پورتال همایش ها و سمینارهای دانشگاه اصفهان
  • صفحه اصلی
  • آرشیو همایش ها
  • آرشیو مقالات
  • سایت دانشگاه
Bootstrap Touch Slider
  1. :. صفحه اصلی
  2. آرشیو مقالات رویداد ها
  3. مجموعه مقالات بازي های رايانه اي،فرصت ها و چالش ها
  4. مقاله پیاده‌سازی سیستم توصیه گر برای بازی های موبایلی براساس آیتم‌های انتخابی کاربر
عنوان رویداد : بازي های رايانه اي،فرصت ها و چالش ها
تاریخ برگزاری : 01 بهمن ماه 1399

پیاده‌سازی سیستم توصیه گر برای بازی های موبایلی براساس آیتم‌های انتخابی کاربر

Mobile game applications Recommendation System with item-based filtering
نویسندگان :

شمیمه صنیع ثالث ( دانشگاه اصفهان )

دانلود فایل   

چکیده

بر اساس تحقیقات، این روزها اکثر افراد در اوقات فراغت به کار با گوشی‌های هوشمند مشغول هستند و بسیاری از کودکان، نوجوانان، بزرگسالان و حتی سالمندان برای سرگرمی در این اوقات به بازی‌های موبایلی روی می‌آوردند. از دغدغه‌های اصلی هر گروه سنی انتخاب ژانر بازی مناسب سلایق آن‌ها و بازی‌های مشابه آن است. بسیاری از والدین می‌خواهند فرزندشان از بازی‌های خشن دور بماند یا در هنگام بازی به یادگیری نیز بپردازد. به طور کلی هر گروه سنی علاقه‌مندی و هدف خود را از بازی کردن دارد و دیدن بسیاری بازی در یک اپلیکیشن مانند گوگل‌پلی، بازار یا ... برای اغلب مردم گیج کننده‌است. هدف اصلی این سامانه پیاده‌سازی یک سیستم توصیه‌گر مبتنی‌بر داده است. این سامانه در ابتدا، علایق فرد را در سیستم جهت تشکیل پروفایل ذخیره می‌کند. در ادامه، با استفاده از امتیازات کاربر به بازی و اطلاعات بازی از طرف سازنده آن که در سامانه‌های مختلف از جمله گوگل‌پلی موجود است، تا حد امکان با الگوریتم‌های پیاده‌سازی شده، بهترین بازی را به کاربران پیشنهاد می‌دهد. بخش‌های این مقاله شامل ضرورت انجام پروژه (فصل 2)، پیشینه و معرفی سیستم توصیه‌گر (فصل 3)، استخراج داده‌ها از گوگل‌پلی، تمیزسازی و مرتب‌سازی داده‌ها برحسب نیاز، مدل سازی یک سامانه توصیه‌گر (فصل 4) نتیجه‌گیری (فصل 5) است که در ادامه به تفصیل بیان شده‌است.

کليدواژه ها

سیستم توصیه‌گر، بازی، داده

کد مقاله / لینک ثابت به این مقاله

برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است :

نحوه استناد به مقاله

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:
شمیمه صنیع ثالث , 1399 , پیاده‌سازی سیستم توصیه گر برای بازی های موبایلی براساس آیتم‌های انتخابی کاربر , بازي های رايانه اي،فرصت ها و چالش ها

برگرفته از رویداد



بازي های رايانه اي،فرصت ها و چالش ها
تاریخ برگزاری : 01 بهمن ماه 1399


دیگر مقالات این رویداد

  • Designing an earthquake preparedness training curriculum by playing in a virtual reality environment
  • تقویت توجه مداوم و انتخابی با استفاده از بازی های رایانه ای جدی برای کودکان گروه سنی ب
  • پیش بینی پرخاشگری و اعتیاد به بازیهای رایانه ای بر اساس سواد رسانه ای مادران در دانش آموزان دوره متوسطه اول
  • Lenjoy بازی واقعیت افزوده باقابلیت پردازش دستورات صوتی و ارائه بازخورد فراشناختی جهت بهبود مهارت های زبان انگلیسی کودکان
  • یبزسظ
  • توسعه کارآفرینی در بازیهای رایانه ای از طریق داده کاوی در نیازسنجی بازار هدف
  • ضررورت احترام به حقوق کودک در بازی های رایانه ای با بررسی قوانین و اسناد داخلی و بین المللی در خصوص کار کودک
  • تحلیل حقوقی ضمان درک در نرم افزارها و بازی های رایانه ای در حقوق ایران، فرانسه و کنوانسیون بیع بین المللی 1980
  • ارائه یک روش ایجاد توازن در حلقه اقتصادی بازی های رایانه ای موبایلی به منظور افزایش درآمدزایی
  • طراحی هنری سناریو و گرافیک بازی سارای با رویکرد هویت فرهنگی منطقه آذربایجان
  • تماس با ما


     اصفهان، میدان آزادی، دانشگاه اصفهان
    کدپستی: ۸۱۷۴۶۷۳۴۴۱
    E-mail: Info@ui.ac.ir
    تلفن: ۲۶۴۰-۰۳۱۳۷۹۳۲۱۲۸ تلفکس: ۰۳۱۳۶۶۸۷۳۹۶

     

    پیوندها


    • پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری 
    • استانداری اصفهان
    • پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری
    • سازمان سنجش کشور
    • شهرداری اصفهان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

    © کلیه حقوق متعلق به دانشگاه اصفهان می‌باشد.

    همایش نگار (نسخه 10.0.12)    [مدیریت سایت]