پورتال همایش ها و سمینارهای دانشگاه اصفهان
  • صفحه اصلی
  • آرشیو همایش ها
  • آرشیو مقالات
  • سایت دانشگاه
Bootstrap Touch Slider
  1. :. صفحه اصلی
  2. آرشیو مقالات رویداد ها
  3. مجموعه مقالات پنجمين كنفرانس بين‌المللي بازي‌هاي رايانه‌اي،فرصت‌ها و چالش‌ها
  4. مقاله بازی های کامپیوتری در آموزش دوبلوری: بازی دوبلور شو
عنوان رویداد : پنجمين كنفرانس بين‌المللي بازي‌هاي رايانه‌اي،فرصت‌ها و چالش‌ها
تاریخ برگزاری : 30 بهمن ماه 1398

بازی های کامپیوتری در آموزش دوبلوری: بازی دوبلور شو

Computer Games for Dubbing Teaching: The "dublor sho" Game
نویسندگان :

یاسمن صفاری ( دانشکده چندرسانه ای دانشگاه هنر اسلامی تبریز ) , عباس غفاری ( دانشکده شهرداری دانشگاه هنر اسلامی تبریز ) , لیلا دوبختی ( دانشکده چندرسانه ای دانشگاه هنر اسلامی تبریز ) , بهنام علیزاده اشرفی ( دانشکده چندرسانه ای دانشگاه هنر اسلامی تبریز )

دانلود فایل   

چکیده

One of the important multimedia fields is the art of dubbing. In the art of dubbing, human and non-human sounds are used. The focus of this study is on the human voice in the form of speech. Speech sound consists of a series of acoustic features. By changing the acoustic properties of sound through laryngeal exercises, more specific sounds can be achieved. Dubbing artists generally have unique sounds that can be achieved with practice. In this study, by extracting the acoustic features of famous dubbers sound and training a neural network, we extracted the sound pattern of dubbers. Then, based on this model a simple computer game called "Dublor Sho" was made to practice sound. Finally, four participants were asked to rate the game to evaluate the game and their sound progress was assessed before and after the game.

کليدواژه ها

dubbing, educational game, acoustic, python, neural network.

کد مقاله / لینک ثابت به این مقاله

برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است :

نحوه استناد به مقاله

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:
عباس غفاری , 1398 , بازی های کامپیوتری در آموزش دوبلوری: بازی دوبلور شو , پنجمين كنفرانس بين‌المللي بازي‌هاي رايانه‌اي،فرصت‌ها و چالش‌ها

برگرفته از رویداد



پنجمين كنفرانس بين‌المللي بازي‌هاي رايانه‌اي،فرصت‌ها و چالش‌ها
تاریخ برگزاری : 30 بهمن ماه 1398


دیگر مقالات این رویداد

  • تاثیر بازی توانبخشی بر افزایش توجه مستمر
  • تبیین و تحلیل حقوقی جرم بازی های آنلاین در اینترنت و شرط بندی نسبت به آن (با تاکید بر نگاه قانون به قمار و شرط بندی اینترنتی)
  • رابطه اعتیاد به بازی آنلاین با جو عاطفی خانواده، اشتیاق تحصیلی و سازگاری تحصیلی در دانش آموزان
  • طراحی و پیاده‌سازی کنترلر نروفازی تطبیقی برای بازی‌های تحرکی
  • سارای : بازی رایانه ای با رویکرد آموزش سلفژ در موسیقی مبتنی بر دریافت و آنالیز صوت
  • ناوک: تجربه نقاشی با چشم با استفاده از رهگیری حرکات چشم
  • تاثیر قدرت تصمیم گیری عاملانه در بازی های رایانه ای بر میزان لذت بازیکن از تجربه بازی رایانه ای
  • ارتباط انواع بازی های رایانه ای با پرخاشگری ( مورد مطالعه: پسران نوجوان شهر ایلام در سال 1398)
  • بررسی کاربردپذیری فعالیت‌های مبتنی بر واقعیت افزوده‌ی خودمانی در شناخت درمانی و درک خوانداری انگلیسی با اهداف پزشکی
  • تماس با ما


     اصفهان، میدان آزادی، دانشگاه اصفهان
    کدپستی: ۸۱۷۴۶۷۳۴۴۱
    E-mail: Info@ui.ac.ir
    تلفن: ۲۶۴۰-۰۳۱۳۷۹۳۲۱۲۸ تلفکس: ۰۳۱۳۶۶۸۷۳۹۶

     

    پیوندها


    • پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری 
    • استانداری اصفهان
    • پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری
    • سازمان سنجش کشور
    • شهرداری اصفهان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

    © کلیه حقوق متعلق به دانشگاه اصفهان می‌باشد.

    همایش نگار (نسخه 10.0.12)    [مدیریت سایت]