پورتال همایش ها و سمینارهای دانشگاه اصفهان
  • صفحه اصلی
  • آرشیو همایش ها
  • آرشیو مقالات
  • سایت دانشگاه
Bootstrap Touch Slider
  1. :. صفحه اصلی
  2. آرشیو مقالات رویداد ها
  3. مجموعه مقالات پنجمين كنفرانس بين‌المللي بازي‌هاي رايانه‌اي،فرصت‌ها و چالش‌ها
  4. مقاله طراحی و پیاده‌سازی کنترلر نروفازی تطبیقی برای بازی‌های تحرکی
عنوان رویداد : پنجمين كنفرانس بين‌المللي بازي‌هاي رايانه‌اي،فرصت‌ها و چالش‌ها
تاریخ برگزاری : 30 بهمن ماه 1398

طراحی و پیاده‌سازی کنترلر نروفازی تطبیقی برای بازی‌های تحرکی

Design and Implementation of Adaptive Neuro-fuzzy Exergame Controller
نویسندگان :

کیاوش فتحی ( دانشگاه صنعتی اصفهان ) , افروز لقایی ( دانشگاه صنعتی اصفهان ) , جواد راستی ( دانشگاه اصفهان ) , مریم ذکری ( دانشگاه صنعتی اصفهان )

دانلود فایل   

چکیده

Video games are among the popular leisure activities among the youth. Due to the long hours of playing video games, many health-related issued have occurred. One practical solution for dealing with the aforementioned problem is to come up with game controllers which promote physical exercises. In this paper an adaptive neuro-fuzzy exergame controller is designed and implemented. The controller is made of four pads and a microcontroller, which sends commands to a game running on a computer. The received signal from the controller is sent to a fine-tuned fuzzy logic system (FLS). The calculated output of the previously trained FLS is one of the defined classes of “ignore”, “press” and “hold”, which is sent as a command to the game running on the computer. The FLS is implemented in such a way that the integration of the controller hardware and the FLS provide an acceptable playing experience for the user. All in all, the implemented system is not a pure FLS, due to the fact that, the users of the controller vary in age and physical characteristics and thus a previously tuned FLS may not provide an acceptable user experience, thus the parameters of the system have to be fine-tuned to best suit the needs of the user. Hence, the user is first asked to press and hold the pads couple of times in order to gather a training data set for fine-tuning the proposed system.

کليدواژه ها

Neuro-fuzzy Logic System, Adaptive System, Exergames, Game Controller

کد مقاله / لینک ثابت به این مقاله

برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است :

نحوه استناد به مقاله

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:
کیاوش فتحی , 1398 , طراحی و پیاده‌سازی کنترلر نروفازی تطبیقی برای بازی‌های تحرکی , پنجمين كنفرانس بين‌المللي بازي‌هاي رايانه‌اي،فرصت‌ها و چالش‌ها

برگرفته از رویداد



پنجمين كنفرانس بين‌المللي بازي‌هاي رايانه‌اي،فرصت‌ها و چالش‌ها
تاریخ برگزاری : 30 بهمن ماه 1398


دیگر مقالات این رویداد

  • بازی، جامعه پذیری و زندگی اجتماعی
  • تبیین و تحلیل حقوقی جرم بازی های آنلاین در اینترنت و شرط بندی نسبت به آن (با تاکید بر نگاه قانون به قمار و شرط بندی اینترنتی)
  • Postmodernism and New Weird in Remedy’s Control
  • نقش شرکت‌های دانش بنیان در تولید محتواهای آموزشی و جلوگیری از نفوذ استانداردهای غربی در بازی‌های رایانه‌ای
  • بسترهای وقوع و پیشگیری از جرم در زندگی دوم
  • بازی رایانه ای، ابزاری نوین و کارآمد در سایبر دیپلماسی
  • بررسی چگونگی بازنمایی شخصیت های اسطوره ای ایران در بازیِ «نجات قلعه» در گوشی هوشمند
  • مصور سازی هوشمند بازی فیفاجهت انتخاب بازیکن مناسب برای موقعیت مکانی در زمین بازی
  • راهکاری برای بهبود فرآیند ثبت داده‌های حرکتی با هدف جمع‌آوری داده‌های حرکات موزون آذری
  • بازی «درون من»: طراحی یک بازی به‌منظور بررسی و امکان‌سنجی تأثیر بازی‌های رایانه‌ای بر روی خشم و مدیریت آن
  • تماس با ما


     اصفهان، میدان آزادی، دانشگاه اصفهان
    کدپستی: ۸۱۷۴۶۷۳۴۴۱
    E-mail: Info@ui.ac.ir
    تلفن: ۲۶۴۰-۰۳۱۳۷۹۳۲۱۲۸ تلفکس: ۰۳۱۳۶۶۸۷۳۹۶

     

    پیوندها


    • پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری 
    • استانداری اصفهان
    • پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری
    • سازمان سنجش کشور
    • شهرداری اصفهان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

    © کلیه حقوق متعلق به دانشگاه اصفهان می‌باشد.

    همایش نگار (نسخه 10.0.12)    [مدیریت سایت]