مطالعه مسکات روزانه و تاثیر آن در تبلیغات و شبکه های اجتماعی
Study of daily muskets and its effect on Advertising and social networks
نویسندگان :
معصومه اميري رسكتي ( موسسه آموز عالی طبری بابل )
چکیده
شخصیت های داستانی که به تازگی نام مسکات را بر آنها نهاده اند، زمانی بس اندک است که وارد ایران شده است و خیلی سریع در حافظه بیننده جای می گیرد و وظایفی از جمله تبلیغات، فرهنگ سازی، ارتقاء اطلاعات مخاطب و ... را دارد و به دلیل ویژگی های داستانی اش تاثیر زیادی در بیننده دارد. این مقاله نخست با تعریفی ساده از مسکات و انواع آنها و تبلیغات اینترنتی، ویژگی ها و ضرورت های مهم تبلیغات اینترنتی را فهرست وار بازگو می کند و سپس به دنبال پاسخ به این سوالات است که مسکات محصولات لبنی روزانه چه تاثیری در تبلیغات شبکه های اجتماعی و جذاب مخاطب دارند؟ هدف از طراحی استیکر روزانه در شبکه های اجتماعی چیست؟ آیا مسکات روزانه هویت بصری و تجاری ثابتی داشته است؟ روش تحقیق در مقاله حاضر به شیوه تحلیلی توصیفی است، بدین صورت که چگونگی موضوع و وضع موجود بررسی و به توصیف و تاثیر آن پرداخته شده است. هدف از نگارش این مقاله که از نوع بنیادی است، بررسی نقش مسکات روزانه و میزان تاثیرگذاری بیشتر آن در شبکه های اجتماعی و جلب توجه مخاطبان و حک شدن هویت تصویری آن نماد در ذهن مخاطب است، هویتی که در آن جانبخشی دیده می شود تا بتواند صاحبان تبلیغات را در خلق شخصیت تبلیغاتی ماندگار، کارآمد و ایرانی یاری دهد. با قابلیتی که اینترنت در این شبکه ها دارد، می توان مشتریان را در طبقه، گروه، موقعیت اجتماعی و از این قبیل مورد هدف قرار داد. حتی با امکانات جدید اینترنت می توان تبلیغات را بر اساس تمایلات استفاده کنندگان تنظیم کرد، چیزی که در دیگر رسانه ها عملی نیست. بر اسا س نتایج تحقیق حاضر، امروزه با طراحی مناسب مسکات به عنوان یک هویت فانتزی و تصویری یک گروه، علاوه بر جذابیت و جلب توجه مخاطب، باعث ماندگاری در ذهن می شود و در سطح بین المللی قابل معرفی و شناسایی است.کليدواژه ها
مسکات، تبلیغات، شبکه های اجتماعی، شخصیت ها، تصویرکد مقاله / لینک ثابت به این مقاله
برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است :نحوه استناد به مقاله
در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:معصومه اميري رسكتي , 1399 , مطالعه مسکات روزانه و تاثیر آن در تبلیغات و شبکه های اجتماعی , بازي های رايانه اي،فرصت ها و چالش ها
دیگر مقالات این رویداد
© کلیه حقوق متعلق به دانشگاه اصفهان میباشد.