تحلیل مدیریت پروژههای بازیسازی با استفاده از روش SWOT با رویکرد بهینهسازی (نمونه موردی بازی Assassin s Creed Odyssey)
(Analysis of game project management using SWOT method with optimization approach (case study of Assassin s Creed Odyssey
نویسندگان :
سید علی فارغ ( دانشکده طراحی دانشگاه هنر اسلامی تبریز ) , زهرا خونکاری ( دانشکده چند رسانه ای دانشگاه هنر اسلامی تبریز ) , یونس سخاوت ( دانشکده چند رسانه ای دانشگاه هنر اسلامی تبریز )
چکیده
بازیهای رایانه دارای ابعاد مختلفی از نظر ساخت و توسعه میباشد که این چندوجهی بودن، یک گروه متشکل از تخصصهای مختلف را در کنار هم گرد میآورد. وجود یک گروه برای رسیدن به یک هدف مشخص نیازمند وجود یک مدیر بهعنوان ایجاد هماهنگی میان اعضا ، تبیین مسئولیتهای آنان و در مجموع هدایت روند انجام امور میباشد. اگر یک بازی رایانهای را یک محصول فرض کنیم تولید آن یک پروژه محسوب میشود که همانند سایر پروژهها نیازمند مدیریت است که در این پژوهش ما بحث « مدیریت پروژه » را در خصوص بازیهای رایانهای در این مقاله مورد بررسی قرار میدهیم. این بررسی با تکیه بر تحلیل SWOT بر روی یکی از بازیهایی که دارای پیچیدگی و محبوبیت در میان بازی بازان میباشد انجام گرفته است. بازی Assassin s Creed نسخه Odyssey بهعنوان نمونه موردی در این مقاله موردبررسی قرار گرفته است و در نهایت نکات بدست آمده از تحلیل ویژگیهای موجود در آنکه برای توسعهدهندگان میتواند حائز اهمیت باشد نتیجه گرفتهشده است.کليدواژه ها
مدیریت پروژه، بهینهسازی، بازی رایانهای، تحلیل SWOT، بازی Assassin s Creedکد مقاله / لینک ثابت به این مقاله
برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است :نحوه استناد به مقاله
در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:سید علی فارغ , 1399 , تحلیل مدیریت پروژههای بازیسازی با استفاده از روش SWOT با رویکرد بهینهسازی (نمونه موردی بازی Assassin s Creed Odyssey) , بازي های رايانه اي،فرصت ها و چالش ها
دیگر مقالات این رویداد
© کلیه حقوق متعلق به دانشگاه اصفهان میباشد.