پورتال همایش ها و سمینارهای دانشگاه اصفهان
  • صفحه اصلی
  • آرشیو همایش ها
  • آرشیو مقالات
  • سایت دانشگاه
Bootstrap Touch Slider
  1. :. صفحه اصلی
  2. آرشیو مقالات رویداد ها
  3. مجموعه مقالات هفتمين کنفرانس بين المللي بازی های رايانه ای فرصت ها و چالشها
  4. مقاله Game based learning and prosocial behaviors Empirical Evidence-Based Study
عنوان رویداد : هفتمين کنفرانس بين المللي بازی های رايانه ای فرصت ها و چالشها
تاریخ برگزاری : 01 اسفند ماه 1400

Game based learning and prosocial behaviors Empirical Evidence-Based Study

Game based learning and prosocial behaviors Empirical Evidence-Based Study
نویسندگان :

حسین دهقانزاده ( دانشگاه تبریز )

دانلود فایل   

چکیده

The rapidly growing phenomenon of video games have raised concerns about the negative impact such games are reputed to have on youth. On the other hand recently interest in digital games indicated that it would be useful to update. Present review of empirical evidence about the negative and positive impacts and outcomes of games. Since a large number of papers was identified in the period from 2005 to 2020 the current review focused on 90 papers that provided higher quality evidence about the outcomes of games. multidimensional analysis of games and their outcomes provided a useful framework for organizing the varied research in this area. Results indicate there are relationship Between video game genre and content player time spent and personality with negative or positive prosocial outcomes. Future research on digital games would benefit from a present empirical evidence based of experimental work examining in detail which game features are most effective in enhancing children and adolescent prosocial behaviors.

کليدواژه ها

digital games Computer games serious games learning Empirical Evidence-Based prosocial behavior.

کد مقاله / لینک ثابت به این مقاله

برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است :

نحوه استناد به مقاله

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:
حسین دهقانزاده , 1400 , Game based learning and prosocial behaviors Empirical Evidence-Based Study , هفتمين کنفرانس بين المللي بازی های رايانه ای فرصت ها و چالشها

برگرفته از رویداد



هفتمين کنفرانس بين المللي بازی های رايانه ای فرصت ها و چالشها
تاریخ برگزاری : 01 اسفند ماه 1400


دیگر مقالات این رویداد

  • استفاده از بازی رایانه ای ترديکو برای بهبود مهارت های ارتباطی
  • بُرد گراف مصورسازی تعاملی داده های مربوط به بازی های رومیزی
  • انگیزش کاربر و تاثیر آن بر نگرش به بازی های خدماتی و تمایل به خرید آنلاین در شبکه های اجتماعی و وبسایت ها
  • استفاده از موشن کپچر برای شناسایی حالات احساسی صورت
  • بررسی نمودهای گروتسک بر شخصیت پردازی و روایت بازی های هوشمند معاصر کودکان در ایران با تکیه بر نظریه میخاییل باختین
  • An Investigation into the Applicability of Robot-AR-Aided LMOOCs for Language for Nursing Purposes Teaching and Learning
  • مروری بر روش‌های پیش‌بینی ریزش بازیکنان در بازی‌های رایانه‌ای
  • آموزش حقوق محیط زیست به کودک در بستر بازی‌های رایانه‌ای
  • چالش‌ها و فرصت‌های استفاده‌ از بلاک چین برای جعبه‌های غنیمت در بازی‌های رایانه‌ای
  • مقایسه اضطراب و کیفیت خواب در کودکان معتاد به بازی های رایانه ای و کودکان عادی دبستانی شهر اصفهان
  • تماس با ما


     اصفهان، میدان آزادی، دانشگاه اصفهان
    کدپستی: ۸۱۷۴۶۷۳۴۴۱
    E-mail: Info@ui.ac.ir
    تلفن: ۲۶۴۰-۰۳۱۳۷۹۳۲۱۲۸ تلفکس: ۰۳۱۳۶۶۸۷۳۹۶

     

    پیوندها


    • پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری 
    • استانداری اصفهان
    • پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری
    • سازمان سنجش کشور
    • شهرداری اصفهان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

    © کلیه حقوق متعلق به دانشگاه اصفهان می‌باشد.

    همایش نگار (نسخه 10.0.12)    [مدیریت سایت]