بررسی بسته بندی ها و شیوه های تبلیغاتی عسل در دنیا و مقایسه با بازاریابی عسل در ایران
A Preparation of Packages and Advertisement methods of Honey at whole world
نویسندگان :
سمیه شاکری زاده ( دانشگاه آزاد ) , فرزانه رکنی ( دانشگاه آزاد )
کليدواژه ها
عسل، بسته بندی، بازاریابی، تبلیغاتکد مقاله / لینک ثابت به این مقاله
برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است :نحوه استناد به مقاله
در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:سمیه شاکری زاده , 1396 , بررسی بسته بندی ها و شیوه های تبلیغاتی عسل در دنیا و مقایسه با بازاریابی عسل در ایران , همايش ملي فراورده هاي زنبور عسل از منظر زيست شناسي، سلامت و اقتصاد
برگرفته از رویداد
دیگر مقالات این رویداد
© کلیه حقوق متعلق به دانشگاه اصفهان میباشد.