پورتال همایش ها و سمینارهای دانشگاه اصفهان
  • صفحه اصلی
  • آرشیو همایش ها
  • آرشیو مقالات
  • سایت دانشگاه
Bootstrap Touch Slider
  1. :. صفحه اصلی
  2. آرشیو مقالات رویداد ها
  3. مجموعه مقالات بازي های رايانه اي،فرصت ها و چالش ها
  4. مقاله تحلیل مدیریت پروژه‌های بازی‌سازی با استفاده از روش SWOT با رویکرد بهینه‌سازی (نمونه موردی بازی Assassin s Creed Odyssey)
عنوان رویداد : بازي های رايانه اي،فرصت ها و چالش ها
تاریخ برگزاری : 01 بهمن ماه 1399

تحلیل مدیریت پروژه‌های بازی‌سازی با استفاده از روش SWOT با رویکرد بهینه‌سازی (نمونه موردی بازی Assassin s Creed Odyssey)

(Analysis of game project management using SWOT method with optimization approach (case study of Assassin s Creed Odyssey
نویسندگان :

سید علی فارغ ( دانشکده طراحی دانشگاه هنر اسلامی تبریز ) , زهرا خونکاری ( دانشکده چند رسانه ای دانشگاه هنر اسلامی تبریز ) , یونس سخاوت ( دانشکده چند رسانه ای دانشگاه هنر اسلامی تبریز )

دانلود فایل   

چکیده

بازی‌های رایانه دارای ابعاد مختلفی از نظر ساخت و توسعه می‌باشد که این چندوجهی بودن، یک گروه متشکل از تخصص‌های مختلف را در کنار هم گرد می‌آورد. وجود یک گروه برای رسیدن به یک هدف مشخص نیازمند وجود یک مدیر به‌عنوان ایجاد هماهنگی میان اعضا ، تبیین مسئولیت‌های آنان و در مجموع هدایت روند انجام امور می‌باشد. اگر یک بازی رایانه‌ای را یک محصول فرض کنیم تولید آن یک پروژه محسوب می‌شود که همانند سایر پروژه‌ها نیازمند مدیریت است که در این پژوهش ما بحث « مدیریت پروژه » را در خصوص بازی‌های رایانه‌ای در این مقاله مورد بررسی قرار می‌دهیم. این بررسی با تکیه بر تحلیل SWOT بر روی یکی از بازی‌هایی که دارای پیچیدگی و محبوبیت در میان بازی بازان می‌باشد انجام گرفته است. بازی Assassin s Creed نسخه Odyssey به‌عنوان نمونه موردی در این مقاله موردبررسی قرار گرفته است و در نهایت نکات بدست آمده از تحلیل ویژگی‌های موجود در آن‌که برای توسعه‌دهندگان می‌تواند حائز اهمیت باشد نتیجه گرفته‌شده است.

کليدواژه ها

مدیریت پروژه، بهینه‌سازی، بازی رایانه‌ای، تحلیل SWOT، بازی Assassin s Creed

کد مقاله / لینک ثابت به این مقاله

برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است :

نحوه استناد به مقاله

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:
سید علی فارغ , 1399 , تحلیل مدیریت پروژه‌های بازی‌سازی با استفاده از روش SWOT با رویکرد بهینه‌سازی (نمونه موردی بازی Assassin s Creed Odyssey) , بازي های رايانه اي،فرصت ها و چالش ها

برگرفته از رویداد



بازي های رايانه اي،فرصت ها و چالش ها
تاریخ برگزاری : 01 بهمن ماه 1399


دیگر مقالات این رویداد

  • پیاده‌سازی سیستم توصیه گر برای بازی های موبایلی براساس آیتم‌های انتخابی کاربر
  • کارکردهای بسترهای پخش زنده ی اینترنتی بازی های دیجیتال و نقش آنها در اقتصاد این صنعت، رشد خلاقیت و تولیدات مستقل(مطالعه ی موردی پلتفرم توییچ)
  • CALN چارچوب نظری علوم استفاده‌شده در تولید رویه‌ای محتوا
  • مروری بر روش های پردازش تصویر با تاکید بر شبکه های مولد رقابتی و کاربرد کارتونی سازی در فضای بازی های رایانه ای
  • پیش بینی اهمال کاری تحصیلی و مسئولیت پذیری دانش آموزان بر اساس میزان استفاده از بازی های رایانه ای
  • طراحی هنری سناریو و گرافیک بازی سارای با رویکرد هویت فرهنگی منطقه آذربایجان
  • نگاشت حرکات موزون به تصاویر انتزاعی و هنری توسط سیستم ضبط حرکات
  • مصورسازی و مقایسه‌ی رفتارهای چشمی در حین خواندن متن با ژانرهای مختلف
  • بررسی تأثیرات واقعیت مجازی بر کاربر بازیهای رایانهای ورزشی و توانبخشی
  • یار گیر مصورسازی هوشمند داده های بازی فیفا 21 جهت مقایسه و انتخاب بازیکن در پست های مختلف
  • تماس با ما


     اصفهان، میدان آزادی، دانشگاه اصفهان
    کدپستی: ۸۱۷۴۶۷۳۴۴۱
    E-mail: Info@ui.ac.ir
    تلفن: ۲۶۴۰-۰۳۱۳۷۹۳۲۱۲۸ تلفکس: ۰۳۱۳۶۶۸۷۳۹۶

     

    پیوندها


    • پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری 
    • استانداری اصفهان
    • پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری
    • سازمان سنجش کشور
    • شهرداری اصفهان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

    © کلیه حقوق متعلق به دانشگاه اصفهان می‌باشد.

    همایش نگار (نسخه 10.0.12)    [مدیریت سایت]