پورتال همایش ها و سمینارهای دانشگاه اصفهان
  • صفحه اصلی
  • آرشیو همایش ها
  • آرشیو مقالات
  • سایت دانشگاه
Bootstrap Touch Slider
  1. :. صفحه اصلی
  2. آرشیو مقالات رویداد ها
  3. مجموعه مقالات سومين همايش ملي بازي هاي رايانه اي ،فرصت ها و چالش ها
  4. مقاله بررسی و تحلیل روش‌های تنظیم پویای سختی دربازی‌های رایانه‌ای چندنفره
عنوان رویداد : سومين همايش ملي بازي هاي رايانه اي ،فرصت ها و چالش ها
تاریخ برگزاری : 12 تير ماه 1396

بررسی و تحلیل روش‌های تنظیم پویای سختی دربازی‌های رایانه‌ای چندنفره

Analysis of Dynamic Difficulty Adjustment Methods in Multiplayer Video Games
نویسندگان :

افسانه یدائی ( دانشگاه هنر اسلامی تبریز ) , یونس سخاوت ( دانشگاه هنر اسلامی تبریز )

دانلود فایل   

کليدواژه ها

تطبیق سختی پویا، جذابیت بازی، میدان نبرد چندنفره برخط، بازی چندنفره برخط کلان، هوش مصنوعی

کد مقاله / لینک ثابت به این مقاله

برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است :

نحوه استناد به مقاله

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:
افسانه یدائی , 1396 , بررسی و تحلیل روش‌های تنظیم پویای سختی دربازی‌های رایانه‌ای چندنفره , سومين همايش ملي بازي هاي رايانه اي ،فرصت ها و چالش ها

برگرفته از رویداد



سومين همايش ملي بازي هاي رايانه اي ،فرصت ها و چالش ها
تاریخ برگزاری : 12 تير ماه 1396


دیگر مقالات این رویداد

  • Does Edupreneurs Furnishe College Students with Copracticing of Reading Comprehension? Harnessing the Potential of PBL AR M-Games for ESAP Teaching and Learning
  • تحلیل نقش بازی های رایانه ای خشن بر پرخاشگری دانش آموزان پسر
  • fبررسی تاثیر فن آوری اینتراکتیو در اجرای بازی های رایانه ای بر بهبود نقص توجه و حافظه کودکان ADHD
  • مقایسه رویکردهای ایجابی بازار محور و نظام حق مولف در مقابله با نقض حقوق مولفین و توسعه دهندگان بازی های ر
  • رابطه بین میزان استفاده از بازی های رایانه ای و هوش هیجانی در بین دانشجویان
  • نقش بازی های کامپیوتری در ارتقای بهزیستی روانشناختی سالمندان دارای آشیانه خالی
  • بررسی رابطه بازي های رایانه اي با توانايي هاي شناختی
  • Does Edupreneurs Furnish Collegiate Students with Copracticing of Reading Comprehension? Harnessing the Potential of PBL AR M-Games for ESAP Teaching and Learning
  • داستان تعاملی در بازی‌های رایانه‌ای بر اساس راویگر چندگانه
  • شناسایی و بکارگیری احساس بازیکن در کنترل جریان بازی و افزایش سطح حس غوطه وری
  • تماس با ما


     اصفهان، میدان آزادی، دانشگاه اصفهان
    کدپستی: ۸۱۷۴۶۷۳۴۴۱
    E-mail: Info@ui.ac.ir
    تلفن: ۲۶۴۰-۰۳۱۳۷۹۳۲۱۲۸ تلفکس: ۰۳۱۳۶۶۸۷۳۹۶

     

    پیوندها


    • پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری 
    • استانداری اصفهان
    • پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری
    • سازمان سنجش کشور
    • شهرداری اصفهان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

    © کلیه حقوق متعلق به دانشگاه اصفهان می‌باشد.

    همایش نگار (نسخه 10.0.12)    [مدیریت سایت]