مصور سازی هوشمند بازی فیفاجهت انتخاب بازیکن مناسب برای موقعیت مکانی در زمین بازی
Smart FIFA game visualization to select the right player for Location on open ground
نویسندگان :
آرش شادمند ( دانشگاه هنر اسلامی تبریز )
چکیده
فوتبال چه در دنیای واقعی چه در صنعت بازی های رایانه ای همیشه مورد توجه بوده است .توسعه دهندگان صنعت بازی های رایانه ای در تلاش هستند در کنار بازار های رقابتی رو به رشد از شاخصه های بازی های واقعی در طراحی بازی های رایانه ای استفاده کنند .برای این منظور اطلاعات وسیعی از بازار های واقعی جمع آوری می شود که طراحان و برنامه نویسان و تولید کنندگان برای شبیه سازی بازی رایانه ای جهت جذاب تر شدن و فروش بیشتر استفاده کنند . همچنین کاربر نیز تجربه یک محیط واقعی را به دست می آورد . این مقاله با استفاده از یک سیستم هوشمند مصور سازی و انتخاب ده شاخص کیفی و کمی از داده های فیفا 19 امکان انتخاب ،مقایسه و تجزیه و تحلیل را به کاربران می دهیم .بازی رایانه ای علاوه بر سرگرمی،امکان پیش رو کردن کاربر با چالش های نهان و آشکار دیگری را نیز بوجود می آورد . در مقاله حاضر با مصور سازی ،کاربر را به درک و ارتباط با داده ها دنیای واقعی ،در قالب عناصر گرافیکی قابل فهم ،جهت انتخاب بازیکن برای ترکیب یک تیم خوب ،رهنمون می سازد .قابلیت جستجو بر اساس نام ،فیلتر کردن و تعامل های مختلف رایانه و کاربر ،پیش نمایش سریع قیاسی ،درک صحیح داده ها با کمترین خطا ،امکان اضافه کردن شاخصه های دیگر و آنالیز کلی و جزیی داده ها اهداف دیگری هستند که در نهایت به هدف اصلی یعنی انتخاب بازیکن برای ترکیب تیم ،کمک میکنند .کليدواژه ها
بازی های رایانه ای،مصور سازی اطلاعات ،فیفا 19 ،آنالیز داده ،انتخاب بازیکنکد مقاله / لینک ثابت به این مقاله
برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است :نحوه استناد به مقاله
در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:آرش شادمند , 1398 , مصور سازی هوشمند بازی فیفاجهت انتخاب بازیکن مناسب برای موقعیت مکانی در زمین بازی , پنجمين كنفرانس بينالمللي بازيهاي رايانهاي،فرصتها و چالشها
برگرفته از رویداد
دیگر مقالات این رویداد
© کلیه حقوق متعلق به دانشگاه اصفهان میباشد.