تاثیر تبلیغات بازی های رایانه ای بر جذب مشتریان (مطالعه موردی برند های شیرینی و شکلات )
The impact of computer game advertising on attracting customers (Case study of sweet and chocolate brands)
نویسندگان :
مهسا فتوحی زاده ( ملی ملایر ) , محمد پیری ( دانشگاه ملی ملایر )
کليدواژه ها
تبليغات اطراف محيط بازي ،بنر،تبليغات متقابل،تبليغات ميان متني،تبلیغات داخل بازی رایانه ای، جایگذاری کالا و نام تجاری، نمایش بازاریابی ،جذب مشتری.کد مقاله / لینک ثابت به این مقاله
برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است :نحوه استناد به مقاله
در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:مهسا فتوحی زاده , 1398 , تاثیر تبلیغات بازی های رایانه ای بر جذب مشتریان (مطالعه موردی برند های شیرینی و شکلات ) , شکلات، قهوه و شيرين کننده هاي طبيعي
دیگر مقالات این رویداد
© کلیه حقوق متعلق به دانشگاه اصفهان میباشد.