امکان سنجی اثرگذاری بازی های رایانه ای بر اختلال سوگیری افراد افسرده به همراه تولید یک بازی رایانه ای دیالوگ محور
Feasibility study of the effect of computer games on the bias disorder of depressed people along with the production of a dialogue-based computer game
نویسندگان :
مهدی پورجعفر ایرانق ( دانشگاه هنر اسلامی تبریز ) , یزدان موحدی ( دانشگاه هنر اسلامی تبریز ) , بهنام علیزاده اشرفی ( دانشگاه هنر اسلامی تبریز ) , صمد روحی ( دانشگاه هنر اسلامی تبریز )
چکیده
یکی از اختلالات روانشناختی حال حاضر افسردگی میباشد، بازی پژوهش حاضر در جهت بهبود سوگیری افراد افسرده نسبت به خود میباشد که براساس فرضیه های پژوهش به بررسی تاثیرگذاری بازی های رایانه ای بر روی افراد افسرده میپردازیم که با توجه به اینکه افراد افسرده ای که سوگیری نسبت به خودشان دارند، از برقراری ارتباط با دیگران گریزان هستند به همین دلیل ما برای ایجاد این ارتباط به صورت مجازی یک بازی داستان محور برای برقراری ارتباط بین بازی کننده و کاراکتر های داخل بازی طراحی و تولید کردیم. روش تحقیق این پژوهش، بنیادی تجربی است. بعد از طراحی و تولید این بازی رایانه ای، از طریق آزمون های استاندارد، ارزیابی صورت خواهد گرفت، و با استفاده از روش های آماری به تجزیه و تحلیل آن ها خواهیم پرداخت.کليدواژه ها
بازی رایانه ای، اختلال شناختی، سوگیری، افسردگیکد مقاله / لینک ثابت به این مقاله
برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است :نحوه استناد به مقاله
در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:مهدی پورجعفر ایرانق , 1400 , امکان سنجی اثرگذاری بازی های رایانه ای بر اختلال سوگیری افراد افسرده به همراه تولید یک بازی رایانه ای دیالوگ محور , هفتمين کنفرانس بين المللي بازی های رايانه ای فرصت ها و چالشها
برگرفته از رویداد
دیگر مقالات این رویداد
© کلیه حقوق متعلق به دانشگاه اصفهان میباشد.