پورتال همایش ها و سمینارهای دانشگاه اصفهان
  • صفحه اصلی
  • آرشیو همایش ها
  • آرشیو مقالات
  • سایت دانشگاه
Bootstrap Touch Slider
  1. :. صفحه اصلی
  2. آرشیو مقالات رویداد ها
  3. مجموعه مقالات اولين کنفرانس بين المللي مطالعات زبان انگليسي
  4. مقاله young EFL learner s out-of-classroom activities
عنوان رویداد : اولين کنفرانس بين المللي مطالعات زبان انگليسي
تاریخ برگزاری : 20 آذر ماه 1398

young EFL learner s out-of-classroom activities

نویسندگان :

Boshra Najari ( Tarbiat Modares ) , Sara Bahrani ( Allameh Tabatabaei )

دانلود فایل   

چکیده

Kids have different perspective on language learning. they use significantly different activities to learn the language out side of the classroom....

کليدواژه ها

out of classroom activities, young learners, tringular

کد مقاله / لینک ثابت به این مقاله

برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است :

نحوه استناد به مقاله

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:
Boshra Najari , 1398 , young EFL learner s out-of-classroom activities , اولين کنفرانس بين المللي مطالعات زبان انگليسي

برگرفته از رویداد



اولين کنفرانس بين المللي مطالعات زبان انگليسي
تاریخ برگزاری : 20 آذر ماه 1398


دیگر مقالات این رویداد

  • Colliding Worlds: An Analysis of Conflicting Identities in Porochista Khakpour’s Novels; The Last Illusion and Sons and Other Flammable Objects
  • Examining the impact of using metacognitive strategies in language classroom
  • Emergent Technologies: On Moodle-Based E-Learning and Its Implications for L2 Idiom Acquisition
  • Iranian EFL Teachers and Learners’ Perspectives on Top Notch Textbook Series
  • Effect of Metaphoric Mapping Instruction (MMI) on Iranian EFL Learners’ Recognition and Retention of Figurative Language
  • Translation technologies: the consistency of what is being taught by universities and what is being used by the labor market
  • The effect of task complicity on syntactic complexity in graph-based writing
  • The Role of Negotiated Content-focused Feedback in L2 Writing Fluency Improvement
  • Emotional intelligence relating to perceived burnout in Iranian English language teachers: A mediator model
  • Examining Features of Grammaticality Judgment Task as a Measure of Second Language Learners’ Linguistic Ability
  • تماس با ما


     اصفهان، میدان آزادی، دانشگاه اصفهان
    کدپستی: ۸۱۷۴۶۷۳۴۴۱
    E-mail: Info@ui.ac.ir
    تلفن: ۲۶۴۰-۰۳۱۳۷۹۳۲۱۲۸ تلفکس: ۰۳۱۳۶۶۸۷۳۹۶

     

    پیوندها


    • پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری 
    • استانداری اصفهان
    • پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری
    • سازمان سنجش کشور
    • شهرداری اصفهان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

    © کلیه حقوق متعلق به دانشگاه اصفهان می‌باشد.

    همایش نگار (نسخه 10.0.12)    [مدیریت سایت]