پورتال همایش ها و سمینارهای دانشگاه اصفهان
  • صفحه اصلی
  • آرشیو همایش ها
  • آرشیو مقالات
  • سایت دانشگاه
Bootstrap Touch Slider
  1. :. صفحه اصلی
  2. آرشیو مقالات رویداد ها
  3. مجموعه مقالات پنجمين كنفرانس بين‌المللي بازي‌هاي رايانه‌اي،فرصت‌ها و چالش‌ها
  4. مقاله Postmodernism and New Weird in Remedy’s Control
عنوان رویداد : پنجمين كنفرانس بين‌المللي بازي‌هاي رايانه‌اي،فرصت‌ها و چالش‌ها
تاریخ برگزاری : 30 بهمن ماه 1398

Postmodernism and New Weird in Remedy’s Control

Postmodernism and New Weird in Remedy’s Control
نویسندگان :

سجاد زارعی ( دانشگاه اصفهان )

دانلود فایل   

چکیده

The critically acclaimed Remedy’s Control is the latest creation of Sam Lake, the mastermind behind some of the classics of videogames Max Payne and Alan Wake. In Control, Sam Lake was aiming to create a similar work to that of the 2000s postmodern sub-genre of New Weird. A movement of the second wave of postmodernism, the New Weird focuses on science-fictional and fantastical elements to deliver a complex narrative on the supernatural phenomena in the modern world. This paper will analyze this game as a work of fiction through the lens of VanderMeer’s definition of New Weird and Barry Lewis’ division of postmodern writers into two waves and will observe to what extent Control has followed these literary trends. Furthermore, it will denote that this work of fiction is enriched with more diverse postmodern features and by considering Henry Jenkins’ theory of Transmedia Storytelling, this videogame has moved beyond the borders of New Weird. Rather, by using techniques such as intertextuality, playfulness, stream of consciousness, and transmedia storytelling, the game has turned into what VanderMeer hopes for, the Next Weird, an innovative follow-up to New Weird.

کليدواژه ها

Game Studies; the New Weird; Postmodernism; Remedy’s Control;

کد مقاله / لینک ثابت به این مقاله

برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است :

نحوه استناد به مقاله

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:
, 1398 , Postmodernism and New Weird in Remedy’s Control , پنجمين كنفرانس بين‌المللي بازي‌هاي رايانه‌اي،فرصت‌ها و چالش‌ها

برگرفته از رویداد



پنجمين كنفرانس بين‌المللي بازي‌هاي رايانه‌اي،فرصت‌ها و چالش‌ها
تاریخ برگزاری : 30 بهمن ماه 1398


دیگر مقالات این رویداد

  • بررسی تاثیرات کوتاه مدت بازی رایانه ای تیرانداز اول شخص بر سطح توجه بصری با استفاده از ابزار ردیاب چشمی
  • طراحی و اعتبارسنجی نرم افزار تکالیف دوگانه مبتنی بر سنسور کینکت در محیط واقعیت مجازی برای ارزیابی اختلالات شناختی در سالمندان
  • ارتباط انواع بازی های رایانه ای با پرخاشگری ( مورد مطالعه: پسران نوجوان شهر ایلام در سال 1398)
  • إمیلی و جعبه اسباب بازی: بازی جدی تحت تلفن هوشمند برای مدیریت خشم در کودکان 8 سال به بالا
  • تاثیر قدرت تصمیم گیری عاملانه در بازی های رایانه ای بر میزان لذت بازیکن از تجربه بازی رایانه ای
  • ناوک: تجربه نقاشی با چشم با استفاده از رهگیری حرکات چشم
  • طراحی ابزار نقاشی دیجیتال با رویکرد واقع‌گرایانه به کمک واقعیت‌مجازی
  • Mythology in Video Games: How it works? why it works
  • طراحی سیستم موزه مجازی هوشمند با استفاده از واقعیت مجازی و واقعیت افزوده
  • شناسایی عنصر های تربیتی نسل تراز انقلاب از منویات امام خامنه ای با روش تحلیلی مضمونی در جهت تولید بازی های دیجیتال
  • تماس با ما


     اصفهان، میدان آزادی، دانشگاه اصفهان
    کدپستی: ۸۱۷۴۶۷۳۴۴۱
    E-mail: Info@ui.ac.ir
    تلفن: ۲۶۴۰-۰۳۱۳۷۹۳۲۱۲۸ تلفکس: ۰۳۱۳۶۶۸۷۳۹۶

     

    پیوندها


    • پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری 
    • استانداری اصفهان
    • پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری
    • سازمان سنجش کشور
    • شهرداری اصفهان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

    © کلیه حقوق متعلق به دانشگاه اصفهان می‌باشد.

    همایش نگار (نسخه 10.0.12)    [مدیریت سایت]