طراحی نرمافزار آموزش خواندن کاربردیِ خانواده محور و ارزیابی اثربخشی آن بر مهارتهای زبان و گفتار دانشآموزان با نشانگان داون
Developing of an applied reading application with family interaction approach and its effectiveness on Expressive language; Receptive Language; Spoken language( spoken language skills) of children with down syndrome
نویسندگان :
کوثر بریهی ( دانشگاه علوم و تحقیقات تهران ) , شهلا پاکدامن ( دانشیار دانشگاه شهید بهشتی تهران ) , غلامعلی افروز ( استاد دانشگاه تهران )
کليدواژه ها
کلمات کليدي: نرمافزار آموزش خواندن کاربردی، کودک با نشانگان داون، زبان بیانی، زبان درکی، زبان گفتاریکد مقاله / لینک ثابت به این مقاله
برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است :نحوه استناد به مقاله
در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:کوثر بریهی , 1396 , طراحی نرمافزار آموزش خواندن کاربردیِ خانواده محور و ارزیابی اثربخشی آن بر مهارتهای زبان و گفتار دانشآموزان با نشانگان داون , سومين همايش ملي بازي هاي رايانه اي ،فرصت ها و چالش ها
برگرفته از رویداد
دیگر مقالات این رویداد
© کلیه حقوق متعلق به دانشگاه اصفهان میباشد.