شناسایی عنصر های تربیتی نسل تراز انقلاب از منویات امام خامنه ای با روش تحلیلی مضمونی در جهت تولید بازی های دیجیتال
Identifying the Elements of Revolutionary Generation Education from Imam Khamenei s Menusat by Using a Subjective Analytical Method to Produce Digital Games
نویسندگان :
سید جواد شریف شیخ الاسلامی ( دانشگاه ایوانکی ) , حسین افسری ( دانشگاه قم )
چکیده
تحليل مضمون يكي از روشهاي كيفي است كه در علوم اجتماعي كاربردهاي زيادي دارد. در مقاله ي حاضر ابتدا با استفاده از روش تحليل مضموني و مقايسه ي آن با ساير روشهاي تحقيق كيفي تلاش مي شود نقاط قوت و ضعف اين روش معرفي گردد. سپس تحليل مضموني در انديشه ي امام خامنه اي صورت در جهت کشف عنصر های تربیت نسل تراز انقلاب اسلامی صورت مي گيرد. سپس با بررسی میزان تکرار ها در شاخصه های احصا شده عنصر ها اولویت بندی می شود. که بر اساس یافته هاي این پژوهش، از مجموعه عنصر های کشف شده به ترتیب تدین و اهل تفکر بودن دو عامل مهم در تربیت نسل تراز انقلاب اسلامی می باشد که می توان با تبیین صحیح و مطالعه دقیق تر این عنصر ها به طراحی بازی های بومی در جهت تربیت نسل تراز اقدام نماییم.کليدواژه ها
بازي هاي دیجیتال، عنصر های تربیتی، منویات رهبری، بازی های تربیتی، تربیت نسل تراز، تحلیل مضمونیکد مقاله / لینک ثابت به این مقاله
برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است :نحوه استناد به مقاله
در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:سید جواد شریف شیخ الاسلامی , 1398 , شناسایی عنصر های تربیتی نسل تراز انقلاب از منویات امام خامنه ای با روش تحلیلی مضمونی در جهت تولید بازی های دیجیتال , پنجمين كنفرانس بينالمللي بازيهاي رايانهاي،فرصتها و چالشها
برگرفته از رویداد
دیگر مقالات این رویداد
© کلیه حقوق متعلق به دانشگاه اصفهان میباشد.