مصورسازی هوشمند دادههای بازیهای ویدیویی براساس پلتفرم
Intelligent visualization of video games data based of platforms
نویسندگان :
عرفان غلامی ( دانشگاه هنر اسلامی تبریز ) , حنانه خواجه ای ( دانشگاه هنر اسلامی تبریز ) , فاطمه باقری ( دانشگاه هنر اسلامی تبریز ) , یونس سخاوت ( دانشگاه هنر اسلامی تبریز )
چکیده
امروزه میزان استفاده از بازیهای رایانهای به قدری زیاد شدهاست که توسعهدهندگان را براین داشته تا همواره بدنبال اطلاع از علاقمندیها ونیز رفع خواستهی کاربران باشند. مصورسازی اطلاعات روش مهمی برای بیان مسالهی موجود در قالب رسانه ای دیداری و در کمترین زمان ممکن بدون نیاز به داشتن اطلاعات تخصصی قبلی میباشد. هدف از انجام این پروژه، مصورسازی اطلاعات مربوط به بازیهای رایانهای براساس پلتفرمهای آنها و امتیازهای اخذشده در بازیها بهصورت تعاملی میباشد. دادهها از سایت کگل برداشته و این سیستم براساس اصل اشنایدر طراحی شدهاست و همانطور که چند متخصص بههنگام ارزیابی ذکر نمودهاند؛ سیستم قابلیت فیلتر، زوم و نمایش جزییات درخواست شده را بهمراه دید کلی دارد. دراین سیستم به بیان روند تولید بازیهای رایانهای در پلتفرمهای مختلف در سالهای ۱۹۹۵تا ۲۰۲۱ و امتیازهای کسب شده از دومنظر دید مخاطبان و منتقدین سایت متاکریتیک میپردازد. وهمچنین قابلیت مقایسه بازیها و پلتفرمها را به کاربر میدهد تا کاربر بتواند انتخاب درستی از بازی و پلتفرم مدنظرش داشته باشدکليدواژه ها
بازی های ویدیویی، مصورسازی اطلاعات، مصورسازی تعاملی، اطلاعات بازی هاکد مقاله / لینک ثابت به این مقاله
برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است :نحوه استناد به مقاله
در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:حنانه خواجه ای , 1400 , مصورسازی هوشمند دادههای بازیهای ویدیویی براساس پلتفرم , هفتمين کنفرانس بين المللي بازی های رايانه ای فرصت ها و چالشها
برگرفته از رویداد
دیگر مقالات این رویداد
© کلیه حقوق متعلق به دانشگاه اصفهان میباشد.