مصورسازی دادههای کمپینهای تبلیغاتی جهت تحلیل بهتر بازیهای تبلیغاتی
Data visualization of advertising campaign data for analysis of adver-games
نویسندگان :
محمد کثیری ( دانشگاه هنر اسلامی تبریز ) , مهدی خاقانی ( دانشگاه هنر اسلامی تبریز ) , یونس سخاوت ( دانشگاه هنر اسلامی تبریز )
چکیده
بازیهای تبلیغاتی،موضوعی نسبتا جدید هستند، امروزه افراد وقت زیادی از اوقات روزانهی خود را در شبکههای اجتماعی سپری میکنند و شبکههای اجتماعی تبدیل به فرصتی برای تبلیغ و معرفی برندهای مختلف به افراد شده است، از آن جایی که افراد اغلب به محتواهای تبلیغاتی توجه نمیکنند پس ایجاد راهکاری برای تعامل هر چه بیشتر افراد با محتوای تبلیغاتی ضروری به نظر میرسد، و این امر با استفاده از بازیهای تبلیغاتی میسر شده است. ایده اصلی این بازیها حول نمایش تبلیغات درون تجربه بازی رخ میدهد. در این مقاله اطلاعات ۸کمپین تبلیغاتی اجرا شده برای برندهای مختلف که هر کدام شامل چندین بازی تبلیغاتی هستند تحلیل و مصور سازی شده و با الگوی شخصی به صورت قابل تعامل با کاربر به نمایش درآمده است تا مفاهیم جزئی و کلی با سرعت بالا به مخاطب که یک مدیر میانی در شرکت بازی سازی است انتقال داده شود، این اطلاعات میتواند مدیران شرکتهای تبلیغاتی و بازیسازی را در تعریف کمپینهای تبلیغاتی بعدی و انتخاب هر چه بهتر پارامترهای مربوط به کمپین، مثل ارزش جایزه تعیین شده برای برندگان بازی، تعیین اهداف تبلیغاتی، هزینه معرفی کمپین و هزینه توسعه بازیها برای هر کمپین راهنمایی کند.کليدواژه ها
مصورسازی اطلاعات، بازی های تبلیغاتی، تبلیغات تعاملی، بازی وارسازیکد مقاله / لینک ثابت به این مقاله
برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است :نحوه استناد به مقاله
در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:محمد کثیری , 1400 , مصورسازی دادههای کمپینهای تبلیغاتی جهت تحلیل بهتر بازیهای تبلیغاتی , هفتمين کنفرانس بين المللي بازی های رايانه ای فرصت ها و چالشها
برگرفته از رویداد
دیگر مقالات این رویداد
© کلیه حقوق متعلق به دانشگاه اصفهان میباشد.