پورتال همایش ها و سمینارهای دانشگاه اصفهان
  • صفحه اصلی
  • آرشیو همایش ها
  • آرشیو مقالات
  • سایت دانشگاه
Bootstrap Touch Slider
  1. :. صفحه اصلی
  2. آرشیو مقالات رویداد ها
  3. مجموعه مقالات هفتمين کنفرانس بين المللي بازی های رايانه ای فرصت ها و چالشها
  4. مقاله An Investigation into the Applicability of Robot-AR-Aided LMOOCs for Language for Nursing Purposes Teaching and Learning
عنوان رویداد : هفتمين کنفرانس بين المللي بازی های رايانه ای فرصت ها و چالشها
تاریخ برگزاری : 01 اسفند ماه 1400

An Investigation into the Applicability of Robot-AR-Aided LMOOCs for Language for Nursing Purposes Teaching and Learning

An Investigation into the Applicability of Robot-AR-Aided LMOOCs for Language for Nursing Purposes Teaching and Learning
نویسندگان :

سعید خزائی ( دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ) , علی درخشان ( دانشگاه گلستان ) , محبوبه مقامی ( دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ) , سید محمد صادق مدنی ( دانشگاه علوم پزشکی اصفهان )

دانلود فایل   

چکیده

Abstract— A characteristic feature of Language Massive Open Online Courses (LMOOCs) is their capacity to evidence-based education that is effective in representing the actual world. Recent integration of social robots and cues of augmented reality have fostered rich opportunity to leverage episodes of practicing Language for Specific Purposes in the professional contexts. Language for Medical Purposes education informed by the evidence captured during students interactions with social robot-augmented reality-aided LMOOCs gives great promise for doing comprehension of academic and professional contexts. In the academic years of 2020-2021 in the Medical University of Isfahan this interventional study using a parallel design employed evidence-based medical college language learning approach that incorporates the augmented body of social robots with the written clouds of ARs into the episodes of different types of LMOOCs endeavored to investigate 295 nursing students LNP reading comprehension progress. In view of this a focus-group interview was conducted as well to debrief the participants’ perception of the course. Findings revealed that when students took part in videotaping the episodes for the robot-augmented reality-aided LMOOCs they either read equally well or outperform situations with evidence from teacher-made LMOOCs. We discuss the students active participation along with synergistic impacts of combining social robots and AR clouds for representing factual evidence of healthcare fields in Language for Nursing Purposes reading skills education. The student-made and blended robot-augmented reality-aided LMOOCs can accurately instantiate actual scenes of the world and hold significant potential for guiding real-world scaffolding.

کليدواژه ها

reading Language Massive Open Online Courses social robots augmented reality

کد مقاله / لینک ثابت به این مقاله

برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است :

نحوه استناد به مقاله

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:
سعید خزائی , 1400 , An Investigation into the Applicability of Robot-AR-Aided LMOOCs for Language for Nursing Purposes Teaching and Learning , هفتمين کنفرانس بين المللي بازی های رايانه ای فرصت ها و چالشها

برگرفته از رویداد



هفتمين کنفرانس بين المللي بازی های رايانه ای فرصت ها و چالشها
تاریخ برگزاری : 01 اسفند ماه 1400


دیگر مقالات این رویداد

  • چالش‌ها و فرصت‌های استفاده‌ از بلاک چین برای جعبه‌های غنیمت در بازی‌های رایانه‌ای
  • بازی رایانه ای «بهگفت»؛ بهبود اختلال تولیدی در گفتاردرمانی کودکان
  • ترازچین طراحی یک بازی آموزشی به‌منظور آموزش غیرمستقیم ریاضیات به دانش‌آموزان
  • بررسی رابطه میزان استفاده بازی های رایانه دانشجویان ارتباط تصویری و سبک های یادگیری از منظر دیوید کُلب
  • تاثیر بازی های رایانه ای مبتنی بر پلت فرم واقعیت مجازی بر افزایش سطح تعاملات اجتماعی دانش آموزان افسرده
  • نقش بازی های رایانه ای در بزهکاری وبزه دیدگی اطفال(مطالعه موردی دبستان های شهرستان کلیبر)
  • طراحی و توسعه یک بازی هدفمند برای شناسایی نامتغیرهای برنامه
  • یک عملگر نقاد پیشرفته برای یادگیری عامل در محیط بازی فوتبال گوگل
  • طراحی و ساخت سخت‌‌افزار و بازی رایانه‌ای آموزش احیای قلبی-ریوی
  • بهبود عملکرد شبکه عصبی عمیق در تولید خودکار محتوای بازی های رایانه ای
  • تماس با ما


     اصفهان، میدان آزادی، دانشگاه اصفهان
    کدپستی: ۸۱۷۴۶۷۳۴۴۱
    E-mail: Info@ui.ac.ir
    تلفن: ۲۶۴۰-۰۳۱۳۷۹۳۲۱۲۸ تلفکس: ۰۳۱۳۶۶۸۷۳۹۶

     

    پیوندها


    • پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری 
    • استانداری اصفهان
    • پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری
    • سازمان سنجش کشور
    • شهرداری اصفهان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

    © کلیه حقوق متعلق به دانشگاه اصفهان می‌باشد.

    همایش نگار (نسخه 10.0.12)    [مدیریت سایت]