بین المللی در خصوص کار کودک
  • تماس با ما


     اصفهان، میدان آزادی، دانشگاه اصفهان
    کدپستی: ۸۱۷۴۶۷۳۴۴۱
    E-mail: Info@ui.ac.ir
    تلفن: ۲۶۴۰-۰۳۱۳۷۹۳۲۱۲۸ تلفکس: ۰۳۱۳۶۶۸۷۳۹۶

     

    پیوندها


    • پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری 
    • استانداری اصفهان
    • پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری
    • سازمان سنجش کشور
    • شهرداری اصفهان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

    © کلیه حقوق متعلق به دانشگاه اصفهان می‌باشد.

    همایش نگار (نسخه 10.0.12)    [مدیریت سایت]