پورتال همایش ها و سمینارهای دانشگاه اصفهان
  • صفحه اصلی
  • آرشیو همایش ها
  • آرشیو مقالات
  • سایت دانشگاه
Bootstrap Touch Slider
  1. :. صفحه اصلی
  2. آرشیو مقالات رویداد ها
  3. مجموعه مقالات هفتمين کنفرانس بين المللي بازی های رايانه ای فرصت ها و چالشها
  4. مقاله Effects of digital game-based learning on problem solving Empirical Evidence-Based Study
عنوان رویداد : هفتمين کنفرانس بين المللي بازی های رايانه ای فرصت ها و چالشها
تاریخ برگزاری : 01 اسفند ماه 1400

Effects of digital game-based learning on problem solving Empirical Evidence-Based Study

Effects of digital game-based learning on problem solving Empirical Evidence-Based Study
نویسندگان :

حسین دهقانزاده ( دانشگاه تبریز )

دانلود فایل   

چکیده

The rapidly growing phenomenon of video games have raised concerns about the negative impact such games are reputed to have on youth. On the other hand recently interest in digital games indicated that it would be useful to update. Present review of empirical evidence about the negative and positive impacts and outcomes of games. Since a large number of papers was identified in the period from 2005 to 2021 the current review focused on 90 papers that provided higher quality evidence about the outcomes of games. multidimensional analysis of games and their outcomes provided a useful framework for organizing the varied research in this area. results show relationship Between video game genre and content quality of game design mechanic or presales with children and adolescent critical thinking and problem solving skills. Future research on digital games would benefit from a present empirical evidence based of experimental work examining in detail which game features are most effective in enhancing children and adolescent problem solving.

کليدواژه ها

digital games Computer games serious games learning Empirical Evidence-Based problem solving

کد مقاله / لینک ثابت به این مقاله

برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است :

نحوه استناد به مقاله

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:
حسین دهقانزاده , 1400 , Effects of digital game-based learning on problem solving Empirical Evidence-Based Study , هفتمين کنفرانس بين المللي بازی های رايانه ای فرصت ها و چالشها

برگرفته از رویداد



هفتمين کنفرانس بين المللي بازی های رايانه ای فرصت ها و چالشها
تاریخ برگزاری : 01 اسفند ماه 1400


دیگر مقالات این رویداد

  • بررسی رابطه شایستگی حرفه ای معلمان در اجرای بازی های رایانه ای و افزایش توجه در دانش آموزان بیش فعال بر اساس استاندارد TPACK
  • سیستم توصیه گر پالایش همکارانه جهت پیشنهاد بازی‎های رایانه‌ای
  • یک عملگر نقاد پیشرفته برای یادگیری عامل در محیط بازی فوتبال گوگل
  • «ذهن‌های خشمگین» طراحی و تولید یک بازی رایانه‌ای بر اساس تئوری تخلیه هیجانی و بررسی اثر آن بر مدیریت و کاهش خشم
  • Parak the Pigeon-post a Videogame for Children Speech Rehabilitation
  • روش های حل و فصل اختلافات بین المللی سازندگان و کاربران بازی های رایانه ای
  • مروری بر روش‌های پیش‌بینی ریزش بازیکنان در بازی‌های رایانه‌ای
  • انگیزش کاربر و تاثیر آن بر نگرش به بازی های خدماتی و تمایل به خرید آنلاین در شبکه های اجتماعی و وبسایت ها
  • حفاظت از حق بر حریم خصوصی کودکان و حفاظت از داده ها در بازی های آنلاین با تاکید بر قوانین اتحادیه اروپا
  • Game based learning and prosocial behaviors Empirical Evidence-Based Study
  • تماس با ما


     اصفهان، میدان آزادی، دانشگاه اصفهان
    کدپستی: ۸۱۷۴۶۷۳۴۴۱
    E-mail: Info@ui.ac.ir
    تلفن: ۲۶۴۰-۰۳۱۳۷۹۳۲۱۲۸ تلفکس: ۰۳۱۳۶۶۸۷۳۹۶

     

    پیوندها


    • پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری 
    • استانداری اصفهان
    • پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری
    • سازمان سنجش کشور
    • شهرداری اصفهان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

    © کلیه حقوق متعلق به دانشگاه اصفهان می‌باشد.

    همایش نگار (نسخه 10.0.12)    [مدیریت سایت]