پورتال همایش ها و سمینارهای دانشگاه اصفهان
  • صفحه اصلی
  • آرشیو همایش ها
  • آرشیو مقالات
  • سایت دانشگاه
Bootstrap Touch Slider
  1. :. صفحه اصلی
  2. آرشیو مقالات رویداد ها
  3. مجموعه مقالات هفتمين کنفرانس بين المللي بازی های رايانه ای فرصت ها و چالشها
  4. مقاله مصورسازی هوشمند دادههای بازیهای ویدیویی براساس پلتفرم
عنوان رویداد : هفتمين کنفرانس بين المللي بازی های رايانه ای فرصت ها و چالشها
تاریخ برگزاری : 01 اسفند ماه 1400

مصورسازی هوشمند دادههای بازیهای ویدیویی براساس پلتفرم

Intelligent visualization of video games data based of platforms
نویسندگان :

عرفان غلامی ( دانشگاه هنر اسلامی تبریز ) , حنانه خواجه ای ( دانشگاه هنر اسلامی تبریز ) , فاطمه باقری ( دانشگاه هنر اسلامی تبریز ) , یونس سخاوت ( دانشگاه هنر اسلامی تبریز )

دانلود فایل   

چکیده

امروزه میزان استفاده از بازی‌های‌ رایانه‌ای به قدری زیاد شده‌است که توسعه‌دهندگان را براین داشته تا همواره بدنبال اطلاع از علاقمند‌ی‌ها ونیز رفع خواسته‌ی کاربران باشند. مصورسازی اطلاعات روش مهمی برای بیان مساله‌ی موجود در قالب رسانه ای دیداری و در کمترین زمان ممکن بدون نیاز به داشتن اطلاعات تخصصی قبلی می‌باشد. هدف از انجام این پروژه، مصورسازی اطلاعات مربوط به بازی‌های رایانه‌ای براساس پلتفرم‌های آنها و امتیازهای اخذشده در بازی‌ها به‌صورت تعاملی می‌باشد. داده‌ها از سایت کگل برداشته و این سیستم براساس اصل اشنایدر طراحی شده‌است و همانطور که چند متخصص به‌هنگام ارزیابی ذکر نموده‌اند؛ سیستم قابلیت فیلتر، زوم و نمایش جزییات درخواست شده را بهمراه دید کلی دارد. دراین سیستم به بیان روند تولید بازی‌های رایانه‌ای در پلتفرم‌های مختلف در سالهای ۱۹۹۵تا ۲۰۲۱ و امتیاز‌های کسب شده از دومنظر دید مخاطبان و منتقدین سایت متاکریتیک می‌پردازد. وهمچنین قابلیت مقایسه بازی‌ها و پلتفرم‌ها را به کاربر می‌دهد تا کاربر بتواند انتخاب درستی از بازی و پلتفرم مدنظرش داشته باشد

کليدواژه ها

بازی های ویدیویی، مصورسازی اطلاعات، مصورسازی تعاملی، اطلاعات بازی ها

کد مقاله / لینک ثابت به این مقاله

برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است :

نحوه استناد به مقاله

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:
حنانه خواجه ای , 1400 , مصورسازی هوشمند دادههای بازیهای ویدیویی براساس پلتفرم , هفتمين کنفرانس بين المللي بازی های رايانه ای فرصت ها و چالشها

برگرفته از رویداد



هفتمين کنفرانس بين المللي بازی های رايانه ای فرصت ها و چالشها
تاریخ برگزاری : 01 اسفند ماه 1400


دیگر مقالات این رویداد

  • طراحی و ساخت سخت‌‌افزار و بازی رایانه‌ای آموزش احیای قلبی-ریوی
  • نظریه‌ها و اصول یادگیری پشتیبان آموزش مبتنی بر بازی‌های دیجیتال
  • تجربه نوشتاری در بازی‌های رایانه‌ای دسته‌بندی بازی‌های رایانه‌ای از دیدگاه بارتز
  • بررسی تاثیر توانبخشی شناختی( CRT ) مبتنی بر بازی های رایانه ای بر اجزای شناخت در دانش آموزان با اختلال اضطراب اجتماعی
  • مروری بر روش‌های پیش‌بینی ریزش بازیکنان در بازی‌های رایانه‌ای
  • بینو بازی جدی مبتنی بر اصول توانبخشی با هدف بهبود اختلال حافظه دیداری
  • امکان سنجی اثرگذاری بازی های رایانه ای بر اختلال سوگیری افراد افسرده به همراه تولید یک بازی رایانه ای دیالوگ محور
  • تحليل زيباشناختي روش‌هاي آهنگسازي در موسيقي متن بازيهاي يارانه‌اي
  • An Investigation into the Applicability of Robot-AR-Aided LMOOCs for Language for Nursing Purposes Teaching and Learning
  • مدل مفهومی عوامل مؤثر بر پذيرش بومی‌سازی بازی‌های رايانه‌ای
  • تماس با ما


     اصفهان، میدان آزادی، دانشگاه اصفهان
    کدپستی: ۸۱۷۴۶۷۳۴۴۱
    E-mail: Info@ui.ac.ir
    تلفن: ۲۶۴۰-۰۳۱۳۷۹۳۲۱۲۸ تلفکس: ۰۳۱۳۶۶۸۷۳۹۶

     

    پیوندها


    • پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری 
    • استانداری اصفهان
    • پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری
    • سازمان سنجش کشور
    • شهرداری اصفهان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

    © کلیه حقوق متعلق به دانشگاه اصفهان می‌باشد.

    همایش نگار (نسخه 10.0.12)    [مدیریت سایت]