پورتال همایش ها و سمینارهای دانشگاه اصفهان
  • صفحه اصلی
  • آرشیو همایش ها
  • آرشیو مقالات
  • سایت دانشگاه
Bootstrap Touch Slider
  1. :. صفحه اصلی
  2. آرشیو مقالات رویداد ها
  3. مجموعه مقالات پنجمين كنفرانس بين‌المللي بازي‌هاي رايانه‌اي،فرصت‌ها و چالش‌ها
  4. مقاله Postmodernism and New Weird in Remedy’s Control
عنوان رویداد : پنجمين كنفرانس بين‌المللي بازي‌هاي رايانه‌اي،فرصت‌ها و چالش‌ها
تاریخ برگزاری : 30 بهمن ماه 1398

Postmodernism and New Weird in Remedy’s Control

Postmodernism and New Weird in Remedy’s Control
نویسندگان :

سجاد زارعی ( دانشگاه اصفهان )

دانلود فایل   

چکیده

The critically acclaimed Remedy’s Control is the latest creation of Sam Lake, the mastermind behind some of the classics of videogames Max Payne and Alan Wake. In Control, Sam Lake was aiming to create a similar work to that of the 2000s postmodern sub-genre of New Weird. A movement of the second wave of postmodernism, the New Weird focuses on science-fictional and fantastical elements to deliver a complex narrative on the supernatural phenomena in the modern world. This paper will analyze this game as a work of fiction through the lens of VanderMeer’s definition of New Weird and Barry Lewis’ division of postmodern writers into two waves and will observe to what extent Control has followed these literary trends. Furthermore, it will denote that this work of fiction is enriched with more diverse postmodern features and by considering Henry Jenkins’ theory of Transmedia Storytelling, this videogame has moved beyond the borders of New Weird. Rather, by using techniques such as intertextuality, playfulness, stream of consciousness, and transmedia storytelling, the game has turned into what VanderMeer hopes for, the Next Weird, an innovative follow-up to New Weird.

کليدواژه ها

Game Studies; the New Weird; Postmodernism; Remedy’s Control;

کد مقاله / لینک ثابت به این مقاله

برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است :

نحوه استناد به مقاله

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:
, 1398 , Postmodernism and New Weird in Remedy’s Control , پنجمين كنفرانس بين‌المللي بازي‌هاي رايانه‌اي،فرصت‌ها و چالش‌ها

برگرفته از رویداد



پنجمين كنفرانس بين‌المللي بازي‌هاي رايانه‌اي،فرصت‌ها و چالش‌ها
تاریخ برگزاری : 30 بهمن ماه 1398


دیگر مقالات این رویداد

  • اولویت بندی عوامل موثر بازی های رایانه ای بر ارتقاءیادگیری دانش آموزان دوره متوسطه از منظر معلمان (مورد مطالعه معلمان شهر کرج)
  • Mythology in Video Games: How it works? why it works
  • نقش شرکت‌های دانش بنیان در تولید محتواهای آموزشی و جلوگیری از نفوذ استانداردهای غربی در بازی‌های رایانه‌ای
  • جبر یا اختیار، معنا و مفهوم کات سین (cut scene) در بازی های رایانه ای
  • آسیب های ناشی ازاعتیادبه بازی های رایانه ای خشن برکودکان 5تا 7ساله شهرشیراز
  • استفاده از بازی های رایانه ای سبک ماجراجویانه با هدف تاثیرگذاری عمیق تر بر کودکان و نوجوانان در روابط خانوادگی و هنجارهای اجتماعی
  • استفاده از بازی‌های جدی برای آموزش زبان‌های برنامه‌نویسی
  • مصورسازی تعاملی داده های مربوط به تاثیر بازی های خشونت آمیز بر رفتار کودکان و نوجوانان
  • رابطه‎ی شخصیت‎پردازی و متحرک‎سازی در بازی‎های پلتفرمر دوبعدی مطالعه موردی دو بازی در دهه‏‎ی نود میلادی
  • طراحی مدلی برای داستان سرایی پویا در بازی‏‌های رایانه‌‏ای
  • تماس با ما


     اصفهان، میدان آزادی، دانشگاه اصفهان
    کدپستی: ۸۱۷۴۶۷۳۴۴۱
    E-mail: Info@ui.ac.ir
    تلفن: ۲۶۴۰-۰۳۱۳۷۹۳۲۱۲۸ تلفکس: ۰۳۱۳۶۶۸۷۳۹۶

     

    پیوندها


    • پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری 
    • استانداری اصفهان
    • پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری
    • سازمان سنجش کشور
    • شهرداری اصفهان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

    © کلیه حقوق متعلق به دانشگاه اصفهان می‌باشد.

    همایش نگار (نسخه 10.0.12)    [مدیریت سایت]