پورتال همایش ها و سمینارهای دانشگاه اصفهان
صفحه اصلی
آرشیو همایش ها
آرشیو مقالات
سایت دانشگاه
:. صفحه اصلی
آرشیو مقالات رویداد ها
مجموعه مقالات هفتمين کنفرانس بين المللي بازی های رايانه ای فرصت ها و چالشها
مجموعه مقالات هفتمين کنفرانس بين المللي بازی های رايانه ای فرصت ها و چالشها
تاریخ برگزاری : 01 اسفند ماه 1400
رديف
عنوان مقاله
1
اثربخشی بازتوانی شناختی نرم افزار کاپتان لاگ در بهبود نارسایی شناختی نوجوانان مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر
2
نقش بازیوارسازی بر تغییر رفتار کارکنان در یک سازمان
3
سیستم توصیه گر پالایش همکارانه جهت پیشنهاد بازیهای رایانهای
4
Effects of digital game-based learning on problem solving Empirical Evidence-Based Study
5
Game based learning and prosocial behaviors Empirical Evidence-Based Study
6
نظریهها و اصول یادگیری پشتیبان آموزش مبتنی بر بازیهای دیجیتال
7
تحلیل بینامتنی بازی آنسوی باران و دره یادبود با تکیه بر مینیمالیسم
8
بررسی نمودهای گروتسک بر شخصیت پردازی و روایت بازی های هوشمند معاصر کودکان در ایران با تکیه بر نظریه میخاییل باختین
9
روش های حل و فصل اختلافات بین المللی سازندگان و کاربران بازی های رایانه ای
10
تولید طرحبندی نقشهی بازی برای روایتهای غیرخطی توصیف شده به صورت صوری
11
اثربخشی بازی رایانهای لِگو در پشتیبانی از تفکر طراحی نوآموزان دختر مقطع پیشدبستانی
12
انگیزش کاربر و تاثیر آن بر نگرش به بازی های خدماتی و تمایل به خرید آنلاین در شبکه های اجتماعی و وبسایت ها
13
بازی وارسازی رویکردی نو در کتابخانههای دانشگاهی
14
بررسی تاثیر توانبخشی شناختی( CRT ) مبتنی بر بازی های رایانه ای بر اجزای شناخت در دانش آموزان با اختلال اضطراب اجتماعی
15
تحلیل فقهی- حقوقی خریدوفروش اکانت بازیهای مجازی
16
مروری بر چالشهای طراحی موسیقی متن در بازیهای رایانهای
17
موسیقی و اُنس بازیکن با کاراکتر در بازیهای رایانهای
18
بررسی رابطه شایستگی حرفه ای معلمان در اجرای بازی های رایانه ای و افزایش توجه در دانش آموزان بیش فعال بر اساس استاندارد TPACK
19
تبیین تجربه بازیکنان ویدئویی در مواجهه با رابطهای نرمافزاری و سختافزاری( مطالعه موردی فرزندان مورتا)
20
اثربخشی درمان مبتنی بر مهرورزی مادران بر اعتیاد به بازیهای رایانهای، ارتباط با والدین و پرخاشگری کودکان پیشدبستانی
21
تاثیر بازی های رایانه ای مبتنی بر پلت فرم واقعیت مجازی بر افزایش سطح تعاملات اجتماعی دانش آموزان افسرده
22
تجربه نوشتاری در بازیهای رایانهای دستهبندی بازیهای رایانهای از دیدگاه بارتز
23
تحلیل تماتیک روند پژوهشی بازی های جدی در ایران و در جهان
24
مقایسه پرخاشگری و انزوا طلبی در کودکان معتاد به بازی های رایانه ای و کودکان عادی دبستانی شهر اصفهان
25
مقایسه اضطراب و کیفیت خواب در کودکان معتاد به بازی های رایانه ای و کودکان عادی دبستانی شهر اصفهان
26
نقش بازی های رایانه ای در بزهکاری وبزه دیدگی اطفال(مطالعه موردی دبستان های شهرستان کلیبر)
27
آموزش حقوق محیط زیست به کودک در بستر بازیهای رایانهای
28
لزوم توجه به حقوق کودکان در برخورداری و حفظ محیط زیست سالم در بازیهای رایانهای
29
تحليل زيباشناختي روشهاي آهنگسازي در موسيقي متن بازيهاي يارانهاي
30
بررسی رابطه میزان استفاده بازی های رایانه دانشجویان ارتباط تصویری و سبک های یادگیری از منظر دیوید کُلب
31
بررسی رابطه میزان استفاده بازی های رایانه دانشجویان ارتباط تصویری و سبک های یادگیری از منظر دیوید کُلب
32
رابطه بین مفاهیم مختلف حوزه گیم ها
33
تأثیر گیمیفیکیشن بر قصد خرید بازی های دیجیتال با نقش میانجی اعتماد به فروشنده مطالعه وب سایت های فروش بازی های دیجیتال
34
استفاده از الگوریتم k-برش برای تحلیل بازی برخط چندنفره
35
طراحی هنری بازی عیار تنها با تاکید بر فرهنگ و ادبیات تاریخی ایرانی
36
شناخت شاخصهای بومی سوادبازیهای رایانه ای مصاحبه عمیق با کارشناسان
37
مصورسازی دادههای کمپینهای تبلیغاتی جهت تحلیل بهتر بازیهای تبلیغاتی
38
Parak the Pigeon-post a Videogame for Children Speech Rehabilitation
39
ترازچین طراحی یک بازی آموزشی بهمنظور آموزش غیرمستقیم ریاضیات به دانشآموزان
40
مروری بر روشهای پیشبینی ریزش بازیکنان در بازیهای رایانهای
41
طراحی بازی رایانهای فیزیکی مبتنی بر زاویهسنجی برای توانبخشی آسیبدیدگیهای شانه
42
A Systematic Review of Video Games for Speech Rehabilitation
43
طراحی الگوی بازی رایانه ای فا می لا با تمرکز بر رشد گام به گام کودکان در آموزش موسیقی
44
بررسی میزان محبوبیت بازیهای رایانهای براساس نظرمنتقدین با هدف شناخت بازی برتر
45
امکان سنجی اثرگذاری بازی های رایانه ای بر اختلال سوگیری افراد افسرده به همراه تولید یک بازی رایانه ای دیالوگ محور
46
بوموبر بازی جدی واقعیت افزوده آموزش جغرافیا برای کودکان
47
یک عملگر نقاد پیشرفته برای یادگیری عامل در محیط بازی فوتبال گوگل
48
رویکردی برای ایجاد تجربه کنفرانس از راه دور با استفاده از واقعیت مجازی
49
بهبود تولید مراحل بازی Super Mario Bros با استفاده از الگوریتمهای نمونهبرداری در زبان برنامهسازی احتمالاتي فيگارو
50
An Investigation into the Applicability of Robot-AR-Aided LMOOCs for Language for Nursing Purposes Teaching and Learning
51
بُرد گراف مصورسازی تعاملی داده های مربوط به بازی های رومیزی
52
بازی های متاورسی بر بسترهای بلاک چین
53
چالشها و فرصتهای استفاده از بلاک چین برای جعبههای غنیمت در بازیهای رایانهای
54
مدل مفهومی عوامل مؤثر بر پذيرش بومیسازی بازیهای رايانهای
55
کنترل بازی های رایانهای به کمک ردیابی نقاط نشانگر آناتومیک بدن؛ تجربهی غوطهوری واقعی در فضای مجازی
56
بهبود عملکرد شبکه عصبی عمیق در تولید خودکار محتوای بازی های رایانه ای
57
استفاده از موشن کپچر برای شناسایی حالات احساسی صورت
58
dido بازی جدی مبتنی بر توانبخشی با هدف بهبود مشکل بینایی عدم هماهنگی حرکت چشم
59
استفاده از بازی رایانه ای ترديکو برای بهبود مهارت های ارتباطی
60
مصورسازی هوشمند دادههای بازیهای ویدیویی براساس پلتفرم
61
حفاظت از حق بر حریم خصوصی کودکان و حفاظت از داده ها در بازی های آنلاین با تاکید بر قوانین اتحادیه اروپا
62
«ذهنهای خشمگین» طراحی و تولید یک بازی رایانهای بر اساس تئوری تخلیه هیجانی و بررسی اثر آن بر مدیریت و کاهش خشم
63
بینو بازی جدی مبتنی بر اصول توانبخشی با هدف بهبود اختلال حافظه دیداری
64
ابعاد تعاملی در بازی های چند کاربره انلاین
65
طراحی و ساخت سختافزار و بازی رایانهای آموزش احیای قلبی-ریوی
66
طراحی و توسعه یک بازی هدفمند برای شناسایی نامتغیرهای برنامه
67
بازی رایانه ای «بهگفت»؛ بهبود اختلال تولیدی در گفتاردرمانی کودکان
68
چگونه گیمهای ماجراجویانه و اکشن عملکرد شناختی گیمرها را بهبود می دهند؟
69
بکارگیری بازیهای جدی چندوجهی در توانبخشی شناختی
© کلیه حقوق متعلق به دانشگاه اصفهان میباشد.
همایش نگار
(نسخه 10.0.12)
[مدیریت سایت]