پورتال همایش ها و سمینارهای دانشگاه اصفهان
  • صفحه اصلی
  • آرشیو همایش ها
  • آرشیو مقالات
  • سایت دانشگاه
Bootstrap Touch Slider
  1. :. صفحه اصلی
  2. آرشیو مقالات رویداد ها
  3. مجموعه مقالات بازي های رايانه اي،فرصت ها و چالش ها
  4. مقاله نقش میانجی گری تکنیکهای تداعی عصبی شرطی و گمیگیشن (بازیهای) آموزشی بر پیشرفت توسعه واژگان در دانش آموزان ابتدایی
عنوان رویداد : بازي های رايانه اي،فرصت ها و چالش ها
تاریخ برگزاری : 01 بهمن ماه 1399

نقش میانجی گری تکنیکهای تداعی عصبی شرطی و گمیگیشن (بازیهای) آموزشی بر پیشرفت توسعه واژگان در دانش آموزان ابتدایی

The Mediating Role of Neuro-Associative Conditioning and Gamification Techniques in Increasing Primary School Students Lexical Development
نویسندگان :

وحید نوروزی لارسری ( دانشگاه دولتی چارلز )

دانلود فایل   

چکیده

Lexical knowledge is essential for learning vocabulary among primary school students. Primary students need to master a plethora of lexical techniques so as to be able in comprehending words’ meaning. This pretest-treatment-posttest true-experimental study aimed to compare the effect of the neuro associative conditioning (NAC) technique in improving primary school students’ lexical development And the aim of this study is to investigate whether gamification techniques are effective in improving primary school students’ lexical development and finally to examine the cumulative effect of NAC and gamification techniques on enhancing Primary school students’ lexical development. To do that four intact classes including 30 primary school students in a private primary school in Tehran were randomly assigned into one control and three experimental groups. The groups received the same amount of instruction however differently three receiving trance induction guided imagery and fling the teacher content generator game respectively and the other receiving traditional techniques (audio-visual and translation) instruction. The results showed that while receiving NAC technique did not offer a statistically significant advantage over the typical classroom setting benefitting from integration of NAC and gamification techniques significantly improved the learners’ ability in lexical development. Moreover the result asserted the efficacy of gamification technique in improving lexical development among Primary school students.

کليدواژه ها

Gamification Techniques Lexical development NAC Technique Primary School

کد مقاله / لینک ثابت به این مقاله

برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است :

نحوه استناد به مقاله

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:
وحید نوروزی لارسری , 1399 , نقش میانجی گری تکنیکهای تداعی عصبی شرطی و گمیگیشن (بازیهای) آموزشی بر پیشرفت توسعه واژگان در دانش آموزان ابتدایی , بازي های رايانه اي،فرصت ها و چالش ها

برگرفته از رویداد



بازي های رايانه اي،فرصت ها و چالش ها
تاریخ برگزاری : 01 بهمن ماه 1399


دیگر مقالات این رویداد

  • تأثیر وابستگی به بازی های رایانه ای بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان
  • بازی «زبان من» طراحی یک بازی رایانه ای به منظور بررسی تاثیر بازی‌های رایانه‌ای بر آموزش کتاب فارسی پایه پنجم ابتدایی
  • تأثیر ابعاد استراتژیک تجربه کاربر در بازی‌های آنلاین بر بازاریابی شفاهی الکترونیکی
  • بررسی نقش واسط فرهنگ در رابطه بین بازاریابی بازی‌های رایانه‌ای و قصد خرید نسخه‌های جدید بازی
  • بررسی اثربخشی بازی‌ها‌‌‌‌ی رایانه‌ای بر تفکر انتقادی‌‌‌‌‌دانش‌آموز‌‌‌‌ان پسر پایه ششم شهر کرج
  • بررسی تأثیرات واقعیت مجازی بر کاربر بازیهای رایانهای ورزشی و توانبخشی
  • فرآسا بازی جدی بیوفیدبک مبتنی بر اصول درمانی شناختی-رفتاری با هدف کاهش استرس و اضطراب
  • جلوه های تاثیر بازی های رایانه ای بر پیشگیری از بزهکاری اطفال ونوجوانان
  • طراحی بازی موبایلی مبتنی بر واقعیت افزوده برای ارتقای حافظه فضایی در سالمندان مبتلا به دمانس
  • بررسی طراحی شخصیت بازی های آموزشی رایانه ای تولید ایران برای کودکان 4 تا 6 سال
  • تماس با ما


     اصفهان، میدان آزادی، دانشگاه اصفهان
    کدپستی: ۸۱۷۴۶۷۳۴۴۱
    E-mail: Info@ui.ac.ir
    تلفن: ۲۶۴۰-۰۳۱۳۷۹۳۲۱۲۸ تلفکس: ۰۳۱۳۶۶۸۷۳۹۶

     

    پیوندها


    • پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری 
    • استانداری اصفهان
    • پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری
    • سازمان سنجش کشور
    • شهرداری اصفهان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

    © کلیه حقوق متعلق به دانشگاه اصفهان می‌باشد.

    همایش نگار (نسخه 10.0.12)    [مدیریت سایت]