پورتال همایش ها و سمینارهای دانشگاه اصفهان
  • صفحه اصلی
  • آرشیو همایش ها
  • آرشیو مقالات
  • سایت دانشگاه
Bootstrap Touch Slider
  1. :. صفحه اصلی
  2. آرشیو مقالات رویداد ها
  3. مجموعه مقالات پنجمين كنفرانس بين‌المللي بازي‌هاي رايانه‌اي،فرصت‌ها و چالش‌ها
  4. مقاله بررسی کاربردپذیری فعالیت‌های مبتنی بر واقعیت افزوده‌ی خودمانی در شناخت درمانی و درک خوانداری انگلیسی با اهداف پزشکی
عنوان رویداد : پنجمين كنفرانس بين‌المللي بازي‌هاي رايانه‌اي،فرصت‌ها و چالش‌ها
تاریخ برگزاری : 30 بهمن ماه 1398

بررسی کاربردپذیری فعالیت‌های مبتنی بر واقعیت افزوده‌ی خودمانی در شناخت درمانی و درک خوانداری انگلیسی با اهداف پزشکی

Exploring the Viability of Augmented Reality-based Cognitive Therapy of Low Working Memory in English for Medical Purposes Comprehension and Performance
نویسندگان :

سعید خزائی ( دانشگاه علوم‌پزشکی اصفهان ) , رضا ترابی ( دانشگاه علوم‌پزشکی اصفهان ) , عباس سقایی ( دانشگاه اصفهان )

دانلود فایل   

چکیده

The aim of this study was to determine the (non)-effectiveness of Cognitive Therapy (CT) of students low working memory (WM) through self-generated augmented-reality- (AR)-based English for Medical Purposes (EMP) reading classes on quality of students academic and professional lives. In this complementarity study, research method was semi-experimental with a design of cross-contextual (continuous & workplace) treatment and assessment along with soliciting attitudes and debriefing perception in the very initial and final phases, respectively. In the academic year 2018, after determining the WM capacities of 210 students of Medicine, they were randomly divided into seven groups with heterogeneous circles including high visual and/or high verbal WM heads to practice EMP reading comprehension in 18 self-generated AR-based sessions; in each session, they were simultaneously assessed in both instructional-learning context and field. Descriptive and inferential analyses of the gathered data through Repeated Measure ANOVA showed that student active engagement in self-generating the ARs spread the intrinsic cognitive load of EMP reading materials for students with low WM capacity, suggesting that students are inclined to active-participation courses. Along with the survey, the interview prompts discovered that student active participation in self-generating AR-based activities played a crucial role in cognitive therapying of students Psychological Reading Process and promoting EMP reading comprehension. However, the results should be viewed as suggestive.

کليدواژه ها

Augmented Reality; cognitive therapy; English for medical purposes comprehension; performance; working memory

کد مقاله / لینک ثابت به این مقاله

برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است :

نحوه استناد به مقاله

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:
سعید خزائی , 1398 , بررسی کاربردپذیری فعالیت‌های مبتنی بر واقعیت افزوده‌ی خودمانی در شناخت درمانی و درک خوانداری انگلیسی با اهداف پزشکی , پنجمين كنفرانس بين‌المللي بازي‌هاي رايانه‌اي،فرصت‌ها و چالش‌ها

برگرفته از رویداد



پنجمين كنفرانس بين‌المللي بازي‌هاي رايانه‌اي،فرصت‌ها و چالش‌ها
تاریخ برگزاری : 30 بهمن ماه 1398


دیگر مقالات این رویداد

  • تحلیل محتوای اپلیکیشن واقعیت افزوده آموزش نماز ویژه ی دانش آموزان مقطع ابتدایی براساس اصول چندرسانه ای مایر
  • بررسی زمان واکنش در تشخیص تنالیته های رنگی در بازی های رایانه ای
  • بازی های کامپیوتری در آموزش دوبلوری: بازی دوبلور شو
  • رابطه احتمالی میان بازی های رایانه ای ،استفاده از شبکه های اجتماعی و کاهش جرایم با استفاده از نظریه فرصت جرم
  • اثر بخشی فیلیال تراپی مجازی مادران برمهارتهای اجتماعی وپرخاشگری در کودکان دارای اختلال یادگیری
  • رابطه‎ی شخصیت‎پردازی و متحرک‎سازی در بازی‎های پلتفرمر دوبعدی مطالعه موردی دو بازی در دهه‏‎ی نود میلادی
  • فیروزه:چارچوبی جهت بهبود تجربه کاربری در بازدید از اماکن تاریخی با استفاده از بازی وار سازی
  • نمایش مدل سه بعدی حالت های چهره کشف شده موجود در ویدئو، با استفاده از روش یادگیری عمیق برای بازی های رایانه ای
  • بررسی تاثیرات کوتاه مدت بازی رایانه ای تیرانداز اول شخص بر سطح توجه بصری با استفاده از ابزار ردیاب چشمی
  • مزایای بازی جدی به سبک سکویی در آموزش کلمات انگلیسی برای کودکان
  • تماس با ما


     اصفهان، میدان آزادی، دانشگاه اصفهان
    کدپستی: ۸۱۷۴۶۷۳۴۴۱
    E-mail: Info@ui.ac.ir
    تلفن: ۲۶۴۰-۰۳۱۳۷۹۳۲۱۲۸ تلفکس: ۰۳۱۳۶۶۸۷۳۹۶

     

    پیوندها


    • پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری 
    • استانداری اصفهان
    • پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری
    • سازمان سنجش کشور
    • شهرداری اصفهان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

    © کلیه حقوق متعلق به دانشگاه اصفهان می‌باشد.

    همایش نگار (نسخه 10.0.12)    [مدیریت سایت]