پورتال همایش ها و سمینارهای دانشگاه اصفهان
  • صفحه اصلی
  • آرشیو همایش ها
  • آرشیو مقالات
  • سایت دانشگاه
Bootstrap Touch Slider
  1. :. صفحه اصلی
  2. آرشیو مقالات رویداد ها
  3. مجموعه مقالات پنجمين كنفرانس بين‌المللي بازي‌هاي رايانه‌اي،فرصت‌ها و چالش‌ها
مجموعه مقالات پنجمين كنفرانس بين‌المللي بازي‌هاي رايانه‌اي،فرصت‌ها و چالش‌ها
تاریخ برگزاری : 30 بهمن ماه 1398

رديف عنوان مقاله
1 مطالعه رابطه بین میزان و نوع انجام بازی‌های رایانه‌ای با میزان پرخاشگری در دانش‌آموزان سیکل دوم شهرستان نقده با تأکید بر میزان حمایت اجتماعی ادراک شده به عنوان متغیر میانجی
2 بازی، جامعه پذیری و زندگی اجتماعی
3 تغییرات فیزیولوژیک و هومورال ناشی از بازی های ویدئویی
4 Mythology in Video Games: How it works? why it works
5 رابطه احتمالی میان بازی های رایانه ای ،استفاده از شبکه های اجتماعی و کاهش جرایم با استفاده از نظریه فرصت جرم
6 مقایسه هوش اجتماعی و هویت جنسی، پرخاشگری و گرایش به اعتیاد در نوجوانان وابسته به بازی های ویدویی(GTA) و نوجوانان عادی
7 إمیلی و جعبه اسباب بازی: بازی جدی تحت تلفن هوشمند برای مدیریت خشم در کودکان 8 سال به بالا
8 بررسی چگونگی بازنمایی شخصیت های اسطوره ای ایران در بازیِ «نجات قلعه» در گوشی هوشمند
9 نقش بازی های کامپیوتری بر درک خطر حوادث و بلایا در کودکان
10 طراحی سیستم موزه مجازی هوشمند با استفاده از واقعیت مجازی و واقعیت افزوده
11 رابطه اعتیاد به بازی آنلاین با جو عاطفی خانواده، اشتیاق تحصیلی و سازگاری تحصیلی در دانش آموزان
12 بازی رایانه ای، ابزاری نوین و کارآمد در سایبر دیپلماسی
13 تبیین و تحلیل حقوقی جرم بازی های آنلاین در اینترنت و شرط بندی نسبت به آن (با تاکید بر نگاه قانون به قمار و شرط بندی اینترنتی)
14 رابطه‎ی شخصیت‎پردازی و متحرک‎سازی در بازی‎های پلتفرمر دوبعدی مطالعه موردی دو بازی در دهه‏‎ی نود میلادی
15 اثر بخشی فیلیال تراپی مجازی مادران برمهارتهای اجتماعی وپرخاشگری در کودکان دارای اختلال یادگیری
16 بررسی تاثیر استراتژی بازی های رایانه ای آموزشی در مدیریت تفکر خلاق در کودکان با استفاده از راهبردهای تعاملی
17 بازی وار سازی سیستم دوچرخه ثابت با هدف بهبود وضعیت جسمانی دانشجویان و تولید انرژی
18 آسیب های ناشی ازاعتیادبه بازی های رایانه ای خشن برکودکان 5تا 7ساله شهرشیراز
19 راهکاری برای بهبود فرآیند ثبت داده‌های حرکتی با هدف جمع‌آوری داده‌های حرکات موزون آذری
20 نگرشی بر سیاست کیفری ایران در منع تبعیض نژادی_قومی در صنعت بازی های رایانه ای
21 بررسی کاربردپذیری فعالیت‌های مبتنی بر واقعیت افزوده‌ی خودمانی در شناخت درمانی و درک خوانداری انگلیسی با اهداف پزشکی
22 ارائه یک رویکرد جدید جهت اولویت بندی موارد آزمون مبتنی بر الگوریتم جستجوی گرانشی در برنامه ها و بازی های رایانه ای
23 بسترهای وقوع و پیشگیری از جرم در زندگی دوم
24 ارتباط انواع بازی های رایانه ای با پرخاشگری ( مورد مطالعه: پسران نوجوان شهر ایلام در سال 1398)
25 تأثیر وجود نمادهای بومی شهری در بازی رایانه‌ای بر حس غوطه‌وری بازیکن
26 حق بر بازی و تأملی بر سیاست های کنترل بازی های ویدیویی
27 تحلیل محتوای اپلیکیشن واقعیت افزوده آموزش نماز ویژه ی دانش آموزان مقطع ابتدایی براساس اصول چندرسانه ای مایر
28 بهبود شاخص شناختی )توجه( در شرکت کنندگان با بررسی هورمونی و سیگنال های مغزی
29 تاثیر رنگ در ادراک زمانی کاربران بازی‌های رایانه‌ای
30 مروری بر نقش بازی‌های رایانه‌ای در فرایند تنظیم هیجان کودکان و نوجوانان
31 مزایای بازی جدی به سبک سکویی در آموزش کلمات انگلیسی برای کودکان
32 Postmodernism and New Weird in Remedy’s Control
33 تنظیم سختی پویای یک بازی شناختی مبتنی بر نوروفیدبک با هدف کمک به درمان اختلال نقص توجه-بیش‌فعالی
34 استفاده از رویکرد مدل‌رانده در بازی‌وارسازی دوره‌های آموزشی
35 نقش شرکت‌های دانش بنیان در تولید محتواهای آموزشی و جلوگیری از نفوذ استانداردهای غربی در بازی‌های رایانه‌ای
36 طراحی ابزار نقاشی دیجیتال با رویکرد واقع‌گرایانه به کمک واقعیت‌مجازی
37 بررسی تأثیر بازیهای مبتنی بر واقعیت مجازی بر کارکرد شناختی پردازش فضایی و ارتباط آن با بیماری سایبری
38 بهبود یادگیری تقویتی عمیق با برنامه درسی در فضای بازی
39 بازی «درون من»: طراحی یک بازی به‌منظور بررسی و امکان‌سنجی تأثیر بازی‌های رایانه‌ای بر روی خشم و مدیریت آن
40 نمایش مدل سه بعدی حالت های چهره کشف شده موجود در ویدئو، با استفاده از روش یادگیری عمیق برای بازی های رایانه ای
41 تاثیر بازی توانبخشی بر افزایش توجه مستمر
42 تبدیل حرکات انسانی به یک نقاشی مفهومی بر اساس موسیقی با کمک سیستم ثبت حرکت
43 استفاده از بازی های رایانه ای سبک ماجراجویانه با هدف تاثیرگذاری عمیق تر بر کودکان و نوجوانان در روابط خانوادگی و هنجارهای اجتماعی
44 ناوک: تجربه نقاشی با چشم با استفاده از رهگیری حرکات چشم
45 مصور سازی هوشمند بازی فیفاجهت انتخاب بازیکن مناسب برای موقعیت مکانی در زمین بازی
46 فیروزه:چارچوبی جهت بهبود تجربه کاربری در بازدید از اماکن تاریخی با استفاده از بازی وار سازی
47 تاثیر قدرت تصمیم گیری عاملانه در بازی های رایانه ای بر میزان لذت بازیکن از تجربه بازی رایانه ای
48 طراحی و پیاده‌سازی کنترلر نروفازی تطبیقی برای بازی‌های تحرکی
49 طراحی مدلی برای داستان سرایی پویا در بازی‏‌های رایانه‌‏ای
50 جبر یا اختیار، معنا و مفهوم کات سین (cut scene) در بازی های رایانه ای
51 ارائه روشی جدید جهت بازی وارسازی پارکینگ هوشمند
52 استفاده از بازی‌های جدی برای آموزش زبان‌های برنامه‌نویسی
53 بازی های کامپیوتری در آموزش دوبلوری: بازی دوبلور شو
54 بررسی قابلیت پردازش گفتار در بازی‌های رایانه‌ای در جهت بهبود روند آموزش تلفظ زبان انگليسي
55 طراحی و ارائه بازی های چهارگانه توانبخشی مجموعه مچ و مجموعه ساعد
56 شناسایی عنصر های تربیتی نسل تراز انقلاب از منویات امام خامنه ای با روش تحلیلی مضمونی در جهت تولید بازی های دیجیتال
57 اولویت بندی عوامل موثر بازی های رایانه ای بر ارتقاءیادگیری دانش آموزان دوره متوسطه از منظر معلمان (مورد مطالعه معلمان شهر کرج)
58 طراحی و اعتبارسنجی نرم افزار تکالیف دوگانه مبتنی بر سنسور کینکت در محیط واقعیت مجازی برای ارزیابی اختلالات شناختی در سالمندان
59 Synergistic nature of digital game-based language learning and Task-based language teaching
60 جایگاه بازی وار سازی در نرم افزار های آموزش زبان انگلیسی
61 سارای : بازی رایانه ای با رویکرد آموزش سلفژ در موسیقی مبتنی بر دریافت و آنالیز صوت
62 مصورسازی تعاملی داده های مربوط به تاثیر بازی های خشونت آمیز بر رفتار کودکان و نوجوانان
63 بررسی تاثیرات کوتاه مدت بازی رایانه ای تیرانداز اول شخص بر سطح توجه بصری با استفاده از ابزار ردیاب چشمی
64 بررسی زمان واکنش در تشخیص تنالیته های رنگی در بازی های رایانه ای
65 مصورسازی هوشمند داده‌های بازی‌های موبایل اپ‌استور جهت فراهم‌سازی امکان تحلیل اطلاعات بازی‌ها
66 بررسی زمان واکنش بازیکنان در بازی های رایانه ای در محیط های مختلف
67 ساخت و اعتبارسنجی بسته نرم‌افزاری مبتنی بر ردیاب چشم جهت بهبود توجه در کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه- بیش‌فعالی

تماس با ما


 اصفهان، میدان آزادی، دانشگاه اصفهان
کدپستی: ۸۱۷۴۶۷۳۴۴۱
E-mail: Info@ui.ac.ir
تلفن: ۲۶۴۰-۰۳۱۳۷۹۳۲۱۲۸ تلفکس: ۰۳۱۳۶۶۸۷۳۹۶

 

پیوندها


  • پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری 
  • استانداری اصفهان
  • پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری
  • سازمان سنجش کشور
  • شهرداری اصفهان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

© کلیه حقوق متعلق به دانشگاه اصفهان می‌باشد.

همایش نگار (نسخه 10.0.12)    [مدیریت سایت]