پورتال همایش ها و سمینارهای دانشگاه اصفهان
  • صفحه اصلی
  • آرشیو همایش ها
  • آرشیو مقالات
  • سایت دانشگاه
Bootstrap Touch Slider
  1. :. صفحه اصلی
  2. آرشیو مقالات رویداد ها
  3. مجموعه مقالات هفتمين کنفرانس بين المللي بازی های رايانه ای فرصت ها و چالشها
  4. مقاله ابعاد تعاملی در بازی های چند کاربره انلاین
عنوان رویداد : هفتمين کنفرانس بين المللي بازی های رايانه ای فرصت ها و چالشها
تاریخ برگزاری : 01 اسفند ماه 1400

ابعاد تعاملی در بازی های چند کاربره انلاین

Main Interactive Affordances in MMOGs and Players Experiences Case Study of World of Warcraft Players’ Experiences
نویسندگان :

مقداد مهرابی ( دانشگاه نانیانگ سنگاپور )

دانلود فایل   

چکیده

Interactivity has been widely explored in the literature on new media. However a limited number of studies have explored video game interactivity. This paper has investigated players experiences with interactivity in a popular Massively Multiplayer Online Game World of Warcraft to provide practical implications for designing online games. Through semi-structured interview with 25 veteran World of Warcraft players we found that game social features that allow player to maintain both weak social ties with unknown players and persistent interaction and strong social ties with in-game or real-life friends make players’ experiences more enjoyable. If video games maintain a balance between providing routine rewards and unexpected rewards players experiences become more enjoyable and they continue playing the game regularly. Customization is an important game feature that can either create an enjoyable experience or it can make players uninterested in playing the game in the course of time. Customization must keep the balance between difficulty level of the game and player’s capabilities. Finally implications for designing attractive video games are provided.

کليدواژه ها

Massively Multiplayer Online Games interactive affordances players experiences World of Warcraft game design

کد مقاله / لینک ثابت به این مقاله

برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است :

نحوه استناد به مقاله

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:
مقداد مهرابی , 1400 , ابعاد تعاملی در بازی های چند کاربره انلاین , هفتمين کنفرانس بين المللي بازی های رايانه ای فرصت ها و چالشها

برگرفته از رویداد



هفتمين کنفرانس بين المللي بازی های رايانه ای فرصت ها و چالشها
تاریخ برگزاری : 01 اسفند ماه 1400


دیگر مقالات این رویداد

  • طراحی و توسعه یک بازی هدفمند برای شناسایی نامتغیرهای برنامه
  • چگونه گیمهای ماجراجویانه و اکشن عملکرد شناختی گیمرها را بهبود می دهند؟
  • بازی های متاورسی بر بسترهای بلاک چین
  • بهبود تولید مراحل بازی Super Mario Bros با استفاده از الگوریتم‌های نمونه‌برداری در زبان برنامه‌سازی احتمالاتي فيگارو
  • موسیقی و اُنس بازیکن با کاراکتر در بازی‌های رایانه‌ای
  • مقایسه پرخاشگری و انزوا طلبی در کودکان معتاد به بازی های رایانه ای و کودکان عادی دبستانی شهر اصفهان
  • بررسی رابطه میزان استفاده بازی های رایانه دانشجویان ارتباط تصویری و سبک های یادگیری از منظر دیوید کُلب
  • تأثیر گیمیفیکیشن بر قصد خرید بازی های دیجیتال با نقش میانجی اعتماد به فروشنده مطالعه وب سایت های فروش بازی های دیجیتال
  • مروری بر چالش‌های طراحی موسیقی متن در بازی‌های رایانه‌ای
  • استفاده از الگوریتم k-برش برای تحلیل بازی‌ برخط چند‌نفره
  • تماس با ما


     اصفهان، میدان آزادی، دانشگاه اصفهان
    کدپستی: ۸۱۷۴۶۷۳۴۴۱
    E-mail: Info@ui.ac.ir
    تلفن: ۲۶۴۰-۰۳۱۳۷۹۳۲۱۲۸ تلفکس: ۰۳۱۳۶۶۸۷۳۹۶

     

    پیوندها


    • پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری 
    • استانداری اصفهان
    • پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری
    • سازمان سنجش کشور
    • شهرداری اصفهان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

    © کلیه حقوق متعلق به دانشگاه اصفهان می‌باشد.

    همایش نگار (نسخه 10.0.12)    [مدیریت سایت]