بررسی میزان محبوبیت بازیهای رایانهای براساس نظرمنتقدین با هدف شناخت بازی برتر
Assessing the popularity of video games based on the critic scores to present the top games
نویسندگان :
میثم اکبری ( دانشگاه هنراسلامی تبریز ) , رویاسادات حسنی ( دانشگاه هنراسلامی تبریز ) , مائده محمدخانلو ( دانشگاه هنراسلامی تبریز ) , یونس سخاوت ( دانشگاه هنراسلامی تبریز )
چکیده
در سالهای اخیر باتوجه به روند افزایشی صنعت بازی در سراسر جهان این صنعت به یکی از وسایل سرگرمی در بین مردم جهان تبدیل شدهاست. بازیها در بسترهای مختلفی میتوانند اجرا شوند که یکی از مهمترین بسترها، رایانه میباشد. بازیهای رایانهای در چندسال اخیر توسعه قابل قبولی داشتهاند. در این میان بررسی این بازیها توسط متخصصین و منتقدین میتواند در شناخت بازیهای محبوب کمکی بزرگی هم برای کاربران و هم برای توسعه دهندگان باشد. با استفاده از مصورسازی اطلاعات میتوان در زمان کمتر اطلاعات بیشتری را به افراد انتقال داد. در دهههای اخیر استفاده از مصورسازی برای نمایش دادهها مورد توجه بسزایی قرار گرفتهاست. با استفاده از روشهای مختلف مصورسازی میتوان امکاناتی را در اختیار کاربران قرار داد که بتوانند در کمترین زمان نتایج مهم و موردنظر خود را بهدست آورند. در این مقاله سعی شده است تا با استفاده از سیستم مصورسازی، بازیهای رایانهای محبوب از نظر منتقدین را به کاربر نمایش داده تا کاربر بتواند با مطالعهی جزئیات بازی انتخاب مناسبی داشته باشد. در این پروژه از شش نفر متخصص این حوزه استفاده گردیدهاست تا امکانات و نوع تعامل پروژه را مورد ارزیابی قرار دهند.کليدواژه ها
مصورسازی داده، بازیهای رایانهای، نظرمنتقدین، مصورسازی تعاملی، بازی برترکد مقاله / لینک ثابت به این مقاله
برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است :نحوه استناد به مقاله
در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:میثم اکبری , 1400 , بررسی میزان محبوبیت بازیهای رایانهای براساس نظرمنتقدین با هدف شناخت بازی برتر , هفتمين کنفرانس بين المللي بازی های رايانه ای فرصت ها و چالشها
برگرفته از رویداد
دیگر مقالات این رویداد
© کلیه حقوق متعلق به دانشگاه اصفهان میباشد.