پورتال همایش ها و سمینارهای دانشگاه اصفهان
  • صفحه اصلی
  • آرشیو همایش ها
  • آرشیو مقالات
  • سایت دانشگاه
Bootstrap Touch Slider
  1. :. صفحه اصلی
  2. آرشیو مقالات رویداد ها
  3. مجموعه مقالات هفتمين کنفرانس بين المللي بازی های رايانه ای فرصت ها و چالشها
  4. مقاله استفاده از الگوریتم k-برش برای تحلیل بازی‌ برخط چند‌نفره
عنوان رویداد : هفتمين کنفرانس بين المللي بازی های رايانه ای فرصت ها و چالشها
تاریخ برگزاری : 01 اسفند ماه 1400

استفاده از الگوریتم k-برش برای تحلیل بازی‌ برخط چند‌نفره

Using K-Cut to Analyse MOBA game
نویسندگان :

محمدرضا محمدنژاد ( دانشگاه سمنان ) , مرتضی دری گیو ( دانشگاه سمنان ) , فرزین یغمایی ( دانشگاه سمنان )

دانلود فایل   

چکیده

تجزیه و تحلیل استراتژی ‌بازی در ورزش‌های الکترونیکی یک مسئله مهم برای بازیکنان، تیم‌ها و بینندگان است. با این حال، چنین تجزیه و تحلیلی به دلایلی بسیار سخت است، داده‌های بسیار کم از این ورزش‌ها، وضعیت همیشه در حال تغییر بازی‌های رقابتی و پیچیدگی عظیم بازی‌ها از جمله این دشواری‌ها هستند. یکی از راه‌های تحلیل این داده‌ها شناسایی انجمن‌ها در گراف است. این پژوهش به دنبال بررسی و نمایش استفاده از الگوریتم k-برش بر اساس داده‌های بازی برخط چندنفره ، دوتا‌2 می‌باشد. درنتیجه ترکیب‌های قدرتمند قهرمانان که توانایی‌های مکمل و درصد موفقیت بالایی دارند با تحلیل و آنالیز فضای مبتنی بر گراف حاصل شد.

کليدواژه ها

شناسایی انجمن، |خوشه بندی، دوتا 2، تحلیل داده، ورزش الکترونیک، k-برش

کد مقاله / لینک ثابت به این مقاله

برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است :

نحوه استناد به مقاله

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:
محمدرضا محمدنژاد , 1400 , استفاده از الگوریتم k-برش برای تحلیل بازی‌ برخط چند‌نفره , هفتمين کنفرانس بين المللي بازی های رايانه ای فرصت ها و چالشها

برگرفته از رویداد



هفتمين کنفرانس بين المللي بازی های رايانه ای فرصت ها و چالشها
تاریخ برگزاری : 01 اسفند ماه 1400


دیگر مقالات این رویداد

  • بازی های متاورسی بر بسترهای بلاک چین
  • سیستم توصیه گر پالایش همکارانه جهت پیشنهاد بازی‎های رایانه‌ای
  • رابطه بین مفاهیم مختلف حوزه گیم ها
  • استفاده از موشن کپچر برای شناسایی حالات احساسی صورت
  • مصورسازی هوشمند دادههای بازیهای ویدیویی براساس پلتفرم
  • آموزش حقوق محیط زیست به کودک در بستر بازی‌های رایانه‌ای
  • تحلیل تماتیک روند پژوهشی بازی های جدی در ایران و در جهان
  • مقایسه پرخاشگری و انزوا طلبی در کودکان معتاد به بازی های رایانه ای و کودکان عادی دبستانی شهر اصفهان
  • مروری بر چالش‌های طراحی موسیقی متن در بازی‌های رایانه‌ای
  • مقایسه اضطراب و کیفیت خواب در کودکان معتاد به بازی های رایانه ای و کودکان عادی دبستانی شهر اصفهان
  • تماس با ما


     اصفهان، میدان آزادی، دانشگاه اصفهان
    کدپستی: ۸۱۷۴۶۷۳۴۴۱
    E-mail: Info@ui.ac.ir
    تلفن: ۲۶۴۰-۰۳۱۳۷۹۳۲۱۲۸ تلفکس: ۰۳۱۳۶۶۸۷۳۹۶

     

    پیوندها


    • پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری 
    • استانداری اصفهان
    • پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری
    • سازمان سنجش کشور
    • شهرداری اصفهان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

    © کلیه حقوق متعلق به دانشگاه اصفهان می‌باشد.

    همایش نگار (نسخه 10.0.12)    [مدیریت سایت]