پورتال همایش ها و سمینارهای دانشگاه اصفهان
  • صفحه اصلی
  • آرشیو همایش ها
  • آرشیو مقالات
  • سایت دانشگاه
Bootstrap Touch Slider
  1. :. صفحه اصلی
  2. آرشیو مقالات رویداد ها
  3. مجموعه مقالات بازي های رايانه اي،فرصت ها و چالش ها
  4. مقاله مطالعه مسکات روزانه و تاثیر آن در تبلیغات و شبکه های اجتماعی
عنوان رویداد : بازي های رايانه اي،فرصت ها و چالش ها
تاریخ برگزاری : 01 بهمن ماه 1399

مطالعه مسکات روزانه و تاثیر آن در تبلیغات و شبکه های اجتماعی

Study of daily muskets and its effect on Advertising and social networks
نویسندگان :

معصومه اميري رسكتي ( موسسه آموز عالی طبری بابل )

دانلود فایل   

چکیده

شخصیت های داستانی که به تازگی نام مسکات را بر آنها نهاده اند، زمانی بس اندک است که وارد ایران شده است و خیلی سریع در حافظه بیننده جای می گیرد و وظایفی از جمله تبلیغات، فرهنگ سازی، ارتقاء اطلاعات مخاطب و ... را دارد و به دلیل ویژگی های داستانی اش تاثیر زیادی در بیننده دارد. این مقاله نخست با تعریفی ساده از مسکات و انواع آنها و تبلیغات اینترنتی، ویژگی ها و ضرورت های مهم تبلیغات اینترنتی را فهرست وار بازگو می کند و سپس به دنبال پاسخ به این سوالات است که مسکات محصولات لبنی روزانه چه تاثیری در تبلیغات شبکه های اجتماعی و جذاب مخاطب دارند؟ هدف از طراحی استیکر روزانه در شبکه های اجتماعی چیست؟ آیا مسکات روزانه هویت بصری و تجاری ثابتی داشته است؟ روش تحقیق در مقاله حاضر به شیوه تحلیلی توصیفی است، بدین صورت که چگونگی موضوع و وضع موجود بررسی و به توصیف و تاثیر آن پرداخته شده است. هدف از نگارش این مقاله که از نوع بنیادی است، بررسی نقش مسکات روزانه و میزان تاثیرگذاری بیشتر آن در شبکه های اجتماعی و جلب توجه مخاطبان و حک شدن هویت تصویری آن نماد در ذهن مخاطب است، هویتی که در آن جانبخشی دیده می شود تا بتواند صاحبان تبلیغات را در خلق شخصیت تبلیغاتی ماندگار، کارآمد و ایرانی یاری دهد. با قابلیتی که اینترنت در این شبکه ها دارد، می توان مشتریان را در طبقه، گروه، موقعیت اجتماعی و از این قبیل مورد هدف قرار داد. حتی با امکانات جدید اینترنت می توان تبلیغات را بر اساس تمایلات استفاده کنندگان تنظیم کرد، چیزی که در دیگر رسانه ها عملی نیست. بر اسا س نتایج تحقیق حاضر، امروزه با طراحی مناسب مسکات به عنوان یک هویت فانتزی و تصویری یک گروه، علاوه بر جذابیت و جلب توجه مخاطب، باعث ماندگاری در ذهن می شود و در سطح بین المللی قابل معرفی و شناسایی است.

کليدواژه ها

مسکات، تبلیغات، شبکه های اجتماعی، شخصیت ها، تصویر

کد مقاله / لینک ثابت به این مقاله

برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است :

نحوه استناد به مقاله

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:
معصومه اميري رسكتي , 1399 , مطالعه مسکات روزانه و تاثیر آن در تبلیغات و شبکه های اجتماعی , بازي های رايانه اي،فرصت ها و چالش ها

برگرفته از رویداد



بازي های رايانه اي،فرصت ها و چالش ها
تاریخ برگزاری : 01 بهمن ماه 1399


دیگر مقالات این رویداد

  • پیاده‌سازی سیستم توصیه گر برای بازی های موبایلی براساس آیتم‌های انتخابی کاربر
  • بهبود تجربه کاربری با استفاده از فناوری های چندرسانه‌ای در موزه طراحی
  • مطالعه ی شیوه های میانجیگری مادران بر مصرف محتوای آنلاین کودکان
  • بررسی تأثیرات واقعیت مجازی بر کاربر بازیهای رایانهای ورزشی و توانبخشی
  • نرم‌افزار واقعیت مجازی بهیاد تقویت حافظه‌ی سالمندان با رویکرد سرگرمی
  • تحلیل المان های بازی وارسازی بر اساس تجربه کاربری در نرم افزارهای آموزش زبان برای کودکان 8 تا 10 سال
  • بازی جست‌وجوگر برای تقویت توجه پایدار به‌منظور افزایش عملکرد ذهن آگاه
  • بازی «زبان من» طراحی یک بازی رایانه ای به منظور بررسی تاثیر بازی‌های رایانه‌ای بر آموزش کتاب فارسی پایه پنجم ابتدایی
  • تاثیر جامعه شناختی بازی های رایانه ای بر کنشگری مناسب جوانان در جامعه
  • رابطه میزان استفاده از بازی های رایانه ای با بهزیستی تحصیلی و خودنظم جویی شناختی هیجان در نوجوانان
  • تماس با ما


     اصفهان، میدان آزادی، دانشگاه اصفهان
    کدپستی: ۸۱۷۴۶۷۳۴۴۱
    E-mail: Info@ui.ac.ir
    تلفن: ۲۶۴۰-۰۳۱۳۷۹۳۲۱۲۸ تلفکس: ۰۳۱۳۶۶۸۷۳۹۶

     

    پیوندها


    • پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری 
    • استانداری اصفهان
    • پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری
    • سازمان سنجش کشور
    • شهرداری اصفهان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

    © کلیه حقوق متعلق به دانشگاه اصفهان می‌باشد.

    همایش نگار (نسخه 10.0.12)    [مدیریت سایت]