پورتال همایش ها و سمینارهای دانشگاه اصفهان
  • صفحه اصلی
  • آرشیو همایش ها
  • آرشیو مقالات
  • سایت دانشگاه
Bootstrap Touch Slider
  1. :. صفحه اصلی
  2. آرشیو مقالات رویداد ها
  3. مجموعه مقالات پنجمين كنفرانس بين‌المللي بازي‌هاي رايانه‌اي،فرصت‌ها و چالش‌ها
  4. مقاله شناسایی عنصر های تربیتی نسل تراز انقلاب از منویات امام خامنه ای با روش تحلیلی مضمونی در جهت تولید بازی های دیجیتال
عنوان رویداد : پنجمين كنفرانس بين‌المللي بازي‌هاي رايانه‌اي،فرصت‌ها و چالش‌ها
تاریخ برگزاری : 30 بهمن ماه 1398

شناسایی عنصر های تربیتی نسل تراز انقلاب از منویات امام خامنه ای با روش تحلیلی مضمونی در جهت تولید بازی های دیجیتال

Identifying the Elements of Revolutionary Generation Education from Imam Khamenei s Menusat by Using a Subjective Analytical Method to Produce Digital Games
نویسندگان :

سید جواد شریف شیخ الاسلامی ( دانشگاه ایوانکی ) , حسین افسری ( دانشگاه قم )

دانلود فایل   

چکیده

تحليل مضمون يكي از روشهاي كيفي است كه در علوم اجتماعي كاربردهاي زيادي دارد. در مقاله ي حاضر ابتدا با استفاده از روش تحليل مضموني و مقايسه ي آن با ساير روشهاي تحقيق كيفي تلاش مي شود نقاط قوت و ضعف اين روش معرفي گردد. سپس تحليل مضموني در انديشه ي امام خامنه اي صورت در جهت کشف عنصر های تربیت نسل تراز انقلاب اسلامی صورت مي گيرد. سپس با بررسی میزان تکرار ها در شاخصه های احصا شده عنصر ها اولویت بندی می شود. که بر اساس یافته هاي این پژوهش، از مجموعه عنصر های کشف شده به ترتیب تدین و اهل تفکر بودن دو عامل مهم در تربیت نسل تراز انقلاب اسلامی می باشد که می توان با تبیین صحیح و مطالعه دقیق تر این عنصر ها به طراحی بازی های بومی در جهت تربیت نسل تراز اقدام نماییم.

کليدواژه ها

بازي هاي دیجیتال، عنصر های تربیتی، منویات رهبری، بازی های تربیتی، تربیت نسل تراز، تحلیل مضمونی

کد مقاله / لینک ثابت به این مقاله

برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است :

نحوه استناد به مقاله

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:
سید جواد شریف شیخ الاسلامی , 1398 , شناسایی عنصر های تربیتی نسل تراز انقلاب از منویات امام خامنه ای با روش تحلیلی مضمونی در جهت تولید بازی های دیجیتال , پنجمين كنفرانس بين‌المللي بازي‌هاي رايانه‌اي،فرصت‌ها و چالش‌ها

برگرفته از رویداد



پنجمين كنفرانس بين‌المللي بازي‌هاي رايانه‌اي،فرصت‌ها و چالش‌ها
تاریخ برگزاری : 30 بهمن ماه 1398


دیگر مقالات این رویداد

  • مروری بر نقش بازی‌های رایانه‌ای در فرایند تنظیم هیجان کودکان و نوجوانان
  • بررسی تأثیر بازیهای مبتنی بر واقعیت مجازی بر کارکرد شناختی پردازش فضایی و ارتباط آن با بیماری سایبری
  • بازی رایانه ای، ابزاری نوین و کارآمد در سایبر دیپلماسی
  • مزایای بازی جدی به سبک سکویی در آموزش کلمات انگلیسی برای کودکان
  • جبر یا اختیار، معنا و مفهوم کات سین (cut scene) در بازی های رایانه ای
  • استفاده از بازی‌های جدی برای آموزش زبان‌های برنامه‌نویسی
  • نمایش مدل سه بعدی حالت های چهره کشف شده موجود در ویدئو، با استفاده از روش یادگیری عمیق برای بازی های رایانه ای
  • رابطه‎ی شخصیت‎پردازی و متحرک‎سازی در بازی‎های پلتفرمر دوبعدی مطالعه موردی دو بازی در دهه‏‎ی نود میلادی
  • آسیب های ناشی ازاعتیادبه بازی های رایانه ای خشن برکودکان 5تا 7ساله شهرشیراز
  • تماس با ما


     اصفهان، میدان آزادی، دانشگاه اصفهان
    کدپستی: ۸۱۷۴۶۷۳۴۴۱
    E-mail: Info@ui.ac.ir
    تلفن: ۲۶۴۰-۰۳۱۳۷۹۳۲۱۲۸ تلفکس: ۰۳۱۳۶۶۸۷۳۹۶

     

    پیوندها


    • پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری 
    • استانداری اصفهان
    • پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری
    • سازمان سنجش کشور
    • شهرداری اصفهان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

    © کلیه حقوق متعلق به دانشگاه اصفهان می‌باشد.

    همایش نگار (نسخه 10.0.12)    [مدیریت سایت]