استفاده از الگوریتم k-برش برای تحلیل بازی برخط چندنفره
Using K-Cut to Analyse MOBA game
نویسندگان :
محمدرضا محمدنژاد ( دانشگاه سمنان ) , مرتضی دری گیو ( دانشگاه سمنان ) , فرزین یغمایی ( دانشگاه سمنان )
چکیده
تجزیه و تحلیل استراتژی بازی در ورزشهای الکترونیکی یک مسئله مهم برای بازیکنان، تیمها و بینندگان است. با این حال، چنین تجزیه و تحلیلی به دلایلی بسیار سخت است، دادههای بسیار کم از این ورزشها، وضعیت همیشه در حال تغییر بازیهای رقابتی و پیچیدگی عظیم بازیها از جمله این دشواریها هستند. یکی از راههای تحلیل این دادهها شناسایی انجمنها در گراف است. این پژوهش به دنبال بررسی و نمایش استفاده از الگوریتم k-برش بر اساس دادههای بازی برخط چندنفره ، دوتا2 میباشد. درنتیجه ترکیبهای قدرتمند قهرمانان که تواناییهای مکمل و درصد موفقیت بالایی دارند با تحلیل و آنالیز فضای مبتنی بر گراف حاصل شد.کليدواژه ها
شناسایی انجمن، |خوشه بندی، دوتا 2، تحلیل داده، ورزش الکترونیک، k-برشکد مقاله / لینک ثابت به این مقاله
برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است :نحوه استناد به مقاله
در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:محمدرضا محمدنژاد , 1400 , استفاده از الگوریتم k-برش برای تحلیل بازی برخط چندنفره , هفتمين کنفرانس بين المللي بازی های رايانه ای فرصت ها و چالشها
برگرفته از رویداد
دیگر مقالات این رویداد
© کلیه حقوق متعلق به دانشگاه اصفهان میباشد.