پورتال همایش ها و سمینارهای دانشگاه اصفهان
  • صفحه اصلی
  • آرشیو همایش ها
  • آرشیو مقالات
  • سایت دانشگاه
Bootstrap Touch Slider
  1. :. صفحه اصلی
  2. آرشیو مقالات رویداد ها
  3. مجموعه مقالات هفتمين کنفرانس بين المللي بازی های رايانه ای فرصت ها و چالشها
  4. مقاله بررسی میزان محبوبیت بازی‌های رایانه‌ای براساس نظرمنتقدین با هدف شناخت بازی برتر
عنوان رویداد : هفتمين کنفرانس بين المللي بازی های رايانه ای فرصت ها و چالشها
تاریخ برگزاری : 01 اسفند ماه 1400

بررسی میزان محبوبیت بازی‌های رایانه‌ای براساس نظرمنتقدین با هدف شناخت بازی برتر

Assessing the popularity of video games based on the critic scores to present the top games
نویسندگان :

میثم اکبری ( دانشگاه هنراسلامی تبریز ) , رویاسادات حسنی ( دانشگاه هنراسلامی تبریز ) , مائده محمدخانلو ( دانشگاه هنراسلامی تبریز ) , یونس سخاوت ( دانشگاه هنراسلامی تبریز )

دانلود فایل   

چکیده

در سال‌های اخیر باتوجه به روند افزایشی صنعت بازی در سراسر جهان این صنعت به یکی از وسایل سرگرمی در بین مردم جهان تبدیل شده‌است. بازی‌ها در بسترهای مختلفی می‌توانند اجرا شوند که یکی از مهم‌ترین بسترها، رایانه می‌باشد. بازی‌های رایانه‌ای در چندسال اخیر توسعه قابل قبولی داشته‌اند. در این میان بررسی این بازی‌ها توسط متخصصین و منتقدین می‌تواند در شناخت بازی‌های محبوب کمکی بزرگی هم برای کاربران و هم برای توسعه دهندگان باشد. با استفاده از مصورسازی اطلاعات می‌توان در زمان کمتر اطلاعات بیشتری را به افراد انتقال داد. در دهه‌های اخیر استفاده از مصورسازی برای نمایش داده‌ها مورد توجه بسزایی قرار گرفته‌است. با استفاده از روش‌های مختلف مصورسازی می‌توان امکاناتی را در اختیار کاربران قرار داد که بتوانند در کمترین زمان نتایج مهم و موردنظر خود را به‌دست آورند. در این مقاله سعی شده است تا با استفاده از سیستم مصورسازی، بازی‌‌های رایانه‌ای محبوب از نظر منتقدین را به کاربر نمایش داده تا کاربر بتواند با مطالعه‌ی جزئیات بازی انتخاب مناسبی داشته باشد. در این پروژه از شش نفر متخصص این حوزه استفاده گردیده‌است تا امکانات و نوع تعامل پروژه را مورد ارزیابی قرار دهند.

کليدواژه ها

مصورسازی داده، بازی‌های رایانه‌ای، نظرمنتقدین، مصورسازی تعاملی، بازی برتر

کد مقاله / لینک ثابت به این مقاله

برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است :

نحوه استناد به مقاله

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:
میثم اکبری , 1400 , بررسی میزان محبوبیت بازی‌های رایانه‌ای براساس نظرمنتقدین با هدف شناخت بازی برتر , هفتمين کنفرانس بين المللي بازی های رايانه ای فرصت ها و چالشها

برگرفته از رویداد



هفتمين کنفرانس بين المللي بازی های رايانه ای فرصت ها و چالشها
تاریخ برگزاری : 01 اسفند ماه 1400


دیگر مقالات این رویداد

  • اثربخشی بازی‌ رایانه‌ای لِگو در پشتیبانی از تفکر طراحی نوآموزان دختر مقطع پیش‌دبستانی
  • مقایسه اضطراب و کیفیت خواب در کودکان معتاد به بازی های رایانه ای و کودکان عادی دبستانی شهر اصفهان
  • اثربخشی درمان مبتنی بر مهرورزی مادران بر اعتیاد به بازی‌های رایانه‌ای، ارتباط با والدین و پرخاشگری کودکان پیش‌دبستانی
  • بررسی تاثیر توانبخشی شناختی( CRT ) مبتنی بر بازی های رایانه ای بر اجزای شناخت در دانش آموزان با اختلال اضطراب اجتماعی
  • بکارگیری بازی‌های جدی چندوجهی در توان‌بخشی شناختی
  • رابطه بین مفاهیم مختلف حوزه گیم ها
  • تجربه نوشتاری در بازی‌های رایانه‌ای دسته‌بندی بازی‌های رایانه‌ای از دیدگاه بارتز
  • مروری بر روش‌های پیش‌بینی ریزش بازیکنان در بازی‌های رایانه‌ای
  • تحلیل بینامتنی بازی آنسوی باران و دره یادبود با تکیه بر مینیمالیسم
  • مصورسازی داده‌های کمپین‌های تبلیغاتی جهت تحلیل بهتر بازی‌های تبلیغاتی
  • تماس با ما


     اصفهان، میدان آزادی، دانشگاه اصفهان
    کدپستی: ۸۱۷۴۶۷۳۴۴۱
    E-mail: Info@ui.ac.ir
    تلفن: ۲۶۴۰-۰۳۱۳۷۹۳۲۱۲۸ تلفکس: ۰۳۱۳۶۶۸۷۳۹۶

     

    پیوندها


    • پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری 
    • استانداری اصفهان
    • پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری
    • سازمان سنجش کشور
    • شهرداری اصفهان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

    © کلیه حقوق متعلق به دانشگاه اصفهان می‌باشد.

    همایش نگار (نسخه 10.0.12)    [مدیریت سایت]